Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Še en račun za drugi tir: finančno svetovanje za skoraj milijon evrov!
Strani: 1
sporočil: 5.985
Zadnja sprememba: mimoidoci 31.07.2018 15:48
Mi forumaši smo res srečkoti. Namesto mačke na repu, nam odgovore o
9.000 zaposlitvah na drugem tiru, o izginotju 400 EUR v baru na
Linhartovi, o 480 tisočakih za storitve tehnične podpore v povezavi
z realizacijo razvoja projekta, ..., lahko ekskluzivno priskrbi dr.
Marijan Maček. Samo hipec je še potrebno počakati.
sporočil: 1.754
Pred dnevi mi je slučajno pred oči prišla statistika izgradnje 88
km dolge proge Brčko-Banovići.
Načrt so naredili v enem mesecu!
Progo so potem zgradili v pol leta, vključno z dvema tuneloma in 22 mostovi.
Cena je bila sitnica, ker so jo gradili prostovoljci.
Ampak hitrost izgradnje pa je presenetljiva, če pomislimo, da je praktično vsa izgradnja ročno delo.
Načrt v 1 mesecu. Znanstvena fantastika!
Načrt so naredili v enem mesecu!
Progo so potem zgradili v pol leta, vključno z dvema tuneloma in 22 mostovi.
Cena je bila sitnica, ker so jo gradili prostovoljci.
Ampak hitrost izgradnje pa je presenetljiva, če pomislimo, da je praktično vsa izgradnja ročno delo.
Načrt v 1 mesecu. Znanstvena fantastika!
sporočil: 422
Pozdravljeni, meni je pri tem drugem tiru najbolj smesno dejstvo da
so to plenjenje dvakrat zapored pozegnali slovenski davkoplacevalci
na referendumu oziroma se vecini slovencev to vprasanje ni zdelo
pomembno za obisk referenduma. Lp M
sporočil: 18
Na vprašanje novinarja Braneta Maslja, ki ga v intervjuju v
včerajšnjem Delu imenuje "drugi človek gradbeništva v Frankfurtu,
ki je delal po vsem svetu", gradbeni inženir Janez Plemelj na
vprašanje novinarja zakaj je odklonil povabilo k projektu drugega
tira odgovarja (citat iz časopisa) " Odklonil sem, ker projekt ni
strokovno obdelan in ni ekonomičen. Ugotovil sem namreč, da ga je
mogoče izpeljati za ceno 600 milijonov evrov, da ni potrebna
milijarda in še več. Brez dlake na jeziku lahko povem, da je
videti, kot da je projekt tako zamišljen, da omogoča veliko
prostora za morebitne kraje. Ne razumem, zakaj bi sicer za samo 35
km tirov ustanavljali novo podjetje, če že imamo Slovenske
železnice."
Strani: 1