Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Porsche Slovenija z novim šefom

Strani: 1

jani1974 sporočil: 3.161
[#2725876] 31.07.18 08:06
Odgovori   +    0
Tale Ferjančič pa je že zelo dolgo v tem fotelju.
Je to nek fevd familije Ferjančič še iz časov Avstro-Ogrske?
klemenstp sporočil: 2.516
[#2725881] 31.07.18 08:25
Odgovori   +    3
Upam, da bodo bolj človeški do zaposlenih, ker kar sedaj doživljam na servisu je grozljivka prve vrste. Zaposleni prepuščeni svoji iznajdljivosti, zgornji management pa afne gunca, vse to stranke z izbuljenimi očmi opazujemo in se čudimo, da to sploh še laufa.
greeny sporočil: 146
[#2725887] 31.07.18 09:17 · odgovor na: klemenstp (#2725881)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: greeny 31.07.2018 09:18
Boljše od Selmarja v Celju je 100%.
Ko ti avto prične na avtocesti razpadat po menjavi šipe, na dele in zamenjavo čakaš 1 mesec (ker je "gužva" ne moreš niti do nadomestnega vozila?) in na servisu niso sposobni ugotovit zračnosti vilice... ali sem jaz stranka, ki premalo tečnari (oz. premalo zapravi pri njih) ali pa oni toliko zajebejo, bom probal drugič še jaz bit aroganten, mogoče je to ključ do uspeha pri teh.
klemenstp sporočil: 2.516
[#2725889] 31.07.18 09:25 · odgovor na: (#2725882)
Odgovori   +    1
[republican]
Kako pa ti kot stranka vidiš, da zgornji management afne gunca? In da ni dovolj človeški do zaposlenih? Da nisi ti en od zaposlenih?
Pridem v petek popoldne na servis, ker je vozilo novo mi pripada za čas popravila nadomestno vozilo. Sprejemnica gre do šefa servisa, kako naj mi uredi nadomestno vozilo. Šef ji reče, znajdi se jaz odhajam domov. Vse to pred mano.

Še nekaj primerov je bilo, ko sem sprejemnico povabil ven pred salon in ji rekel, da ni osebno, ampak da se mi zdi, da se zajebavajo iz vseh strank. Strinjala se je z menoj in rekla, da njihove pripombe nihče ne upošteva. Predlagal sem, da napišem mail in me je lepo prosim, če lahko to naredim, da bo mogoče potem kaj bolje.
greeny sporočil: 146
[#2725892] 31.07.18 09:42 · odgovor na: (#2725890)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: greeny 31.07.2018 09:44
[republican]
> [greeny]
> ker je "gužva" ne moreš niti do nadomestnega vozila?

Nadomestna vozila plačajo stranke (ob nakupu novega vozila, ali pa s plačilom servisa/vzdrževanja). Če kupci ob nakupu novega vozila, ali ob plačilu servisa/vzdrževanja škrtarijo, se ne smejo čuditi, če pač dobijo toliko, kot so pripravljeni plačati.
Plačala bi zavarovalnica! + Zavarovalnica je ocenila popravilo na en dan, oni pa 3 dni za barvanje ene ploskve in šipo.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2725915] 31.07.18 11:53 · odgovor na: klemenstp (#2725889)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
Pridem v petek popoldne na servis, ker je vozilo novo mi pripada za čas popravila nadomestno vozilo. Sprejemnica gre do šefa servisa, kako naj mi uredi nadomestno vozilo. Šef ji reče, znajdi se jaz odhajam domov. Vse to pred mano.

Še nekaj primerov je bilo, ko sem sprejemnico povabil ven pred salon in ji rekel, da ni osebno, ampak da se mi zdi, da se zajebavajo iz vseh strank. Strinjala se je z menoj in rekla, da njihove pripombe nihče ne upošteva. Predlagal sem, da napišem mail in me je lepo prosim, če lahko to naredim, da bo mogoče potem kaj bolje.
Bravničarjeva ali Verovškova?
klemenstp sporočil: 2.516
[#2725916] 31.07.18 11:57 · odgovor na: jani1974 (#2725915)
Odgovori   +    0
Bravničarjeva
jani1974 sporočil: 3.161
[#2725918] 31.07.18 12:06 · odgovor na: klemenstp (#2725916)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
Bravničarjeva
Aha, sem si mislil.
klemenstp sporočil: 2.516
[#2725927] 31.07.18 13:39 · odgovor na: jani1974 (#2725918)
Odgovori   +    1
[jani1974]
> [klemenstp]
> Bravničarjeva

Aha, sem si mislil.
Razlog?

Na Verovškovi je bilo bolje, še zdaleč pa ne tako kot recimo na AH Vič Peugeot. Tam je bilo res top.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2725935] 31.07.18 14:19 · odgovor na: klemenstp (#2725927)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
> [jani1974]
> > [klemenstp]
> > Bravničarjeva
>
> Aha, sem si mislil.

Razlog?
Doseg g. Juvančiča je pač tak.
Na Verovškovi je bilo bolje, še zdaleč pa ne tako kot recimo na AH Vič Peugeot. Tam je bilo res top.
Glede na past tense je to bilo na Verovškovi še v časih g. Mulyka?
klemenstp sporočil: 2.516
[#2725998] 31.07.18 20:39 · odgovor na: jani1974 (#2725935)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Glede na past tense je to bilo na Verovškovi še v časih g. Mulyka?
Pred cca 3-4 leti.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726308] 02.08.18 08:02 · odgovor na: klemenstp (#2725998)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
> [jani1974]

> Glede na past tense je to bilo na Verovškovi še v časih g. Mulyka?

Pred cca 3-4 leti.
Vrstni red v Ljubljani je po moje Mulyk - Pernek - Juvančič. Pa na Verovškovi je bil Mulyk pred Pernekom, tako da je Pernek prišel na kolikor toliko porihtano.

Podobno velja za direktorje, Verovškova je imela prej Terglava in zdaj Topliška, na Bravničarjevi pa je ves ta čas Krivec, vrstni red pa je po moje Terglav/Toplišek - Krivec.

V takšnem kaosu, kot je ena avtohiša, kjer razmerja izobrazba vs. plača vs. zahtevnost delovnega mesta pri zaposlenih nikakor ne štimajo, moraš bit ful sposoben in imeti ful oči na pecljih, da bi zadeve delovale za silo. Da bi pa dobro delovale, tega pa še nisem videl :-)
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726322] 02.08.18 09:11 · odgovor na: (#2726313)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> V takšnem kaosu, kot je ena avtohiša, kjer razmerja izobrazba vs. plača vs. zahtevnost delovnega mesta pri zaposlenih nikakor ne štimajo, moraš bit ful sposoben in imeti ful oči na pecljih, da bi zadeve delovale za silo.

Ne samo v avtohišah. V VSEH podjetjih moraš imeti oči na pecljih če hočeš, da zadeve delujejo. Zaposlenim lahko daš še tako visoke plače, pa se večina ne bo dovolj trudila, če jim nihče ne bo gledal pod prste...
No, načeloma imaš v podjetju možnost, da zaposliš dovolj izobražene.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726330] 02.08.18 09:19 · odgovor na: (#2726327)
Odgovori   +    0
[republican]
Ker izobraženi zaposleni dajo vse od sebe, tudi če jih nihče ne nadzira?
Izobraženi lahko delajo na pol, pa je še vse vredu, premalo izobraženi pa lahko delajo na 150%, pa bo v avtu še zmeraj gorela rumena lučka.
rename sporočil: 9.888
[#2726332] 02.08.18 09:21 · odgovor na: jani1974 (#2726330)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 02.08.2018 09:21
qurz, pa imejte japonske avte, tam rumene lučke ne zagorijo :-P
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726360] 02.08.18 09:51 · odgovor na: (#2726356)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> > [republican]
> > Ker izobraženi zaposleni dajo vse od sebe, tudi če jih nihče ne nadzira?
>
> Izobraženi lahko delajo na pol, pa je še vse vredu, premalo izobraženi pa lahko delajo na 150%, pa bo v avtu še zmeraj gorela rumena lučka.

Izobrazba ti ne pomaga dosti, ker je zaradi razvoja avtomobilov (predvsem ekektronike) danes neuporabnega večino tistega, kar si se pred desetimi leti naučil v šoli... Razen, če si pod izobrazbo mislil na usposabljanje.
Vsi ti mladci imajo vsa možna interna usposabljanja, vsi šefi pa tudi. Ni da ni, plaket na steni v pisarni. Pa lučka še zmeraj sveti...

Kar sem jaz hotel povedati je, da če ti je bila triletna šola plafon, potem pač ne moreš nekega testerja priklapljat in razumet, kaj ti pripoveduje.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726379] 02.08.18 10:31 · odgovor na: (#2726365)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> Kar sem jaz hotel povedati je, da če ti je bila triletna šola plafon, potem pač ne moreš nekega testerja priklapljat in razumet, kaj ti pripoveduje.

Tudi, če si pred desetimi leti doktoriral na področju avtomobilov, danes ne boš znal več testerja priklapljat in razumet, kaj ti pripoveduje. To boš znal samo, če si se v zadnjih desetih letih po koncu šolanja nenehno dodatno izobraževal in usposabljal.
To bi pa že lahko šla stavit.
Da si kupim kaj za tolažbo, ker me Petunija ignorira.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726396] 02.08.18 11:01 · odgovor na: (#2726391)
Odgovori   +    2
[republican]
> [jani1974]
> > [republican]
> > Tudi, če si pred desetimi leti doktoriral na področju avtomobilov, danes ne boš znal več testerja priklapljat in razumet, kaj ti pripoveduje. To boš znal samo, če si se v zadnjih desetih letih po koncu šolanja nenehno dodatno izobraževal in usposabljal.
>
> To bi pa že lahko šla stavit.

Kako bova pa to ugotovila? Težko bova našla mehanika, ki je pred več kot desetimi leti končal šolanje in se vmes ni dodatno usposabljal... Ker preprosto ne bi več znal popravljati najnovejših avtomobilov.
Jaz se nisem deset let dodatno izobraževal in usposabljal.
Manjka torej samo avto z rumeno lučko in tester.
greeny sporočil: 146
[#2726533] 02.08.18 21:22 · odgovor na: jani1974 (#2726396)
Odgovori   +    1
Grem po kokice....
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726570] 03.08.18 08:24 · odgovor na: (#2726540)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> > [republican]
> > > [jani1974]
> > > > [republican]
> > > > Tudi, če si pred desetimi leti doktoriral na področju avtomobilov, danes ne boš znal več testerja priklapljat in razumet, kaj ti pripoveduje. To boš znal samo, če si se v zadnjih desetih letih po koncu šolanja nenehno dodatno izobraževal in usposabljal.
> > >
> > > To bi pa že lahko šla stavit.
> >
> > Kako bova pa to ugotovila? Težko bova našla mehanika, ki je pred več kot desetimi leti končal šolanje in se vmes ni dodatno usposabljal... Ker preprosto ne bi več znal popravljati najnovejših avtomobilov.
>
> Jaz se nisem deset let dodatno izobraževal in usposabljal.
> Manjka torej samo avto z rumeno lučko in tester.

Manjka še tvoj tekmec, mehanik ki ni naredil faksa, zato pa že deset let servisira in se ves čas usposablja za točno to znamko avtomobila... pa da vidimo, kdo od vaju bo hitreje ugotovil, zakaj je zagorela rumena lučka in odpravil napako. Ti s faksom, ali tvoj tekmec brez faksa, ampak z izkušnjami in znanjem iz prakse.
Sva se izgubila vmes. Ne gre za rokohitrstvo. Gre za to, da se bi jaz lotil avta, ki ga je ta tvoj mehanik že popravljal, pa ni popravil. Že kaj zamenjal in zaračunal, pa se je lučka spet prižgala in je treba nazaj na servis.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726588] 03.08.18 09:32 · odgovor na: (#2726576)
Odgovori   +    1
[republican]
Ti torej trdiš, da tvoja izobrazba (izpred več kot desetih let) premaga izkušnje in redno usposabljanje?
Točno.
Tam, kjer se tvojemu mehaniku že ustavi z izkušnjami in usposabljanji, imajo moje sive celice še nekaj idej.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726618] 03.08.18 11:28 · odgovor na: (#2726616)
Odgovori   +    0
[republican]
Japajade. Ti si kot nadut doktor računalništva, ki je doktoriral pred desetimi leti, potem se pa ni več izobraževal (ker je doktor, za božjo voljo) in ga danes po znanju računalništva prekaša že vsak srednješolec, ki cele dneve preždi za računalnikom in je seznanjem z vsemi novostmi s področja računalništva.
Ne vem, od kod ti sedaj računalništvo, midva sva bila pri tem, da se greva stavit.
Če je tvoje izhodišče "japajade", potem 100 evrov najbrž ni problem?
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726628] 03.08.18 12:09 · odgovor na: (#2726620)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> Ne vem, od kod ti sedaj računalništvo

Ker je razvoj avtomobilov in računalnikov v zadnjih nekaj deset letih podoben.

Če se zadnjih deset let nisi izobraževal (kot trdiš), te je čas povozil, pa reci kar hočeš... Jaz ti že ne bi zaupal popravila najnovejšega high tec avtomobila, da se boš na njemu učil.
Imam občutek, da si dopisujem z nekom, ki ne ve točno niti kako izgleda popravilo računalnika, niti kako izgleda popravilo avtomobila, ampak za oboje plača usposobljene strokovnjake?
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726634] 03.08.18 12:38 · odgovor na: (#2726632)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> Imam občutek, da si dopisujem z nekom, ki ne ve točno niti kako izgleda popravilo računalnika, niti kako izgleda popravilo avtomobila, ampak za oboje plača usposobljene strokovnjake?

Res je. Jaz se ukvarjam s svojim poslom, popravilo računalnikov in avtomobilov pa prepuščam strokovnjakom, ki se na to bolje spoznajo in so bolje usposobljeni od mene... Pa ponavadi poiščem nekoga z znanjem in izkušnjami, ne pa šalabajzerja, brez ustreznega znanja in orodja (vključno z najnovejšimi testerji), ki šraufa pod kozolcem in se "na vse spozna".
No, potem pa predlagam, da naslednjič ne pametuješ o stvareh, o katerih ne veš nič.
Še posebej pa ne hkrati še drugih obsojat, da nič ne vemo.
Lep pozdrav izpod kozolca :-)
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726640] 03.08.18 12:55 · odgovor na: (#2726636)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> Lep pozdrav izpod kozolca :-)

A sem ti stopil na rep?
Ne, potem ne bi bilo smeškota zadaj.

Samo malo slabe volje sem postal, ko sem ugotovil, da debatirava v prazno.

To je bilo skoraj tako kot Petunija in njen feminizem :-)
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726663] 03.08.18 15:08 · odgovor na: (#2726654)
Odgovori   +    0
[republican]
Že od samega začetka mi je bilo jasno, da si fušar (oziroma lepše povedano: nepooblaščen serviser). Ne rečem, da si slab mehanik... recimo za zamenjat olje... Za bolj zahtevna popravila te je pa na žalost čas povozil. Če že ne zaradi drugega, ker pač nimaš najnovejših originalnih testerjev in programov... Proizvajalci avtomobilov vse bolj grenijo življenje tebi in tebi podobnim. Ker bi radi pač sami služili s popravili in vzdrževanjem avtomobilov... oziroma to omogočili svojim pooblaščenim serviserjem.
:-)))) To je tako kot Julčka, ki pravi da točno ve, kdo je Petunija.

Sploh nisem mehanik in sploh nisem fušar.
Se pa spoznam na avte, ampak ne bom svoj CV tukaj javno objavljal, oprosti.

Če bi ti kaj vedel o avtih, bi vedel tudi to, da je grenjenje življenja neodvisnim serviserjem v EU že nekaj časa prepovedano.
Mimogrede, od tod izvirajo tudi vedno daljše garancije in jamstva, ker se skuša stranke vezati na ta način. Ker kvaliteta storitve vs. cena storitve ne štima in jih večina po izteku garancije pobegne.

Ampak ti če si srečen s tvojimi strokovnjaki - kot bi rekli starejši občani, bog ti požegnaj!

Jaz tudi hodim na pooblaščen servis, dokler je avto v garanciji in ne hodim pod kozolec brez računa. Prvo je vsekakor bolj varno kot drugo, pa čeprav ni optimalno.
Je pa dejstvo, da bo marsikateri normalno registriran neodvisni serviser bolje poskrbel za avto, kot pooblaščeni. In tudi logično je, da je to tako, ampak kot rečeno, če ne veš, o čem debatirava, pač ne moreva.

Pa brez zamere in lep vikend!
jani1974 sporočil: 3.161
[#2726713] 03.08.18 19:50 · odgovor na: (#2726672)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> Sploh nisem mehanik in sploh nisem fušar.
> Se pa spoznam na avte

Sploh nisi mehanik, pa trdiš, da znaš prej odkrit in popravit (elektronsko) okvaro na avtomobilu, kot usposobljen mehanik, ki to počne vsak dan in ima vse potrebno orodje (vključno s testerji)? In vsega si se naučil v šoli (pred več kot desetimi leti)? Za posrat.
Ti si se usral že, ko sem ti ponudil stavo za 100 evrov. Tako da če te spet tišči na WC, imaš po moje drisko.
Driska pa ni šala, še posebej zdaj poleti, ko je že tako ali tako nevarnost dehidracije.
dasdas sporočil: 573
[#2727736] 10.08.18 14:03 · odgovor na: jani1974 (#2726713)
Odgovori   +    0
Gospoda,

po svoje imata na žalost oba delno prav.

Pooblaščeni serviserji se preveč zanašajo (sistem jih v to dobesedno prisili) na testerje in pošiljane list napak v "servisne centre" od koder dobijo navodila za nadaljne postopke (nadradnja SW, zamenjavo rez. delov....)

Vsi proizvajalci imajo zelo močna statistična orodja in "baze znanja" za pomoč serviserjem na tako imenovanem 2. nivoju.


Ljudje z zdravo logiko (če nisi mehanik, ti mankajo lastne izkušnje) lahko na raznih forumih najdejo nekoga, ki je že imel enak/podoben problem in na podlagi zdrave pameti predlagajo rešitev, kar je dostikrat bolj ažurna in predvsem bolj direktna od tega, kar imajo na voljo uradni serviserji.

Ureadni serviser, ki ima 800€ plače, najbrž ni navdušen, še manj pa ima čas, da bi ob večerih brskal po forumih in iskal rešitve za probleme v službi, ki jih tako ali tako zanj rešuje nekdo drug po uradni dolžnosti.

Pa še nekaj: če serviser naroči del, ki ga tester ne pokaže, kot prvo možno napako in potem še vedno "gori rumena lučka", ga principal sankcionira.

Vsi principali, ki jih jaz poznam, so zelo alergični na to, če je za eno napako naročenih več rezervnih delov.
jani1974 sporočil: 3.161
[#2727862] 11.08.18 11:17 · odgovor na: dasdas (#2727736)
Odgovori   +    0
[dasdas]
Pa še nekaj: če serviser naroči del, ki ga tester ne pokaže, kot prvo možno napako in potem še vedno "gori rumena lučka", ga principal sankcionira.
:-)

In po tvoje tester pokaže, kateri del je treba zamenjati?
dasdas sporočil: 573
[#2728925] 17.08.18 22:09 · odgovor na: jani1974 (#2727862)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [dasdas]
> Pa še nekaj: če serviser naroči del, ki ga tester ne pokaže, kot prvo možno napako in potem še vedno "gori rumena lučka", ga principal sankcionira.

:-)

In po tvoje tester pokaže, kateri del je treba zamenjati?
V kakih 95% da. Pri ostalih 5% pa so serviserji (v času garancije) odvisni od "LEVEL2", ki ima vpogled v bazo napak, ki se dogajajo vsem enakim avtom.
Tako, da kot pravijo, v tretje gre rado, in tvoj avto po metodi "uzaludnih pokušaja" popravijo.

Seveda pa se še vedno najde avto, ki se ne strinja s statistiko (npr. napaka se dogaja med vožnjo pod točno določenimi pogoji, ki jih voznik, ne zna natančno definirati oz. jih je skoraj nemogoče ponoviti. Tipično je to slab stik na nekem konektorju ob dovolj veliki vlagi.
Tester seveda nekaj pokaže, a to ni povezano s komponento, ki v resnici povzroča napako.

Če v takem primeru nisi dovolj vztrajen mine garancijsko obdobje, tebe pa še avto vedno občasno zajeb...
Na sevisu ti dajo vedeti, da si malo nor, da imaš privide in prisluhe, da celo lažeš. Če imaš lizing, zate ne velja 45 dnevni rok za odpravo napake, ki je po prepričanju sevisa sploh ni.
Ne more pomagati niti "zveza potrošnikov".
Uveljavljanje stvarne napake pa lahko kar pozabiš.

Zato je obvezno dosledno vztrajanje in pisno reklamiranje vsake take napake zelo pomembno. Če si poslovno odvisen od avtomobila, se splača v kupoprodajno pogodbo zapisati tudi, da ti pripada nadomestni avto enakega razreda, za čas, ko je tvoj avto na servisu.

Strani: 1