8 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
55 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.966
Zadnja sprememba: FIN-379669 30.07.2018 07:15
Zanimivo je, kako se skozi celoten članek piše le o proizvodnih zagatah (kar je res), o ekonomiki poslovanje pa malo nič.

Tesla zapravlja denar investitorjev, njihov vložek pa zelo verjetno nikoli ne bo povrnjen, kamoli kak zaslužek.
Vendar vseeno kapo dol Tesli, ker je naredil mini revolucijo tudi v avto branži. Bo pa to drago plačal.

Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.

V vmesnem času pa se bodo Nemci in s tem državljani EU še vozili na nove dizle in bencince (hibride) z majhnimi izpusti. Čez 10 let, ko bo infrastruktura dopuščala, pa gremo množično k elektrikašem.

Me zanima, kaj bodo Japonci ponudili glede vozil na vodikove celice. Bojim se, da v EU razmaha te tehnologije ne bomo videli - morda v javnem prometu ali pri določenih državnih firmah. We'll see.