Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj pa vas navdušuje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 5.985
[Glavni forum] Tema: Kaj pa vas navdušuje
[#2724193] 20.07.18 11:06 · odgovor na: zoran13 (#2724147)
Odgovori   +    2
[zoran13]
SVETOVNO PRVENSTVO V NOGOMETU & KREFER

Belgijski nogometaš je povzročil izplačilo milijon € izplačila iz zavarovalnice v Veliki Britaniji

Mesec dni pred začetkom Svetovnega prvenstva v nogometu v Rusiji, je belgijski distributer elektronske opreme Krefer objavil naslednjo akcijo: Če belgijska nogometna reprezentanca zabije več kot 15 golov na Svetovnem prvenstvu leta 2018, bo družba vrnila denar vsem, ki so kupili televizor(od 55" in več)od 26.junija 2018 do 17.julija 2018.

Gol Edena Hazarda v 82.minuti tekme za tretje mesto z Anglijo (2:0) je bil 16 gol za belgijsko reprezentanco na 21 svetovnem prvenstvu. Krefel, ki je bil ustanovljen leta 1958, sedaj drži besedo.

"To smo naredili. Naši "hudiči" so dali več kot 15 golov na Svetovnem prvenstvu v Rusiji. To pomeni, da se pripravljamo na izplačilo denarja tisočem naših strank, ki so v tem času kupili televizir", je sporočilo podjetja na Twiterju.

S vrnizvijo denarja se bo ukvarjala ena britanska zavarovalnica s katero je bil predhodno podpisan sporazum. Zavarovalnica se je odločila na podlagi predpostavke, v novodobnem nogometu je več kot 15 golov dala Nemčija v Braziliji leta 2015 in sicer 18, ko je tekmi v polfinalu dala Braziliji 7 golov z rezultatom (7:1).

Med kupci televizorjev najnovejše generacije (55") so bili tudi prijatelji in družine belgijskih reprezentantov. Ocenjuje se, da bo izplačana skupna vsota okoli 1.000.000 €.
www.osiguranje.hr/Cl...aspx?19239

Tak dogodek je dobra reklama za ponudnika. Cena take reklame je nižja od cene hedga (na potencialna bodoča izplačila) na športni stavnici. Neko Gorenje ali pa Bing Bang (you name it) bi si tudi lahko privoščilo kaj takega, če bi le poznalo in angažiralo nekoga, ki ima domišljijo in je tako akcijo sposoben dizajnirati in izvesti. Niti ni nujno da gre za TV sprejemnike.

Npr.: ko je pri nas banka sponzorirala evropsko v košarki v Stožicah, bi lahko pridobila X komitentov na podobno vezan uspeh SLO reprezentance (predstavljajte si npr. 2% obresti na kredit, ko je obrestna mera 7%). Komitentov bi imela še danes lahko precej več kot jih ima. Seveda tudi tu ni nujno, da gre za domač EP. Zadeva sicer ni preprosta, ker je žal pri načrtovanju take promocije potrebno operirati tudi z matematiko in statistiko.