24 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
53 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

zoran13 sporočil: 2.420
čas vnosa: 20.07.18 00:16
KONCENTRACIJA

Končno se je začelo premikati tudi na zavarovalniškem tržišču, saj so bili in so produkti podobni kot jajce jajcu, neinovativni in nezanimivi ter s finančno konstrukcijo produktov, ki zaenkrat ustreza samo zavarovalnicam. Vse to se vidi pri prevzemanju rizikov, saj se mora dogoditi ravno to, kar piše v pogojih, da dobite primerno odškodnino. Pri naložbenih zavarovanjih, pa so zavarovalnice povsem obrnile ploščo, saj ponujajo rizična zavarovanja, kjer pa ni več varčevalne komponente. Vse to pa oglašujejo z največjimi produkti, najboljšimi produkti, kaj pa v resnici vsebujejo, pa se zve prepozno ali šele ko nastane dogodek. Vse te prakse se bodo morale umakniti oblikovanju pravih produktov, saj je vse skupaj postavljeno na glavo že zaradi IDD direktive, sedaj pa še zaradi GPRDja. Skratka, samo upamo lahko, da bo potrošnik resnično imel, tako kot piše v direktivi, večje pravice in da bo bolj zaščiten, kot je bil do sedaj, ko so zaradi naložbenih zavarovanj "po meri" izgubili veliko svojega premoženja.

AZN & Co.

Medtem ko se na AZN igrajo s političnokadrovsko kombinatoriko je stanje v Slovenskem zavarovalništvu že veliko let zaskrbljujoče, saj nenehno pada njihova kvaliteta zavarovalniškega posla, da o povezanih državno lastniški strukturi niti ne govorimo. Ravno v tem času, ko bi morala biti sprejeta nova evropska IDD direktiva, se pojavljajo kadrovski problemi, namesto, da bi prisluhnili stroki in še bolj potrošnikom ter komitentom. Poseben problem pa predstavljajo nenehne kršitve premijskih cenikov in zamegljevanje ter zavajujoče oglaševanje kupcev njihovih storitev. Velikokrat komitent zaradi takšne oblike trženja in prodaje produktov, pogostoma sploh ne ve, kakšne rizike vsebujejo njihove zavarovalne pogodbe, kakšni riziki se podvajajo in katerih ne potrebuje več, katerih pa nima in bi jih vsekakor potreboval. Pri prodaji življenskih zavarovanj, ki so povezana z nakupom točk vzajemnih skladov, pa so se mnogi komitenti opekli pri vlaganju prihrankov, zato in zaradi pomanjkljivega vardtva potrošnikov, pogostoma dobili ob koncu pogodbe, veliko manj kot so sredstev vložili ob začetku. Na tem področju je AZN in pristojne institucije popolnoma odpovedale in se prepustile anarhiji in samovolji finančni panogi in zavarovalnicam. Vse to, samo zato, da bi bili vedno in povsod najcenejši, najkonkurenčnejši in najbolj ugodni, prave razsežnosti takega poslovanja, pa se bodo pokazali v bilancah zavarovalnic, saj ta trend slabša in slabša iz leta v leto, medtem ko škode z veliko večjim tempom naraščajo. Vse skupaj pa je tudi povezano z zdravstveno reformo, saj se namesto strokovnih argumentov, še vedno poslušajo politični, kar lahko privede do velikega in nekontroliranega odpuščanja v zavarovalniški panogi.

EKO ZAVAROVALNICE

Pri nas in ob vseh že izoblikovanih strategijah razvoja, smernicah, ob novi IDD direktivi EU iz Bruslja, ki jih zavarovalnice že upoštevajo kot pijan plota, pa za lastnike takšnih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile. To, da ni nobenega posebne bonitete za takšna vozila, je nonsenz, ki kaže na razvoj zavarovalniške dejavnosti in predvsem, koliko pomeni pravzaprav zavarovanec, tisti končni uporabnik, ki mu je zavarovanje namenjeno. Ob vseh deklaracijah, direktivah in zavezah, na tem področju praktično nič od niča! In to kljub temu, da načrtuje državni vrh do leta 2030 dobesedno izbrisati iz obličja zemlje NEEKO avtomobile, kljub temu, da vsi ponujajo subvencije in že merijo in svetujejo osebni ogljični odtis. Toliko o prilagodljivosti zavarovalniškega lobija, ki kot za šalo, zaradi določb IDD direktive EU, kjer naj bi za posamično sklenitev zavarovanj že oblikovali še dodatne vprašalnike. Vse to za večjo varnost in zaščito potrošnikov na nivoju celotne Evropske unije. Na teh dodatnih vprašalnikih, kjer bi naj pridobili vpogled na potrebe in zahteve zavarovancev, pa ni niti enega samcatega vprašanja o vrsti avtomobilskega pogona, varnostnih asistenčnih mehanizmih in sistemih proti trkom. Vse to bo močno spremenilo razumevanje tveganj za "zavarovalniško panogo" oziroma po novem "distributersko panogo", kot se po novem "mora" imenovati. Sprejeti vse zelo nekritično s strani celotne zavarovalniške panoge, zavarovalniškega združenja, AZN, kar prihaja iz Bruslja, pa obenem pomeni tudi, sprejeti vsa tveganja, da dosedanji zavarovanci s takšno organiziranostjo ne bodo zadovoljni. Zato bodo že iz principa odšli h kakšni drugi zavarovalnici iz EU, ki ima malo bolj dodelano strategijo, predvsem pa cenovno ugodnejše. Saj bodo k nam tudi na to področje zelo kmalu prišla konkurenca tudi iz Googla, Facebooka in drugih spletnih velikanov.

DISTRIBUTERJI ZAVAROVALNIH PRODUKTOV

Navkljub zakonskim določbam in implementacije Evropske direktive se postavlja vprašanje, kako nam bodo kar naenkrat spremenili naše dosedanje in legalno ter z vsemi našimi pravili že pridobljene poklice. To, da se postaja iz zavarovalnih zastopnikov ali zavarovalnih posrednikov ter referentov za sklepanje osebnih zavarovanj, samo še enolični distributerji zavarovalnih produktov, je še en poskus, kako destabilizirati naš položaj ter status v zavarovalnicah in zavarovalništvu. Sicer gre res lahko za povsem legitimne izraze in postopke, a vendar Klasifikacija poklicev v Sloveniji jasno precizira in predpisuje, kakšne poklice in možnosti poznamo v zavarovalništvu. Klub vsemu nam ne morejo na tako grobi način odvzeti že pridobljene klasifikacije in vsa pridobljena znanja na tem področju v zavarovalništvu v Sloveniji. Prav tako, pa tudi ne moremo samo nekritično gledati in dovoljevati vse njihove predloge, saj je še vedno merodajna in odločujoča nacionalna zakonodaja, kar pomeni, da je prišlo do kratkega stika med pogajalci, Slovenskim Zavarovalnim Združenjem, AZN, zavarovalnicami in tistimi, ki hočejo na vso silo uveljaviti spremembe na tem področju.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2724144

Strani: 1

anon-358556 sporočil: 129
...pa za lastnike takšnih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile.
Ni poskrbljeno. So na istem kot drugi, res krivično. Sicer ne plačujejo trošarin na gorivo in dobijo državo subvencijo za nakup, ampak ni pravično, da nimajo državne pomoči tudi pri zavarovanju.

Ni poskrbljeno. Poscal se bom od smeha.

Strani: 1