9 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pet vprašanj in odgovorov o Gosposvetski cesti

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
[#2722600] 11.07.18 17:17
Odgovori   +    26
Zbor arhitekturnih kretenov in lopovov, nabranih okoli mafijozota, dela škodo ljubljanski arhitekturi. SAZU in Arhitekturni muzej pa koruptivno molčita.
Delegirani in nikoli izvoljeni župan, je na veliko obljubljal obljubljal vrnitev tramvaja, ki bi bila edina vitalna naložba, preden je mesto zadolžil do grla, dobili smo pa lopovluk od nekega nedokončanega stadiona, poškodovane Plečnikove nabrežine Ljubljanice v Starem delu Mesta, ter poškodovane kardinalne ulice, ki so jih zarisali Emonci pred 1.800 leti.
Tako si očitno malomeščanski melos predstavlja današnji MOL, leglo wannabeemeščanov ruralnega porekla in miselnosti. Bolana scena.
anon-186196 sporočil: 2.052
[#2722615] 11.07.18 19:11
Odgovori   +    8
zivim na licu mesta, iz balkona vidim na gradbisce, saj so ze skoraj fertik + meni se zdi da bo sprememba na boljs. ta gosposvetska je bila prej nekaksno slepo crevo, odmrli nefunkcionalni privesek strogega centra oz. prakticno predmestje gotham cityja od spodnje siske. kot rezidenta me nikakor ne moti cel projekt.
anon-169261 sporočil: 1.078
[#2722641] 11.07.18 22:21
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-169261 11.07.2018 22:23
Za promet z vozili in javni potniški promet tisti del s tlakovci
deluje nefuncionalno oz. neprimerno za cestišče kot vpadnico v mesto.
Imaš občutek, da se cestiče konča na vogalu ev.cerkve.
Zakaj takšni eksperimenti v našem glavnem mestu? Vsaka ulica
drugače tlakovana. Vse skupaj brez okusa za preproste in lepe izvedbe in
tudi nepraktično.
abrame sporočil: 1.628
[#2722656] 12.07.18 06:20 · odgovor na: (#2722647)
Odgovori   +    11
Dobro. Ampak kje je tu tramvaj? Tisti ki sta nam ga pred 19 leti začela obljubljati tov. Vika Potoćnik in nato še veliki lopov Janković?
Skippy sporočil: 3.152
[#2722664] 12.07.18 08:35 · odgovor na: abrame (#2722600)
Odgovori   +    2
Meni pa se ne zdi slabo glede na prejšnje stanje. Verjetno vas nekatere moti vse, kar župan naredi. Tudi ne vidim neke dodane vrednosti v Tramvaju, v času ko se promet vse bolj elektrificira.
abrame sporočil: 1.628
[#2722671] 12.07.18 09:04 · odgovor na: Skippy (#2722664)
Odgovori   +    12
Ti si najverjetneje prisesanec MOL-a, ali pa revolucionar. No pa vseeno:
Streznitev glede "dosežkov" mafijanovića še pride, ko se bo naivna javnost (romarjev in vernikov prevaranta) zavedla stroškov za katere je dobila nekaj olupkov.
Jedro problema je tam, kjer ga "neusposobleni" častilci kiča niso sposobni prepoznati. Opisal sem nekaj hudih poškodb, ki jih je v tem mandatu MOL utrpela Nabrežina Ljubljanice = stari del Mesta, enako se dogaja s Plečnikovim stadionom, ki je tudi spomenik. In to je samo tisto kar se tiče Plečnikovih spomenikov.
Za javni transport malega mesta kot je Ljubljana, pa je edino tramvaj, oz. trolejbus (tudi likvidiran) nepremagljiva varianta iz dveh vidikov: zanesljivosti in ekologije, ko že govoriš o elektrifikaciji. Navsezadnje je Ljubljana to imela, tako kot železnico še iz nekih prešnjih časov, zato je bilo potrebno tramvaj likvidirati.
Ljubljanski tramvaj je imel razvejano mrežo: sl.wikipedia.org/wik...ki_tramvaj
in očitno škodljivo upravo.
anon-407704 sporočil: 1
[#2723490] 17.07.18 07:56
Odgovori   +    0
čas vnosa: 16.07.18 12:20
A taxiji bodo lahko vozili po Gosposvetski in Dalmatinovi ? Hvala in lp, Marko

Strani: 1