Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[schodr]
Tehnologija aneksov je uveljavljena že dolgo, država dela projekte na zalogo , ki gredo v izvedbo praviloma po desetletju in so potrebni popravki in prilagoditve , ki stanejo . Naknadna ugotovitev apnenca na trasi pa je nateg brez primere, ker ni mogoče, da sondiranje tal ni bilo izvedeno pravočasno oz. da vrsta tal ni bila predmet projekta. Arheološka izkopavanja niso nič posebno novega in so uzakonjena in bi jih moral predvideti in ovrednotiti vsak razpis, ker so strošek investitorja ( mimogrede kaj so žličkarji našli ali ugotovili ni jasno) . Pazljiv izkop predviden že v projektu iz 2007 pa kot bistven razlog za zamude ni bil predviden v popisu del in ovrednoten ! Halo !!!
Tovrstno poslovanje ima več imen, toda dokler je davkoplačevalska malha na razpolago denar za "naše napake" in "naše" izvajalce ni problem . Bojim se, da ponavljamo že videno zgodbo gradbincev,ki nima z gradbeništvom kot panogo nobene zveze.
Direkcija za infrastrukturo nastopa v projektih v vlogi naročnika. Pri skoraj vseh projektih pa sodeluje s podjetjem DRI, ki ga vodita Jurij Kač in Tadej Veber. Podjetje DRI ima monopol za operativno vodenje in pripravo vseh gradbenih projektov s strani države. Pri monopolu pa že po definiciji kvaliteta storitev pada. Hkrati pa se z monopolom povečuje tudi tveganje za korupcijo.

Prepletenost sodelovanja z delom na projektih se kaže tudi s prepletenostjo z nadzorstvenimi funkcijami. Damir Topolko je predsednik nadzornega sveta podjetja DRI, podjetja, ki mu DRSI odda največ poslov. Hkrati pa tudi DRSI predstavlja največjega naročnika za podjetje DRI. Zanimivo je, da inženirsko podjetje DRI, ki se ukvarja predvsem z gradbenimi projekti, nima niti v ožjem poslovodstvu niti v nadzornem svetu nikogar, ki bi bil po izobrazbi inženir gradbeništva...piše Mirko Troha na: damijan.org/2018/03/...more-61205