Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> A si ti že spet kaj na tviterju prebral. Če bi se spoznal na gradnje, bi vedel, da je bilo delo v zahtevnem terenu in ni šlo za polaganje tračnic kar tako.

Naenkrat je kriv zahteven teren. Če je teren zahteven, se ga v štartu bolje preveri. Ti se sigurno ne spoznaš na gradnje. Zgolj braniš za vsako ceno.

Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren. In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru. Ni šlo za dodatna zemeljska dela, ampak izgradnjo nove vozne mreže (če slučajno dojameš kaj bi to bilo). Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških. Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah. Niso samo tračnice.

A si ti to videl v kakšni državi zahodne Evrope? Tam bi za tako napako nekdo odgovarjal.
Še kaj hujšega se naredi, o odgovornosti za napake se pa lahko razpravlja v nedogled. Polsušam vsako nedeljo pri družinskem kosilu kakšne kozle streljajo privatniki pri gradnjah. Kakor sem že napisal, tisti, ki še ni naredil napake pač NIČ ne dela. Pametni se iz njih nauči, neumni jih pa ponavlja. In sedaj se sam uvrsti v eno od kategorij, se bojim da sodiš v prvo!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721701

Strani: 1

depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren.
In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru.
Imaš prav. Če že v začetku veš, za kaj gre, potem res ni potrebe po dodatnih delih.
Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških.
V tem konkretnem primeru nisem nikjer omenjal nezahtevnega polaganja tračnic. Govorim le o dodatnih delih, ki za četrtino podražijo vse skupaj.
Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah.
Nič bolj kot ti. Sem pa tako pameten, da znam primerjati tudi z drugimi državami - in ne zgolj s Kitajsko, ampak tudi drugimi evropskimi državami.
Še kaj hujšega se naredi, o odgovornosti za napake se pa lahko razpravlja v nedogled.
Ni treba razpravljati v nedogled. Če bi ti kot podjetnik v svoji firmi naredil tako veliko napako, bi šla tvoja firma direktno v stečaj.
Polsušam vsako nedeljo pri družinskem kosilu kakšne kozle streljajo privatniki pri gradnjah.
Morda pa streljaš kozle ti in ne privatniki.
Kakor sem že napisal, tisti, ki še ni naredil napake pač NIČ ne dela. Pametni se iz njih nauči, neumni jih pa ponavlja.
Pmaetni bi se učili še iz časov SCT-ja, neumni pa ponavljajo iste napake.
In sedaj se sam uvrsti v eno od kategorij, se bojim da sodiš v prvo!
Jaz sodim v drugo, ti pa v prvo.
mimoidoci sporočil: 5.999
Zadnja sprememba: mimoidoci 06.07.2018 15:27
[MarijanMacek]
> [depersin]
> > [MarijanMacek]
> > A si ti že spet kaj na tviterju prebral. Če bi se spoznal na gradnje, bi vedel, da je bilo delo v zahtevnem terenu in ni šlo za polaganje tračnic kar tako.
>
> Naenkrat je kriv zahteven teren. Če je teren zahteven, se ga v štartu bolje preveri. Ti se sigurno ne spoznaš na gradnje. Zgolj braniš za vsako ceno.


Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren. In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru. Ni šlo za dodatna zemeljska dela, ampak izgradnjo nove vozne mreže (če slučajno dojameš kaj bi to bilo). Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških. Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah. Niso samo tračnice.
Marijan, ena uporabna twitter naloga zate:

"Načrtuješ 1km ajzenpona po ravnem zraven obstoječih tračnic. V oceni investicije se zakalkuliraš za 25%. Za koliko % se boš zmotil pri oceni investicije v 20km tirov po neznanem terenu čez hribovito pokrajino?"

Če mi odgovoriš, da naloge ne moreš rešiti (niti podati ocene), ker ne bereš nekredibilnega twitterja, te bom povsem razumel.

Strani: 1