Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi aneks na drugem tiru: kako se je gradnja izvlečnega tira podražila za četrtino
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2721698] 06.07.18 13:37 · odgovor na: (# 2721653)
[depersin]Tebi seveda ni treba nič, ti lahko blebetaš sto na uro, pa ne bo stalo nikogar nič!
> [MarijanMacek]
> Jaz ne branim nobenih lumparij, sploh nisem iz gradbenih logov. Če pa nekdo na željo naročnika nekaj naredi, se spodobi, da se plača.
Seveda se ne sprašuješ, zakaj naročnik že na začetku ni tega predvidel in se potem izmišljuje?
Zato, da izbrani zasluži. Vse to je zmenjeno vnaprej. Tako, kot je bilo pri Ivanu Zidarju, je tudi tukaj.
> Če misliš, da je šlo za fiktivno delo, prosim preveri in podaj dokaze.
Meni ni treba nič. Imam pravico si misliti karkoli in tudi povedati karkoli. Za dokaze imamo primerne vladne službe, ki bi se o tem morale zganiti, pa se ne.
Pa poglejmo kakšna dela so se izvršila po dodatni pogodbi:
"Kolektor Koling: »Do podaljšanja pogodbenega roka je prišlo zaradi zahtev upravljavca po izvedbi nove vozne mreže ob obstoječem tiru skupaj z novimi temelji ter izvedbe novega ločišča. V aneksu so to obravnavana kot dodatno naročena dela.«"
Se bojim, da je večino del pri izvedbi vozne mreže opravil nekdo drug (Tegrad?, Balfur Beatty?). KK za taka dela nima znanja in opreme. Torej je gospod tajkun iz Idrije bolj slabo kradel, če so mu za pošteno plačilo delale druge firme.
Več ti pa ne bom odgovarjal.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721698
Strani: 1
[#2721704] 06.07.18 13:47 · odgovor na: (# 2721698)
[MarijanMacek]Saj ti blebetaš 100 na uro.
Tebi seveda ni treba nič, ti lahko blebetaš sto na uro, pa ne bo stalo nikogar nič!
"Kolektor Koling: »Do podaljšanja pogodbenega roka je prišlo zaradi zahtev upravljavca po izvedbi nove vozne mreže ob obstoječem tiru skupaj z novimi temelji ter izvedbe novega ločišča. V aneksu so to obravnavana kot dodatno naročena dela.«"Prvo vprašanje, zakaj se tega niso spomnili prej - in je aneks nastal tako hitro? Ne moreš se izmuzniti, ker je očitno, da so načrtno pozabili.
Pa, če lahko delajo dela različni podizvajalci - potem je to dober argument, da se tudi za ta dodatna dela naredi razpis in dobi najugodnejšega. Bo pač še en izvajalec več.
Se bojim, da je večino del pri izvedbi vozne mreže opravil nekdo drug (Tegrad?, Balfur Beatty?). KK za taka dela nima znanja in opreme. Torej je gospod tajkun iz Idrije bolj slabo kradel, če so mu za pošteno plačilo delale druge firme.Tudi SCT je imel veliko podizvajalcev in jim "pošteno plačeval".
Več ti pa ne bom odgovarjal.Ker ne moreš, ker nimaš argumentov.
Strani: 1