4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Jaz ne branim nobenih lumparij, sploh nisem iz gradbenih logov. Če pa nekdo na željo naročnika nekaj naredi, se spodobi, da se plača.

Seveda se ne sprašuješ, zakaj naročnik že na začetku ni tega predvidel in se potem izmišljuje?

Zato, da izbrani zasluži. Vse to je zmenjeno vnaprej. Tako, kot je bilo pri Ivanu Zidarju, je tudi tukaj.

> Če misliš, da je šlo za fiktivno delo, prosim preveri in podaj dokaze.

Meni ni treba nič. Imam pravico si misliti karkoli in tudi povedati karkoli. Za dokaze imamo primerne vladne službe, ki bi se o tem morale zganiti, pa se ne.
Tebi seveda ni treba nič, ti lahko blebetaš sto na uro, pa ne bo stalo nikogar nič!

Pa poglejmo kakšna dela so se izvršila po dodatni pogodbi:

"Kolektor Koling: »Do podaljšanja pogodbenega roka je prišlo zaradi zahtev upravljavca po izvedbi nove vozne mreže ob obstoječem tiru skupaj z novimi temelji ter izvedbe novega ločišča. V aneksu so to obravnavana kot dodatno naročena dela.«"

Se bojim, da je večino del pri izvedbi vozne mreže opravil nekdo drug (Tegrad?, Balfur Beatty?). KK za taka dela nima znanja in opreme. Torej je gospod tajkun iz Idrije bolj slabo kradel, če so mu za pošteno plačilo delale druge firme.

Več ti pa ne bom odgovarjal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721698

Strani: 1

depersin sporočil: 10.224
Zadnja sprememba: depersin 06.07.2018 13:48
[MarijanMacek]
Tebi seveda ni treba nič, ti lahko blebetaš sto na uro, pa ne bo stalo nikogar nič!
Saj ti blebetaš 100 na uro.
"Kolektor Koling: »Do podaljšanja pogodbenega roka je prišlo zaradi zahtev upravljavca po izvedbi nove vozne mreže ob obstoječem tiru skupaj z novimi temelji ter izvedbe novega ločišča. V aneksu so to obravnavana kot dodatno naročena dela.«"
Prvo vprašanje, zakaj se tega niso spomnili prej - in je aneks nastal tako hitro? Ne moreš se izmuzniti, ker je očitno, da so načrtno pozabili.

Pa, če lahko delajo dela različni podizvajalci - potem je to dober argument, da se tudi za ta dodatna dela naredi razpis in dobi najugodnejšega. Bo pač še en izvajalec več.
Se bojim, da je večino del pri izvedbi vozne mreže opravil nekdo drug (Tegrad?, Balfur Beatty?). KK za taka dela nima znanja in opreme. Torej je gospod tajkun iz Idrije bolj slabo kradel, če so mu za pošteno plačilo delale druge firme.
Tudi SCT je imel veliko podizvajalcev in jim "pošteno plačeval".
Več ti pa ne bom odgovarjal.
Ker ne moreš, ker nimaš argumentov.

Strani: 1