5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Sicer je pa s temi aneksi tako. Če si naročnik zaželi dodatno delo,kot v tem primeru, li v primeru Šentvida, ga pač mora plačat. In to nima nobene zveze z osnovno ponudbo, razen če ni slučajno kje člen, da mora izvajalec brezplačno ustreči vsaki muhi naročnika. Pa brez zamere ti in novinar.

Ti za vsako ceno braniš to državno ropanje. Vsa ta izmišljevanja so itak dogovorjena, da lahko potem ta pravi dobro služi.
Jaz ne branim nobenih lumparij, sploh nisem iz gradbenih logov. Če pa nekdo na željo naročnika nekaj naredi, se spodobi, da se plača. In skrajno perverzno (recimo od pisonov na Financah) je namigovati na nepošten zaslužek in govoriti, da je pa potemtakem nekdo drug bil cenejši v ponudbi. Vredno pisuna in ne novinarja, zlasti ne novinarja finančnega časopisa.
Če misliš, da je šlo za fiktivno delo, prosim preveri in podaj dokaze. Sam vem iz nekaterih poročil na drugih forumih, kaj je bilo narejenega, v najbližji prihodnosti, ko me bo pot zanesla v Koper pa lastnoročno preveril.
Me pa seveda čudi, da so šli v razpis brez obnove napajanja na obstoječem tiru. Ampak tisti, ki nič ne delajo se nikoli ne motijo, imam občutek za večino forumašev, ostali pa se napakah učimo. Da se pa vse splanira v nulo, kot trdi neko seme na tem forumu je pa idiotizem na N-to. Ko že nekateri tako preferiraja Turke za gradnjo karavank, obstaja vsaj en tunel v Turčiji, ko so ga po nekaj prevrtanih km prenehali graditi. So pač poceni izpeljali geološke preglede....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721641

Strani: 1

depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Jaz ne branim nobenih lumparij, sploh nisem iz gradbenih logov. Če pa nekdo na željo naročnika nekaj naredi, se spodobi, da se plača.
Seveda se ne sprašuješ, zakaj naročnik že na začetku ni tega predvidel in se potem izmišljuje?

Zato, da izbrani zasluži. Vse to je zmenjeno vnaprej. Tako, kot je bilo pri Ivanu Zidarju, je tudi tukaj.
Če misliš, da je šlo za fiktivno delo, prosim preveri in podaj dokaze.
Meni ni treba nič. Imam pravico si misliti karkoli in tudi povedati karkoli. Za dokaze imamo primerne vladne službe, ki bi se o tem morale zganiti, pa se ne.
Me pa seveda čudi, da so šli v razpis brez obnove napajanja na obstoječem tiru. Ampak tisti, ki nič ne delajo se nikoli ne motijo,
In to je zdaj izgovor.
Da se pa vse splanira v nulo, kot trdi neko seme na tem forumu je pa idiotizem na N-to.
Pri takih stvareh se splanira v nulo. Kar probaj se pri zasebni firmi zmotiti za četrtino stroškov. Ne bo brez posledic.

Lahko se zmotiš za nek drobiž, ne pa za četrtino celotnega projekta.
Ko že nekateri tako preferiraja Turke za gradnjo karavank, obstaja vsaj en tunel v Turčiji, ko so ga po nekaj prevrtanih km prenehali graditi. So pač poceni izpeljali geološke preglede...
Pregledi bi morali biti že narejeni, da lahko izvajalec sploh poda ponudbo. Spet si naredil napako.

Strani: 1