Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi aneks na drugem tiru: kako se je gradnja izvlečnega tira podražila za četrtino
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2721593] 06.07.18 07:15 · odgovor na: (# 2721586)
[slovenecnb1]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
To imaš prav, vendar to ni problem izvajalca, temveč naročnika. In v pisanju namigovati, da gre v primeru dodatnega dela, za milo rečeno krajo in odrivanje konkurence, je pa skrajno neetično. Pomislite, s ceno za izvedbo A in B je izbrani izvajalec dražji od neuspešnega ponudnika za A . In to gre zameriti novinarju. Resen novinar bi preveril, ali so dela res bila izvedena. Seveda je pa takšno besno lajanje sila všeč določeni strukturi totalno zafrustriranih in neuspešnih ljudi, ki sicer o vsem vedo vse, naredili pa še niso nič.
V normalni ekonomiji so del aneksov samo izredna dela ( nepredvidena) vse ostalo je splanirano v nulo naj dajo iz svojega žepa če niso dobro splaniral kot mora vsak gospodarstvenik pojest če se ušteje v predračunu( Magna ) v Hočah celo izgradnja bo cenejša kot so planirali.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2721593
Strani: 1
[#2721632] 06.07.18 10:05 · odgovor na: (# 2721593)
[MarijanMacek]Nič ni neetično. Saj za to je šlo od vsega začetka že pri cestah in enako poteka tukaj. Tako je delal Ivan Zidar, če je pa kdo drug, ki ni bil vaš, poskusil na podoben način, je moral pa zaključiti z izgubo. In to so kasneje celo sami priznali in to prodali kot nacionalni interes.
To imaš prav, vendar to ni problem izvajalca, temveč naročnika. In v pisanju namigovati, da gre v primeru dodatnega dela, za milo rečeno krajo in odrivanje konkurence, je pa skrajno neetično.
Strani: 1