Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721315] 04.07.18 11:34
Odgovori   +    3
Nad njim namreč ne bodo razočarani, nad preostalimi so bili, saj so, misleč, da si kupujejo pravo kombinacijo robustnosti in zabave, dobili predvsem delavce na kolesih.
Jebote, pa saj v osnovi so pickupi ravno to - delovna vozila....

No, seveda obstaja tudi koncept "luksuznega pickupa", ampak tale MB-Nissanova kanta to nikakor ni... Spet nek brezvezen azijsko-evropceljski olupek; za resno delo ga nihče ne bo kupil, pravo luksuzno vozilo pa tudi ni - če ne bi bila na volanu Mercedesova značka, bi po sliki notranjosti ugibal, da je to kaka nova Dacia.
Saj to je že patetično, kaka cenena skrpucala ni nadevajo oznako "luksuz"...

Če koga zanima, kako zares izgleda pravi luksuzni pickup:
www.digitaltrends.co...eview/#/18
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721349] 04.07.18 13:51 · odgovor na: (#2721320)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-20668 04.07.2018 13:52
[rename]
Preberi bolj natančno.
Gre za novi Mercedesov pickup, z Mercedesovim menjalnikom in motorjem.
To ni več Nissan.
Take zadeve berem na hitro, diagonalno, in ne nameravam se poglabljati v njih.
V prvem odstavku piše, da je zasnovan na Nissan Navari. Ja, očitno je avtor to mislil za stari model, ampak je napisano zelo konfuzno/zavajajoče. Pač običajna šalabajzerska kvaliteta pisanja, ki smo je žal že navajeni...

GM je V8, bencinar. Tega si še Pahor ne more privoščiti, ker ima samo 3k plače :-P
Kdor si lahko privošči kupiti vozilo za 50 jurjev in več, si IMO brez težav lahko tudi privošči futrat bencinarja V8.
GMC Sierra Denali ima cca 20mpg, torej okoli 12 litrov bencina/ 100 km. Mercedes pa porabi 9 litrov dizla/ 100 km. Razlika v stroških goriva na 10.000 km (recimo da toliko prevoziš v enem letu, ali pa v pol leta, če se malo več voziš) je 460 EUR - za kupce tako dragih vozil tako rekoč drobiž...

V ZDA seveda kupiš GMC, ampak to ni za k nam, saj še v garažno hišo ne moreš s takšnim slonom :-)))
V garažne hiše pridejo tudi veliki gospodarski kombiji, zakaj ne bi še fullsize pickup ali SUV... Res pa je za večino šoferjev, glede na njihove sposobnosti, še twingo prevelik.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721393] 04.07.18 16:42 · odgovor na: (#2721355)
Odgovori   +    1
[rename]
Mislim pa, da GMC težko spraviš pod 14 litrov (teža, upor...), saj so ameriški motorji bolj razsipni...
Ojej. Vidim da ste evropceljni res povsem blesavi s to porabo. Ja pa kva pol, pač dodatna 2 litra porabe, torej pri 10.000 prevoženih km še ene dodatnih 250 EUR stroškov letno, so fucking what za tiste, ki kupujejo nove luksuzne avte tega ranga... Za ciljno publiko je to ena dobra večerja v malo boljši restavraciji...

No ampak vseeno, če se želiš prepirati o cifrah - porabo za GMC sem pobral iz interneta, uradni podatek proizvajalca, ki je (tudi iz lastnih izkušenj) pri USA avtih precej bolj zanesljiv kot pri evropceljskih in rižotarskih kantah.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721449] 05.07.18 09:08 · odgovor na: (#2721399)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-20668 05.07.2018 09:13
[rename]
Jaz delam 35-40k letno....in pri 5 litrih razlike (7:12), to pomeni 2000 litrov....malo dvomim, da je med bralci Financ veliko taksnih, ki jim je vseeno za ta ‘drobiz’.... pa so bralci Financ verjetno nadpovprecno situirani....
No, pri taki letni kilometrini te seveda povsem razumem. Je pa tudi res, da v tem primeru verjetno večino poti narediš po avtocesti in je zate optimalen avto limuzina ali karavan srednjega razreda - ne pa pickup.

Bralci Financ s(m)o verjetno res nadpovprečno situirani, ampak za naše razmere. Po zahodnih standardih pa smo tako rekoč sirotinja, in si ne more realno privoščiti novega avta za 50-60 jurjev.

Zato je treba novice o takih avtih komentirati s tem v mislih. Ne moreva ti ali jaz na tako vozilo gledati samo iz svoje situacije, ker so taka vozila pač izven najinega finančnega dosega. Kupec novega luksuznega vozila za 50-100 jurjev se ne obremenjuje s tem, ali bo poraba 9 ali 12 litrov. Razen če kupuje nad svojimi zmožnostmi, torej sili tja, kjer mu ni mesto.

Zakaj pa mislis, da v SLO ni slonov z v8 pod pokrovom?
Ker so vsi navadne presrane pičkice in ker ne znajo računati.
Jaz imam slona z V8, seveda pa ne novega. Finančno me zadeva vse skupaj pride precej ceneje, kot če bi kupil golfa. Poraba goriva ni največji strošek lastništva avtomobila...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721459] 05.07.18 09:46 · odgovor na: (#2721399)
Odgovori   +    2
Aha, vidim da oba nimata pojma :-))) jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))

Clankov pa se sploh ne dotikam vec, ker me bojo sicer lepega dne dali v cakalnico na hlajenje...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721467] 05.07.18 10:23 · odgovor na: anon-20668 (#2721449)
Odgovori   +    4
Pickup je v zda in kanadi ful popularna rec, ker stane ravno toliko kot golf ali mondeo, in ima reprezentacijo "pravega desca" - doityourselferski image pogumnih pionirjev z motorko in mesalcem v prikolici.

Seveda bi za razliko od renama, ki je kako motorno zago ze do smrti zgonil, nasi pionirji v pickupih z njo v najboljsem primeru poskodovali samo sebe, v najslabsem pa se kako drevo prekucnili cez pickupa ali bliznjo hiso.

Tako v evropi kot v ameriki danasnji srednji razred dela v 85% v storitvah, uspesnezi med njimi pa so v kakih 98% storitveno managerski.

V evropi so reprezentacije "pravega desca" cisto drugacne. Ce vozis pickupa, si zgolj cudak med pravimi desci - kar smo gotovo mi vsi trije, najbrz je rename se najbolj normalen. V angliji pravi desci vozijo sportne avte. Ogromen landrover je bolj znak bogatije kot moskosti. Vozi zena deco v solo z njim. Tapravi desci brez denarja vozijo stare bmwje in sportne rizote, tisti s prevec pa nove jaguarje in porscheje in navzgor... Stvar mora bit nizka in siroka, in je s trdim podvozjem in 100kmh v drugi prestavi za 5x gostejso populacijo na razritih cestah lih toliko smiselna kot pickup za slovenskega direktorja :-) Ampak ve se, da to vozi taprav desc, ki zna krotiti 400 konjev v mokrih ovinkih :-))))

V sloveniji mislim da je to vseskupaj malo degenerirano, 100 let cankarjanske matere in tuje oblasti je vzpostavilo neko druzbo brez pozitivnih moskih simbolov. O tem dosti piseta malo zajedljiv Mazzini, kot tudi malo cez les BMZ. Slovenski foter je po navadi zapit in pasiven in avtodestruktiven, manjka arhetipov. Morda se najbolj nekaksen gastarbeiter, ki hodi fizicno delat v nemcijo in domiv prinese marke, ali pa smuglar a la Martin Krpan, ki se znajde in je prebrisan in pripravljen tudi na nasilje. Morda sodobni arhetip postaja Jankovic, GG misic, Popovic - prebrisan kriminalen cefur. In zraven gre kvecjemu bmw s temnimi sipami, ne pa pickup.

------

Zato ostane edino kupovanje pickupa iz prakticnosti - pa smo spet tam, da redki vsestranski userji rabijo pickupa, veliiiiko vec jih rabi spodoben kombi; VW multivan in MB vito sta slovenski reprezentaciji "luksuznega" pickupa v ameriki. Ker se offroad pri nas ne gre in se nikoli ni slo, gradbenim mutibaricem in svercerjem razne robe pa je kombi dosti bolj uporaben kot pickup. V sloveniji je precej MB Vitov - in nihce jih ne kupuje za svoje delavce.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721475] 05.07.18 11:00 · odgovor na: anon-207617 (#2721459)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))
Ah o tem ni nobenega dvoma, vsaj zame ne - edini pravi avto je ameriški, body-on-frame, klasični avtomatik, zadnji pogon (lahko z 4x4 opcijo) in z V8 mašino (dopuščamo določene redke izjeme, recimo klasični Jeep Cherokee z legendarnim 4.0 vrstnim šestakom; no pa tudi body-on-frame konstrukcije ni imel, a mu oprostimo).
Lahko je pickup ali SUV, lahko je muscle car, ali pa limuzina/karavan (le da slednjih že dobrih 20 let ne delajo več, razen Chrysler 300C)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721478] 05.07.18 11:05 · odgovor na: (#2721462)
Odgovori   +    2
[rename]
Se pa strinjam, da gorivo ni največji strošek lastništva; sploh pri rabljenih ne :-P
Pri rabljenih imaš res več stroškov s popravili/menjavo iztrošenih delov. Pri novem pa te po drugi strani useka veliko izgubljanje vrednosti; nekaj pa tudi plačevanje rednega vzdrževanja na pooblaščenih servisih. Mene pride menjava olja in filtra cca 50-60 EUR (če bi povsem sam menjal, bi me pa cca 30-40), na pooblaščencu je pa med 100-200 EUR... (za normalna vozila, verjamem da gre lahko sicer ta cifra še precej gor)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721482] 05.07.18 11:07 · odgovor na: anon-207617 (#2721467)
Odgovori   +    1
Haha, zanimivo si tole opisal. So pa Angleži itak čudaki - tako za jenkije kot za nas kontinentalne barbare :)
anon-434258 sporočil: 114
[#2721496] 05.07.18 11:31
Odgovori   +    0
Fajn avto. Sicer za kupce Mercedesa mogoče razkritje, da so si osnovo sposodili pri Nissanu, ni najbolj blagodejno...

Zdaj pa še off-topic vprašanje avtorju:
Kje je posneta fotografija 19? Tista s štirimi hišami v gradnji v ozadju.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721497] 05.07.18 11:31 · odgovor na: (#2721462)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-207617 05.07.2018 11:36
[rename]
Sodoben pikap je zakon, sam to še rečem na to temo :-)))
Se pa strinjam, da gorivo ni največji strošek lastništva; sploh pri rabljenih ne :-P
Tukaj nista dovolj previdna. Gorivo je najvecji posamicni strosek, RAZLIKA V PORABAH primerljivih avtov je tisto, kar ni najvecji strosek, ali je lahko celo zanemarljivo.

Izbrati "gas guzler lifestyle" in potrositi zgolj 4 litre vec na 100km, si nad 30kkm racionalno lahko privosci zgolj prihodkovno zgornjih 10%. Vsi ostali bi od prisparanih 1500 do 2000 eur lahko veliko naredili na svojem sicersnjem zivljenjskem standardu - naredili bi vec razlike. Ker dodge Ram ali pa insignia dizel - se vedno bojo imeli istega sefa 8 ur, iste froce 4 ure popoldne, isto babo z rdeco trajno cez noc, istega soseda brez okusa za glasbo in isti bungalov v porecu.

Pri nizkih kilometrinah (do 10kkm letno) pa govorimo o hobiju, ne pa o prakticni in racionalni rabi. Vmes pa je seveda mesanica in se ne da izracunati, koliko je nekomu s 15 kkm letno avto prakticna racunica, kolio pa mu je hobi in ne gleda na vsak evro in cent. In mislim da matjazfinance spada v to kilometrsko grupo, zato se lahko gre hobi brez vecje skode za denarnico.

Potem imas pa seveda maso ljudi v sloveniji in na zahodu, ki na kredit/lizing kupijo nov avto za cca 25 jurjev (nov golf dizel), in ga cez 6 let prodajo za 8-9 jurjev (cena golf dizel 2012), in so letno izgubljali 2500 na vrednosti - pa se vedno so bile registracije in zavarovanja in gume in servisi, ceprav je bil avto nov.

In to je ekonomski samomor ljudi z normalnimi slovenskimi prihodki, ker efektivno potrosijo blizu 40% ene od dveh plac v druzini za slovenski ponos - golf dizel (ali kako drugo znamko novega avta srednjega razreda). Pri tem seveda imajo se drug avto, prejsnji "ki ga podeduje zena" ali najstarejsi froc. Ponavadi je ta financni samomor povezan s podedovano nepremicnino in medsoseskim napuhom, letargicnim zadovoljstvom "takle mamo" in pomanjkanjem domisljije za pametnejso investicijo in zvisanje lastnega premozenjskega polozaja. Del prebivalstva je pac v penziji takoj ko se izvalijo, ker so imeli sreco z gnezdom. Avtoindustrija prakticno zivi od tega folka.

P.s.: kupovanje novih avtov ni ekonomski samomor za preskrbljen folk s 100 jurji pod palcem in 3+ jurji neto mesecnih prihodkov iz raznih virov - govorim o masovnem middle classu z dvema placama na mediani, ki vseeno kupuje nove avte. Tega je ful.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721501] 05.07.18 11:44 · odgovor na: (#2721491)
Odgovori   +    0
[rename]
To so skontali tudi proizvajalci, zato pa zdaj imaš garancijo 5, 7 let...ki seveda velja samo, če servisiraš pri uradnih.
Jaz sicer že ene 20 let prakticiram nakup razstavnih vozil; so občutno cenejši, imaš pa garancijo. Rabljeni "iz uvoza" me niso premamili nikoli, čeprav so bile ponudbe "avto.de" mamljive ;-)
Koliko vseeno strosis za servisiranje ob garanciji - ker ploscice in zarnice in drugi potrosni material ni v garancijah, pa se na uradni servis vozis... pod 500 letno pri 35kkm pomoje ne prides?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721505] 05.07.18 11:53 · odgovor na: (#2721500)
Odgovori   +    2
[rename]
zavarovanje+servis+gume+amortizacija > stroški goriva.
Sam si lepo napisal: avto izgublja na vrednosti, pa četudi ga imaš 10 let, je goriva manjša postavka.
Ni pa najmanjša, to pa drži.
Ja, nisem hotel rect sa je gorivo absolutno najvecja postavka (50%+ SDS hehe), ampak najvecja posamicna. Pri novih avtih pa je najvecja postavka padanje vrednosti.

In na vseh postavkah se da sparati, ne samo na gorivu - Toyota Aygo ima vse postavke nizje od BMW 7. Ampak zato je pac aygo :-)

Pri meni je denimo vedno bilo tako, da je gorivo predstavljalo 50%+. Veliko vozim, kupujem razmeroma stabilna rabljena jajca, in sraufam pri individualcih.

In moram rect da pri istem avtu (isti brand in model) nisem cutil opazne stroskovne razlike bencin / dizel, ce niso kilometri RES visoki. Zaradi mojih personal preferenc imam pri 30kkm se vedno rajs bencinarja, nad 35kkm pa sprejmem dizla. Trotl ziher bencinar te stane vec... ampak potem pa dizlu ena pizdarija crkne in puf, leti jurja evrov...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721513] 05.07.18 12:13 · odgovor na: (#2721502)
Odgovori   +    2
[rename]
Prideš nekam med 300-400, pri Japoncih.
Ja, rizote so zelo pametno narejene kar se tice okvar. Pri eu izdelkih bi bilo to hitro 500 - 600.

In ravno to je moj point - ce imas se za kaj sparat v zivljenju ni racunice kupovat novega avta in servisirat za 400, bolje ti je kupit stara jajca in sraufat za 800, ker bos bistveno vec dobil noter pri padanju vrednosti. Da ne govorim o stroskih razbitja.

Imel sem eno 10 let staro hondo accord karavan bencinar 2.0 270 kkm (stresna sipa, elektro zici, ni da ni :-))) Poraba 8.5 - 9 litrov, ni vazno kaj sem delal z njo, letnih popravil ni bilo cez 600 eur. Pa kake tri litre olja in liter zavorne tekocine je popila na leto.. Pol je bla pa totalka, verizna. Nobenga avta prej ali kasnej mi ni bilo tako zal.

Seveda pa ni tako komot vozit 10 let starega avta in se handlat z mehanikom da naj poisce dobro rabljeno servo pumpo, kot tri leta starega v garanciji ki mu tu pa tam crkne zarnica :-)

Ampak ce bi si jaz dal denimo 25K proracun za avto (bi moral imet cez 100K na lagerju da bi to naredil...), sigurno kupim rabljen top avto za 15 in sraufam za 10... raje kot novega golfa ali mondea za 25. Cefurski image pa to :-)
najobj sporočil: 31.870
[#2721517] 05.07.18 12:31 · odgovor na: anon-20668 (#2721475)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))
Ah o tem ni nobenega dvoma, vsaj zame ne - edini pravi avto je ameriški, body-on-frame, klasični avtomatik, zadnji pogon (lahko z 4x4 opcijo) in z V8 mašino (dopuščamo določene redke izjeme, recimo klasični Jeep Cherokee z legendarnim 4.0 vrstnim šestakom; no pa tudi body-on-frame konstrukcije ni imel, a mu oprostimo).
Lahko je pickup ali SUV, lahko je muscle car, ali pa limuzina/karavan (le da slednjih že dobrih 20 let ne delajo več, razen Chrysler 300C)
... čuj, jebeš šoferja, ki ne zna sam šaltat, ko je treba ...

P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu se v povprečju šalta na manj kot 2 sekundi in ko so F1 imele "normalni" šalthebl, so po tistih ozkih ulicah s povprečno hitrostjo čez 130 km/h vozili dobesedno z eno roko in kdor v dveh urah dirke ni šaltal na desetinko sekunde natančno, se je lahko poslovil od dobre uvrstitve ... alzo, jebeš avtomatik ...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721521] 05.07.18 12:37 · odgovor na: najobj (#2721517)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [matjazfinance]
> > [NemirniTujec]
> > jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))

> Ah o tem ni nobenega dvoma, vsaj zame ne - edini pravi avto je ameriški, body-on-frame, klasični avtomatik, zadnji pogon (lahko z 4x4 opcijo) in z V8 mašino (dopuščamo določene redke izjeme, recimo klasični Jeep Cherokee z legendarnim 4.0 vrstnim šestakom; no pa tudi body-on-frame konstrukcije ni imel, a mu oprostimo).
> Lahko je pickup ali SUV, lahko je muscle car, ali pa limuzina/karavan (le da slednjih že dobrih 20 let ne delajo več, razen Chrysler 300C)

... čuj, jebeš šoferja, ki ne zna sam šaltat, ko je treba ...

P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu se v povprečju šalta na manj kot 2 sekundi in ko so F1 imele "normalni" šalthebl, so po tistih ozkih ulicah s povprečno hitrostjo čez 130 km/h vozili dobesedno z eno roko in kdor v dveh urah dirke ni šaltal na desetinko sekunde natančno, se je lahko poslovil od dobre uvrstitve ... alzo, jebeš avtomatik ...
Whos the real bro?

youtu.be/3zDHSLDY0Q8
najobj sporočil: 31.870
[#2721528] 05.07.18 12:55 · odgovor na: anon-207617 (#2721521)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 05.07.2018 12:59
[NemirniTujec]
> [najobj]
> > [matjazfinance]
> > > [NemirniTujec]
> > > jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))
>
> > Ah o tem ni nobenega dvoma, vsaj zame ne - edini pravi avto je ameriški, body-on-frame, klasični avtomatik, zadnji pogon (lahko z 4x4 opcijo) in z V8 mašino (dopuščamo določene redke izjeme, recimo klasični Jeep Cherokee z legendarnim 4.0 vrstnim šestakom; no pa tudi body-on-frame konstrukcije ni imel, a mu oprostimo).
> > Lahko je pickup ali SUV, lahko je muscle car, ali pa limuzina/karavan (le da slednjih že dobrih 20 let ne delajo več, razen Chrysler 300C)
> ... čuj, jebeš šoferja, ki ne zna sam šaltat, ko je treba ...
>
> P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu se v povprečju šalta na manj kot 2 sekundi in ko so F1 imele "normalni" šalthebl, so po tistih ozkih ulicah s povprečno hitrostjo čez 130 km/h vozili dobesedno z eno roko in kdor v dveh urah dirke ni šaltal na desetinko sekunde natančno, se je lahko poslovil od dobre uvrstitve ... alzo, jebeš avtomatik ...
Whos the real bro?

youtu.be/3zDHSLDY0Q8
... čuj, kaj ti še nisi v Urugvaju ali čakaš, kaj bodo naredili Angleži ? ...

P.S.: gol Cavanija po duplem pasu na 50 metrov s Suarezom je najboljši gol, ki sem ga videl v zadnjih nekaj letih ...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721534] 05.07.18 13:27 · odgovor na: najobj (#2721528)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [NemirniTujec]
> > [najobj]
> > > [matjazfinance]
> > > > [NemirniTujec]
> > > > jaz bi se tut malo prepiral o tem kaj so pravi avti :-)))
> >
> > > Ah o tem ni nobenega dvoma, vsaj zame ne - edini pravi avto je ameriški, body-on-frame, klasični avtomatik, zadnji pogon (lahko z 4x4 opcijo) in z V8 mašino (dopuščamo določene redke izjeme, recimo klasični Jeep Cherokee z legendarnim 4.0 vrstnim šestakom; no pa tudi body-on-frame konstrukcije ni imel, a mu oprostimo).
> > > Lahko je pickup ali SUV, lahko je muscle car, ali pa limuzina/karavan (le da slednjih že dobrih 20 let ne delajo več, razen Chrysler 300C)

> > ... čuj, jebeš šoferja, ki ne zna sam šaltat, ko je treba ...
> >
> > P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu se v povprečju šalta na manj kot 2 sekundi in ko so F1 imele "normalni" šalthebl, so po tistih ozkih ulicah s povprečno hitrostjo čez 130 km/h vozili dobesedno z eno roko in kdor v dveh urah dirke ni šaltal na desetinko sekunde natančno, se je lahko poslovil od dobre uvrstitve ... alzo, jebeš avtomatik ...

> Whos the real bro?
>
> youtu.be/3zDHSLDY0Q8

... čuj, kaj ti še nisi v Urugvaju ali čakaš, kaj bodo naredili Angleži ? ...

P.S.: gol Cavanija po duplem pasu na 50 metrov s Suarezom je najboljši gol, ki sem ga videl v zadnjih nekaj letih ...
Lej, ko ti je nepremicnina heri kejn najboljsi igralec, ves da lahko gres samo se na pogreb.

Jaz cakam kaj bodo naredili Urugvajci proti Francozom in morda Brazilcem. Naceloma ne verjamem, da bi brazilce premagali. Lazje potencialne Belgijce. Ce dobijo anglijo v finalu jih bodo pac odpihnili ko ruse.

Ce bo Brazilija brez Casemira premagala Belgijce, so prvaki. Jaz bi sicer dal Firmina namesto onega govna od Neymarja v prvo enajsterico, ampak to je ze cela svoja debata...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2721540] 05.07.18 13:49 · odgovor na: anon-207617 (#2721497)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-20668 05.07.2018 13:51
[NemirniTujec]
Ker dodge Ram ali pa insignia dizel - se vedno bojo imeli istega sefa 8 ur, iste froce 4 ure popoldne, isto babo z rdeco trajno cez noc, istega soseda brez okusa za glasbo in isti bungalov v porecu.
haha, 10+
Pri nizkih kilometrinah (do 10kkm letno) pa govorimo o hobiju, ne pa o prakticni in racionalni rabi. Vmes pa je seveda mesanica in se ne da izracunati, koliko je nekomu s 15 kkm letno avto prakticna racunica, kolio pa mu je hobi in ne gleda na vsak evro in cent. In mislim da matjazfinance spada v to kilometrsko grupo, zato se lahko gre hobi brez vecje skode za denarnico.
Ja, res je, moja letna kilometrina mislim da ne prileze na petmestno cifro (v kilometrih, kaj šele miljah). Poleg tega majčkeno tudi goljufam, ker svojo V8 zverino futram večinoma z LPG (cena: 0.60 EUR/l), tako da je moj celotni letni strošek za gorivo verjetno v rangu tam okoli jurja. In bi bil lahko še manjši, če mi ne bi bil tak užitek okoli se furat z V8 makino in če bi večkrat šel na šiht z biciklom (15-20 minut), pač prebivam v LJ in ne 50 km stran.
Zato priznam, meni je lahko gobec otresat :)
Kar pa ni ovira, da ne bi še kdo posnemal mojega življenjskega sloga, če želi... No če je pa na vsak način treba imet vsaj 200 m2 lastno bajto, ker blokovsko stanovanje v LJ ni dovolj fensi, potem pač je tako kot je...
In to je ekonomski samomor ljudi z normalnimi slovenskimi prihodki, ker efektivno potrosijo blizu 40% ene od dveh plac v druzini za slovenski ponos - golf dizel
Yup. Za ljudi z normalnimi slovenskimi prihodki je pomoje max doseg nov clio ali megane, torej nekaj tam do 15 jurjev (morda bi po "finančnih načelih" bila cifra še nižja, ampak za manj kot 15 jurjev pa res ne dobiš nič pametnega, če kupuješ nov avto).
bc123a sporočil: 48.253
[#2721541] 05.07.18 13:50 · odgovor na: anon-207617 (#2721497)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
Potem imas pa seveda maso ljudi v sloveniji in na zahodu, ki na kredit/lizing kupijo nov avto za cca 25 jurjev (nov golf dizel), in ga cez 6 let prodajo za 8-9 jurjev (cena golf dizel 2012), in so letno izgubljali 2500 na vrednosti - pa se vedno so bile registracije in zavarovanja in gume in servisi, ceprav je bil avto nov.

In to je ekonomski samomor ljudi z normalnimi slovenskimi prihodki, ker efektivno potrosijo blizu 40% ene od dveh plac v druzini za slovenski ponos - golf dizel (ali kako drugo znamko novega avta srednjega razreda).
Bravo Nemirni. Se popolnoma strinjam.
najobj sporočil: 31.870
[#2721555] 05.07.18 15:32 · odgovor na: anon-207617 (#2721534)
Odgovori   +    0
> ... čuj, kaj ti še nisi v Urugvaju ali čakaš, kaj bodo naredili Angleži ? ...
>
> P.S.: gol Cavanija po duplem pasu na 50 metrov s Suarezom je najboljši gol, ki sem ga videl v zadnjih nekaj letih ...
Lej, ko ti je nepremicnina heri kejn najboljsi igralec, ves da lahko gres samo se na pogreb.

Jaz cakam kaj bodo naredili Urugvajci proti Francozom in morda Brazilcem. Naceloma ne verjamem, da bi brazilce premagali. Lazje potencialne Belgijce. Ce dobijo anglijo v finalu jih bodo pac odpihnili ko ruse.

Ce bo Brazilija brez Casemira premagala Belgijce, so prvaki. Jaz bi sicer dal Firmina namesto onega govna od Neymarja v prvo enajsterico, ampak to je ze cela svoja debata...
... eh, saj Kane se ne rabi kaj dosti premikat, ker Angležem na vsaki tekmi dosodijo vsaj en penal ...

P.S.: pozabil se na naše susjede, sram te bodi ...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2721558] 05.07.18 16:10 · odgovor na: najobj (#2721555)
Odgovori   +    0
[najobj]

... eh, saj Kane se ne rabi kaj dosti premikat, ker Angležem na vsaki tekmi dosodijo vsaj en penal ...

P.S.: pozabil se na naše susjede, sram te bodi ...
Ma lej teli cigoti kolumbijski so si zasluzli penal. Se dobro da niso prvi dali gola ker potem bi valjarija in bunkerija bila negledljiva. Proti belgijcem ga ni blo. V tej polovici je hrvaska cisti favorit pomoje.

Ampak zmagala bo zanesljivo ekipa z zgornje polovice. Ce brazilci brez casemira pokleknejo proti belgijcem, bo belgija/francija/urugvaj. Ampak jaz bi stavil na brazilce.

Navijam pa za Urugvaj seveda, meni so vsec ekipe ki grizejo :-)
najobj sporočil: 31.870
[#2721575] 05.07.18 19:02 · odgovor na: anon-207617 (#2721558)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 05.07.2018 19:08
[NemirniTujec]
> [najobj]
>
> ... eh, saj Kane se ne rabi kaj dosti premikat, ker Angležem na vsaki tekmi dosodijo vsaj en penal ...
>
> P.S.: pozabil se na naše susjede, sram te bodi ...
Ma lej teli cigoti kolumbijski so si zasluzli penal. Se dobro da niso prvi dali gola ker potem bi valjarija in bunkerija bila negledljiva. Proti belgijcem ga ni blo. V tej polovici je hrvaska cisti favorit pomoje.

Ampak zmagala bo zanesljivo ekipa z zgornje polovice. Ce brazilci brez casemira pokleknejo proti belgijcem, bo belgija/francija/urugvaj. Ampak jaz bi stavil na brazilce.

Navijam pa za Urugvaj seveda, meni so vsec ekipe ki grizejo :-)
... ja, sem slišal, da Suareza v Barci pred vsako tekmo in med polcajtom nafutrajo s tapasom, da ni preveč lačen, če pa v reprezentanci prakticirajo isto finto, da zaradi apetita ne dobi rdečega kartona, pa ne vem ...

P.S.: če je Cavani res poškodovan, bo s Francozi težka ... aja, moj favorit je Brazilija, ker ima v ekipi še zadnjega "padalca", ki je od treh "velikih" ostal v konkurenci ...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2722200] 09.07.18 17:07 · odgovor na: (#2721355)
Odgovori   +    0
[rename]
Mislim pa, da GMC težko spraviš pod 14 litrov (teža, upor...), saj so ameriški motorji bolj razsipni...
S telim se ne bi strinjal...žena ima Cherokee-ja (V6, 4x4) pa ima povprečeno porabo (v službo in nazaj) okoli 8.7 l/100 km, sam sem pa en teden rent-a-car Camarota (V6, 335 konjev) za pot v Vegas (več ali manj 130 km/h po tempomatu, razen par dolgih ovinkov z gasom do konca), pa je bila poraba 7.8 l/100 km.

S full size truck-i je pa poraba seveda drug razred, samo to so beštije z okoli 400 konji, težo precej nad dvema tonama in aerodinamiko zidaka...med 12 in 15 l/100. Ker se meni osebno glede na vozilo ne zdi veliko. Ampak tale MB je itak mid-size truck, primerljiv z Chevy Colorado-m, ki ima pa precej nižjo porabo, po avtocesti brez problema pod 10 l/100 km (V6 motor s 310 konji).

Strani: 1