Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 05.07.2018 11:36
[rename]
Sodoben pikap je zakon, sam to še rečem na to temo :-)))
Se pa strinjam, da gorivo ni največji strošek lastništva; sploh pri rabljenih ne :-P
Tukaj nista dovolj previdna. Gorivo je najvecji posamicni strosek, RAZLIKA V PORABAH primerljivih avtov je tisto, kar ni najvecji strosek, ali je lahko celo zanemarljivo.

Izbrati "gas guzler lifestyle" in potrositi zgolj 4 litre vec na 100km, si nad 30kkm racionalno lahko privosci zgolj prihodkovno zgornjih 10%. Vsi ostali bi od prisparanih 1500 do 2000 eur lahko veliko naredili na svojem sicersnjem zivljenjskem standardu - naredili bi vec razlike. Ker dodge Ram ali pa insignia dizel - se vedno bojo imeli istega sefa 8 ur, iste froce 4 ure popoldne, isto babo z rdeco trajno cez noc, istega soseda brez okusa za glasbo in isti bungalov v porecu.

Pri nizkih kilometrinah (do 10kkm letno) pa govorimo o hobiju, ne pa o prakticni in racionalni rabi. Vmes pa je seveda mesanica in se ne da izracunati, koliko je nekomu s 15 kkm letno avto prakticna racunica, kolio pa mu je hobi in ne gleda na vsak evro in cent. In mislim da matjazfinance spada v to kilometrsko grupo, zato se lahko gre hobi brez vecje skode za denarnico.

Potem imas pa seveda maso ljudi v sloveniji in na zahodu, ki na kredit/lizing kupijo nov avto za cca 25 jurjev (nov golf dizel), in ga cez 6 let prodajo za 8-9 jurjev (cena golf dizel 2012), in so letno izgubljali 2500 na vrednosti - pa se vedno so bile registracije in zavarovanja in gume in servisi, ceprav je bil avto nov.

In to je ekonomski samomor ljudi z normalnimi slovenskimi prihodki, ker efektivno potrosijo blizu 40% ene od dveh plac v druzini za slovenski ponos - golf dizel (ali kako drugo znamko novega avta srednjega razreda). Pri tem seveda imajo se drug avto, prejsnji "ki ga podeduje zena" ali najstarejsi froc. Ponavadi je ta financni samomor povezan s podedovano nepremicnino in medsoseskim napuhom, letargicnim zadovoljstvom "takle mamo" in pomanjkanjem domisljije za pametnejso investicijo in zvisanje lastnega premozenjskega polozaja. Del prebivalstva je pac v penziji takoj ko se izvalijo, ker so imeli sreco z gnezdom. Avtoindustrija prakticno zivi od tega folka.

P.s.: kupovanje novih avtov ni ekonomski samomor za preskrbljen folk s 100 jurji pod palcem in 3+ jurji neto mesecnih prihodkov iz raznih virov - govorim o masovnem middle classu z dvema placama na mediani, ki vseeno kupuje nove avte. Tega je ful.