27 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
42 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-166232 sporočil: 3.600
[#2719356] 20.06.18 10:02
Odgovori   +    15
"Mate Rimac je mojster samopromocije, prodaja sanje, avtomobili pa so konceptni in nevozni," nekoliko cinično pravijo naši hrvaški kolegi, ki Rimca cenijo precej manj kot slovenski mediji.
Možno. Slovenci pa imamo blockchain podjetja, ki so mojstri samopromocije, prodajajo sanje, rešitve so konceptualne in neuporabne.

Važno je, da se zaposluje in dela. Čim več, tem boljše. Čestitam!
anon-180321 sporočil: 129
[#2719453] 20.06.18 23:34
Odgovori   +    2
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
moon sporočil: 1.623
[#2719467] 21.06.18 07:53 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    3
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
A ti vedno tankas v srediscu mesta? Kot je meni znano so crpalke predvsem na obrobju mest, razen v kaksni italijanski vasici..
Zadeva je simple, pripeljes domov, prikljucis in zjutraj odpeljes (no, po moznosti odklopis kabel), ce pa rabis malo hitreje, zapeljes do polnilnice in napolnis Porscheja v 15 minutah..
Ne vem, kako vsi mislite, da se je razvoj baterij ustavil leta 1960. Skoda da je Tesla prezgodaj umrl, drugace bi se ze zdavnaj vozili z EV.. (najbrz brez baterij).
sopranos sporočil: 11.404
[#2719531] 21.06.18 13:24 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    2
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
anon-180321 sporočil: 129
[#2719548] 21.06.18 14:33 · odgovor na: moon (#2719467)
Odgovori   +    1
Rad bi si predstavljal stanovalce desetnadstropnega bloka,...daj pomagaj, kako bodo ti...?
anon-180321 sporočil: 129
[#2719550] 21.06.18 14:41 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
sopranos sporočil: 11.404
[#2719564] 21.06.18 16:08 · odgovor na: anon-180321 (#2719550)
Odgovori   +    1
[yuTel]
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
Poskušajo iti v različne smeri, in upajo, da bo ena izmed njih prava. Moraš pa biti zraven, da ne rečejo, da si zaspal.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2720102] 26.06.18 12:47 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [yuTel]
> Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..

Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
Musk se je odločil, da bo avtomobile začel sestavljatu pod šotorom!
Kljub temu ne verjamem, da bo ta teden končno dosegel obljubljenih 5000 avtomobilov na teden. Slabo se mu piše: www.bloomberg.com/ne...antic-tent

Strani: 1