25 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
54 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Strani: 1

anon-166232 sporočil: 3.600
[#2719356] 20.06.18 10:02
Odgovori   +    15
"Mate Rimac je mojster samopromocije, prodaja sanje, avtomobili pa so konceptni in nevozni," nekoliko cinično pravijo naši hrvaški kolegi, ki Rimca cenijo precej manj kot slovenski mediji.
Možno. Slovenci pa imamo blockchain podjetja, ki so mojstri samopromocije, prodajajo sanje, rešitve so konceptualne in neuporabne.

Važno je, da se zaposluje in dela. Čim več, tem boljše. Čestitam!
anon-180321 sporočil: 129
[#2719453] 20.06.18 23:34
Odgovori   +    2
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
moon sporočil: 1.623
[#2719467] 21.06.18 07:53 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    3
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
A ti vedno tankas v srediscu mesta? Kot je meni znano so crpalke predvsem na obrobju mest, razen v kaksni italijanski vasici..
Zadeva je simple, pripeljes domov, prikljucis in zjutraj odpeljes (no, po moznosti odklopis kabel), ce pa rabis malo hitreje, zapeljes do polnilnice in napolnis Porscheja v 15 minutah..
Ne vem, kako vsi mislite, da se je razvoj baterij ustavil leta 1960. Skoda da je Tesla prezgodaj umrl, drugace bi se ze zdavnaj vozili z EV.. (najbrz brez baterij).
sopranos sporočil: 11.404
[#2719531] 21.06.18 13:24 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    2
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
anon-180321 sporočil: 129
[#2719548] 21.06.18 14:33 · odgovor na: moon (#2719467)
Odgovori   +    1
Rad bi si predstavljal stanovalce desetnadstropnega bloka,...daj pomagaj, kako bodo ti...?
anon-180321 sporočil: 129
[#2719550] 21.06.18 14:41 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
sopranos sporočil: 11.404
[#2719564] 21.06.18 16:08 · odgovor na: anon-180321 (#2719550)
Odgovori   +    1
[yuTel]
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
Poskušajo iti v različne smeri, in upajo, da bo ena izmed njih prava. Moraš pa biti zraven, da ne rečejo, da si zaspal.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2720102] 26.06.18 12:47 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [yuTel]
> Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..

Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
Musk se je odločil, da bo avtomobile začel sestavljatu pod šotorom!
Kljub temu ne verjamem, da bo ta teden končno dosegel obljubljenih 5000 avtomobilov na teden. Slabo se mu piše: www.bloomberg.com/ne...antic-tent

Strani: 1