38 min
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
2 uri
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
2 uri
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
16 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
17 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
17 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
17 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
17 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
18 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
19 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
20 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
20 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
21 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
21 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
21 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ekon sporočil: 424
Predpostavke so povsem zgrešene, saj se ne upšteva, da ljudje ob plači dobijo še nadomestilo za prevoz. Če bi bil javni prevoz brezplačen, tega ne bi bilo in marsikdo si avta niti ne bi mogel privoščiti, zato bi se vozil z javnim prevozom. Država pa bi denar,ki ga za to da javnim uslužbencem lahko namenila za boljšo kakovost javnega prometa.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2718919

Strani: 1

anon-170467 sporočil: 170
Javni prevoz. Ste resni. Jaz osebno lahki zaposlim človeka, ki mi bo otroke vozil v vrtec, šolo in domov. Porabil bi pa za prevoz v službo in nazaj dvakrat več časa. Vsaj.
Javni prevo je sploh na podeželju popolnoma nekonkurenčna zadeva in tudi če bi bil brezplačen bi bilo tako. Enostavno si ljudje časovno ne morejo privoščiti vožnje z vlakom in avtobusom.Šola je drugo ker vsi začnejo ob isti uri, vsak dan. Nazaj pa tudi.
In če imaš do prve avtobusne ali železniške postaje pol ure hoje? Kaj pa pol? Z avtom tja?
sopranos sporočil: 11.404
[ekon]
Predpostavke so povsem zgrešene, saj se ne upšteva, da ljudje ob plači dobijo še nadomestilo za prevoz. Če bi bil javni prevoz brezplačen, tega ne bi bilo in marsikdo si avta niti ne bi mogel privoščiti, zato bi se vozil z javnim prevozom. Država pa bi denar,ki ga za to da javnim uslužbencem lahko namenila za boljšo kakovost javnega prometa.
Saj v teoriji bi to delovalo. A v praksi je Slovenija zelo razdrobljeno poseljena. To bi prišlo v poštev samo v Ljubljani in morda v Mariboru. Kaj pa ostalih 1,6 milijona prebivalcev?

Strani: 1