Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[Inside]
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2718844

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[FIN-311684]
> [Inside]
> Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.

Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.
S tem ko socialistično gledajo samo koliko tovora vozijo in da ga drugi ne dobi jim pada kvaliteta zato jim nizajo cene za prevoz. To se vidi v številkah tovora vec dobički padajo., sami sebi žagajo vejo na kateri sedijo. Samo da se ne reorganizira, ker to je problem. Vsem ki so pri koritu na sz je lepo sedaj zato se te idej o prodaji bojijo ko hudič kriza. Sami bi morali videt da tako ne bodo zdržali pritiskov in predlagati drzavi naj jim najde partnerja.

Strani: 1