19 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 3
38 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 1
43 min
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
46 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 ura
Ko se upokoji vodja gradnje
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
3 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
5 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
7 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2718840

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Inside]
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.

Strani: 1