Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dnevnik: Francozi in Čehi skupaj v Tovorni promet?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.
Z vsako tujo investicijo je slovenska nacionalna politika bolj
povezana z drugimi državami in z njihovimi vladami, ki neodvisno od
naše želje, zmanjšujejo moč slovenske nacionalnointeresne vlade.
Tuji lastnik podjetja je suveren v razpolaganju s svojo lastnino in
ga nacionalna vlada ne more omejevati brez da bi prišla v spor z
drugimi nacionalnimi vladami. V tem smislu je odlično, da se tuje
lastninske pravice širijo na Slovenijo in igrajo določeno, zaenkrat
premajhno, politično vlogo. Kakorkoli, Slovenija mora dati določeno
garancijo tujim vlagateljem in v tem mora dati garancijo tudi
domačim vlagateljem, ki je drugače ne bi dala. Današnja Evropska
unija je uspela zaščititi lastninske pravice in upajmo, da bomo iz
Bruslja dobivali v prihodnosti dobivali več direktnih regulativ in
uredb, ki bodo direktno obvezovale vlade in posameznike ter bo s
tem slovenskega zakonskega šrota manj. Z odpiranjem gospodarstva in
z vsakim tujim vlagateljem je narodnega nacionalinteresnega
suvereniteta, ki največ ustreza le parazitom prisesanim na proračun
in državne jasle, manj in manj.
sporočil: 4.493
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je
dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale
prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto
slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično
organizacijo.
sporočil: 30.415
[Inside]Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
sporočil: 4.493
[FIN-311684]S tem ko socialistično gledajo samo koliko tovora vozijo in da ga drugi ne dobi jim pada kvaliteta zato jim nizajo cene za prevoz. To se vidi v številkah tovora vec dobički padajo., sami sebi žagajo vejo na kateri sedijo. Samo da se ne reorganizira, ker to je problem. Vsem ki so pri koritu na sz je lepo sedaj zato se te idej o prodaji bojijo ko hudič kriza. Sami bi morali videt da tako ne bodo zdržali pritiskov in predlagati drzavi naj jim najde partnerja.
> [Inside]
> Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.
sporočil: 4.493
[alek14]Domačih ni ker vedo da se ne splača. Tuji pa hitro bežijo ob krizi. Dobri so da popestrijo konkurenco.
> [FIN-311684]
> Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.
Strah pred tujimi vlaganji je še kako na mestu, če domačih ni ali pa so neznatna.
Seveda pa ni problem v tujih vlaganjih temveč v odsotnosti SLO kapitala.
Problem ni v odsotnosti kapitala ampak v pomanjkanju zanimivih naložbenih priložnosti (namenoma).
sporočil: 11.404
[alek14]Ja, samo kako se pa pride do slovenskega kapitala? Če ti država skuša z davki vse pobrati in ustvarja tako poslovno okolje, da težko kaj resnega zaslužiš. So seveda izjeme, a na splošno je slovenski firmici veliko težje postati velika firma.
> [FIN-311684]
> Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.
Strah pred tujimi vlaganji je še kako na mestu, če domačih ni ali pa so neznatna.
Seveda pa ni problem v tujih vlaganjih temveč v odsotnosti SLO kapitala.
Je pa dobro to, da s tujimi investicijami prihaja tudi tuje znanje. Da bodo Slovenci hodili v okviru multinacionalk tudi v druge države. Ustvarjali kontakte. In s prihodom tujcev, bo Slovenija postala bolj prepoznavna v tujini.
Pritisk na vlado se bo stopnjeval. Manj bo denarja za parazitske profesorje.
Skratka so tudi pozitivni vidiki teh tujih investicij in prevzemov. Se pa strinjam, da se moramo zavedati tudi pasti, biti nanje pozorni in delati na tem, da se v čim manjši meri uresničijo.
Strani: 1