Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

simona2 sporočil: 2.202
Zadnja sprememba: simona2 14.06.2018 12:39
niti ne, kar je od zunaj težko oceniti, kaj je res


1. nekateri lastniki Cnkarne - in več članov nadzornega sveta - je sovražno nastrojenih do Martensa, zdaj - ali upravičeno ali ne - to je vprašanje; definitivno imajo zamere že iz Heliosa in ne glede na to, kako poslovni so in professional - ni dobro, da če kakorkoli ravnaš na podlagi starih zamer ali če te vplivajo na presojo
2. definitivno so mu povedali in dali vedet, da ni zaželen...
3. Martens in KKR niso bedaki, ne glede na to, kaj si kdo misli - in itak so vedeli, da je cena stvar pogajanj... 220 je nizko... Martens je vedel, da njegovo ne bo edino in da bodo vsi skočili, da najdejo še koga, ki bi zvišal ceno... tako da ni verjetno, da se je poslovil, ker so mu to, kar je že vedel, povedali... bolj verjetno je, da je šel, ker je videl, da njemu ne bodo prodali, pa če ponudi ne vem, koliko... ker ga pač ne marajo... potem je brez veze višati ceno... posebej, ker tak postopek ni poceni... če ni fer možnosti, da ga ob konkurenčnem boju, končaš -- potem je to igro pametno spustit..
4. Lahko, da Martens ne bi bil dobra izbira, a tudi njegova namera je sprožila vrsto reakcij, zakaj se je na CInkarni sploh začelo iskati kupce-- drugače se jih ne bi - z odhodom Martensa, se močno bojim, da ne bo nadaljevanja, ali pa je to nadaljevanje hudo vprašljivo ... posebej glede na averzijo do prodaje tako v politiki kot v okolju, pri tem, da ni treba prodat, itd... kar je seveda lahko kul upravi in velikim delničjem, mali pa bi bili veseli, če bi dobili nov avto, kot so ga na Leku ali pa na Heliosu, ne glede na to, koliko je bila nizka cena... mali delničarji so bili zadovoljni..
5. pričakovanja, da je Cinkarna vredna 900, so budi bog s nama...
6. dodatna ovira pri prodaji pa je prepričanje, da se dobrih podjetij ne prodaja -- seveda, prodaja se slaba - potem pa isti ljudje vpijejo, da kako se je lahko slab Mercator prodalo Agrokorju... ja z lahkoto in za 200 milijonov evrov... koncepta, zakaj prodajaš - za denar! in koncepta, da dobro podjetje prodaš za več denarja kot slabo - Slovenci pač ne razumejo... žal... tudi ne razumejo, kaj je cena, pa tudi ne, kaj denar, kaj šele, da bi razumeli ceno denarja..