6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.823
Gre za popolnoma drug problem.

Pretaka se čista Ekergija z nekim izkoristkom...predostavimo velikodušno z 0,9 (90%)

Polnimo z 0,9, praznimo z 0,9 imamo 0,81 oz 81% izkoristek pretakanja eksergije iz omražja v baterijo in nazaj.

Zdaj pa si zamislite, da bi pri vsakem pretakanju bencina iz ena kante v drugo polili 10%.

Edini smisel, je tako pretakanje eksergije, če je ta "čisti višek" in je posledično na voljo zastojn (v resnici nikoli ni). Pametneje je proizvajati Aluminij z viški eksergije, kot pa polniti oz gladiti porabo elektrike v omrežju.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2718502

Strani: 1

Nollem sporočil: 967
Seveda so tudi izgube problem pri polnjenju/praznenju.

Od avtorja članka bi predvsem želel informacijo koliko polnilnih ciklov baterija sploh zdrži in zakaj bi jo bil uporabnik sploh pripravljen dati na voljo omrežju, če s tem skrajša njeno življensko dobo.
vrac sporočil: 11.068
[0513ANITO]
Gre za popolnoma drug problem.

Pretaka se čista Ekergija z nekim izkoristkom...predostavimo velikodušno z 0,9 (90%)

Polnimo z 0,9, praznimo z 0,9 imamo 0,81 oz 81% izkoristek pretakanja eksergije iz omražja v baterijo in nazaj.

Zdaj pa si zamislite, da bi pri vsakem pretakanju bencina iz ena kante v drugo polili 10%.

Edini smisel, je tako pretakanje eksergije, če je ta "čisti višek" in je posledično na voljo zastojn (v resnici nikoli ni). Pametneje je proizvajati Aluminij z viški eksergije, kot pa polniti oz gladiti porabo elektrike v omrežju.
Izkoristek mororjev z notranjim izgorevanjem je pa 25%. Če gre za elektriko iz fotovoltaike stvar seveda pije vodo. Za avtonomno omrežje ne potrebuješ dragih daljnovodov, kjer se s prenosom tudi izgublja energija, eletriko proizvajaš ko je sonce, ko sonca ni pač uporabljaš elektriko iz hranilnikov. In ker osebni avtomobili večinoma stojijo, so idealna rezerva za hranjenje in uravnavanje med fazo porabe in prozvodnje elektrike.

Strani: 1