Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Višje cene avtov, zamude pri dobavi in skromnejša izbira so posledice realnejših meritev porabe
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2718157] 12.06.18 12:17
Tako bi Fursu omogočili, da vozila primerljivo obdavči in ne kaznuje tistih znamk, ki so prej uvedle meritve po novem protokolu.???
Dejansko pa velja, da kakovostno gorivo lahko pripomore k manjšim izpustom pri dejanski uporabi, a teh prednosti ne moremo pokazati na meritvah,« je pojasnil Schubert. (vzdih hrepenenja: "če bi vsi vozniki točili sicer dražja goriva!")Ne moremo izmeriti, ne moremo dokazati z meritvami, ampak mi verjamemo, da lahko, v to verujemo, zato to velja! (OMG Kirche press)
Motorji formule 1 dosegajo 50-odstotno termično učinkovitost. Veliko pa lahko k zmanjšanju izpustov pripomorejo kakovostna klasična fosilna goriva z večjim deležem komponent iz obnovljivih virov in sintetična goriva.Quatsch! Ta 50% učinkovitost naj bi bila izmerjena jeseni v laboratoriju Mercedesa F1
www.autosport.com/f1...yno-target
in velja za cel hibridni sklop F1, torej elektrificiran turbo motor s sistemi za prestrezanje energije, baterijo, z cost-is-no-problem materiali in metodami, zilijon senzorji, pod hudo računalniško kontrolo in diktatom.
Komponente iz obnovljivih virov? Že davno pred sedanjimi hibridi s turbo motorji je FIA uzakonila praktično navaden bencin. Očitno je možnost uporabe eksotičnih mešanic še zdaj precej omejena.
Formula 1 cars run on petrol, the specification of which is not significantly removed from that used in regular road cars. (spodaj je link na stran FIA s kompletnimi tehničnimi predpisi, podrobna definicija bencina za F1 je na str. 85-86)Za tiste, ki so prešpricali zadnjih 10+ let F1, še razlaga, da imajo dirkači za celo sezono na voljo samo po tri komponentne hibridnega pogona. Ko te porabijo, sledijo kazni za vsako novo komponento.
www.formula1.com/en/...lling.html
Unless he drives for more than one team, each driver may use no more than three power units during a championship season. The only exception is where the power unit is provided by a manufacturer or supplier taking part in its first championship season, in which case up to four may be used by a driver.
The power unit is deemed to consist of six separate elements: the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE).
Each driver is permitted to use only three ICE, MGU-H and TC, and only two ES, CE and MGU-K during a championship season and any combination of them may be fitted to a car at any one time. Should a driver use more than that during the course of a season, a grid penalty will be imposed.
www.formula1.com/en/...d_ERS.html