Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Tako bi Fursu omogočili, da vozila primerljivo obdavči in ne kaznuje tistih znamk, ki so prej uvedle meritve po novem protokolu.
???
Dejansko pa velja, da kakovostno gorivo lahko pripomore k manjšim izpustom pri dejanski uporabi, a teh prednosti ne moremo pokazati na meritvah,« je pojasnil Schubert. (vzdih hrepenenja: "če bi vsi vozniki točili sicer dražja goriva!")
Ne moremo izmeriti, ne moremo dokazati z meritvami, ampak mi verjamemo, da lahko, v to verujemo, zato to velja! (OMG Kirche press)
Motorji formule 1 dosegajo 50-odstotno termično učinkovitost. Veliko pa lahko k zmanjšanju izpustov pripomorejo kakovostna klasična fosilna goriva z večjim deležem komponent iz obnovljivih virov in sintetična goriva.
Quatsch! Ta 50% učinkovitost naj bi bila izmerjena jeseni v laboratoriju Mercedesa F1
www.autosport.com/f1...yno-target
in velja za cel hibridni sklop F1, torej elektrificiran turbo motor s sistemi za prestrezanje energije, baterijo, z cost-is-no-problem materiali in metodami, zilijon senzorji, pod hudo računalniško kontrolo in diktatom.

Komponente iz obnovljivih virov? Že davno pred sedanjimi hibridi s turbo motorji je FIA uzakonila praktično navaden bencin. Očitno je možnost uporabe eksotičnih mešanic še zdaj precej omejena.
Formula 1 cars run on petrol, the specification of which is not significantly removed from that used in regular road cars. (spodaj je link na stran FIA s kompletnimi tehničnimi predpisi, podrobna definicija bencina za F1 je na str. 85-86)
www.formula1.com/en/...lling.html
Za tiste, ki so prešpricali zadnjih 10+ let F1, še razlaga, da imajo dirkači za celo sezono na voljo samo po tri komponentne hibridnega pogona. Ko te porabijo, sledijo kazni za vsako novo komponento.
Unless he drives for more than one team, each driver may use no more than three power units during a championship season. The only exception is where the power unit is provided by a manufacturer or supplier taking part in its first championship season, in which case up to four may be used by a driver.
The power unit is deemed to consist of six separate elements: the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE).
Each driver is permitted to use only three ICE, MGU-H and TC, and only two ES, CE and MGU-K during a championship season and any combination of them may be fitted to a car at any one time. Should a driver use more than that during the course of a season, a grid penalty will be imposed.
www.formula1.com/en/...d_ERS.html