Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dobre novice: v Novem mestu bodo delali čisto novega clia, ki bo mestni terenec
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 07.06.2018 20:19
Ne bi nakladal, včasih se sploh ne zavedamo koliko malih novomeških
podjetnikov je navezanih na Revoz, Krko, Adrio Mobil, TPV...Velika
podjetja so kot velika krošnjata drevesa, ki s svojo veliko senco
omogočajo umirjeno življenje manjših podjetjih, ki pa s svojimi
majhnimi izdelki, ki morajo biti vedno kakovostnejši in cenejši,
prispevajo svež dotok življenjske energije velikem drevesu...V
bistvu se velika podjetja umaknejo iz okolja, ko domorodska
(slovenska štrukljeva) politika z davki izčrpa lokalno okolje. Z
leninističnim talibanom Mescom v vladi nas ne sme presenetiti
Renaultov umik iz Slovenije.
sporočil: 1.628
Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti
SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: PyotrNovak 07.06.2018 20:15
Demografija: trd kriz, se trsa kolena, po 40 letih sedenja za
pisalno mizo. Taki se veliko lazje usedejo na isti visini kot je
rit, kot pa plezat ven iz jame, ki jo za njih predstavlja nizji
sedez v normalnem avtu. ;)
sporočil: 185
Tudi DACIA DUSTER spada zraven. Če bo novi CLIO narejen tako na
hitro ne bo prav
prijeten za vožnjo.
prijeten za vožnjo.
sporočil: 608
[FIN-311684]LOL..nakladaš. Sploh se ne zavedaš, kako malo je domačih podjetij povezanih z Revozom. Večina sestavnih delov je dalana za koncern, dobavitelji pa so podjetja kot je Mahle in podobni. V SI imajo samo davčne številke, v bistvu dobiček niti v EU ne ostane. V vseh poslih sestavnih delov se v SI plačujejo samo roke. Materiali, orodja so tuja last. Družbena odgovornost, interakcija z okoljem Revoza=0.
Ne bi nakladal,
sporočil: 30.415
[Pezo]Med drugimi kar nekaj prevoznikov vozi vozila iz Revoza v Evropo, vzdrževalci vzdržujejo opremo, čistilni servisi čistijo, zunanji kontrolorji skrbijo za kvaliteto, tudi lakirajo vozila, odpadke odvažajo, hrano kuhajo, delavce prevažajo, monterji montirajo, gradbeniki gradijo, tuji strokovnjaki stanujejo v Novem mestu in okolici...V velikih tovarnah oz. pod krošnjami velikih dreves se vedno nekaj dogaja.
> [FIN-311684]
> Ne bi nakladal,
LOL..nakladaš. Sploh se ne zavedaš, kako malo je domačih podjetij povezanih z Revozom. Večina sestavnih delov je dalana za koncern, dobavitelji pa so podjetja kot je Mahle in podobni. V SI imajo samo davčne številke, v bistvu dobiček niti v EU ne ostane. V vseh poslih sestavnih delov se v SI plačujejo samo roke. Materiali, orodja so tuja last. Družbena odgovornost, interakcija z okoljem Revoza=0.
sporočil: 970
Clio je precej krajši (ca. pol metra) in ožji od Kadjara. Edina
podobnost so morda zadnje luči. Bo pa verjetno Captur izgubil svoj
smisel, če bo že Clio SUV.
sporočil: 10.298
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in
davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 08.06.2018 09:43
[Endimion]Lahko bi bilo tudi mnogo bolje, če bi Francozi ne bili kar hudi nacionalisti in pač uvozijo vse iz Francije, čeprav je to dražje kot bi kupovali v Sloveniji. V Sloveniji bi lahko kupili dejansko 90% sestavnih delov, pa jih seveda niti v sanjah ne. Ne pozabit, Renault je v lasti francoske in ne slovenske države.
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
sporočil: 3.316
čas vnosa: 08.06.18 08:52
[FIN-311684]revoz je delal renaulte še iz časa, ko so vladali "trdi komunisti"....tko da ko in če se jim ne bo več splačalo delat pri nas bojo spokal....
Ne bi nakladal, včasih se sploh ne zavedamo koliko malih novomeških podjetnikov je navezanih na Revoz, Krko, Adrio Mobil, TPV...Velika podjetja so kot velika krošnjata drevesa, ki s svojo veliko senco omogočajo umirjeno življenje manjših podjetjih, ki pa s svojimi majhnimi izdelki, ki morajo biti vedno kakovostnejši in cenejši, prispevajo svež dotok življenjske energije velikem drevesu...V bistvu se velika podjetja umaknejo iz okolja, ko domorodska (slovenska štrukljeva) politika z davki izčrpa lokalno okolje. Z leninističnim talibanom Mescom v vladi nas ne sme presenetiti Renaultov umik iz Slovenije.
mesečnik je tukaj faktor =0=....
lp
sporočil: 970
[vrac]Tako je pač vedno, če imaš samo sestavljalnico avtomobilov. Pred časom sem govoril z enim mehičanom in mu rekel da se mi zdi zanimivo, koliko avtomobilov delajo tam. Pa mi je odvrnil, da oni ne delajo avtomobilov, da jih samo sestavljajo. Obogatela država od tega ne bo, imajo pa ljudje delo.
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
Lahko bi bilo tudi mnogo bolje, če bi Francozi ne bili kar hudi nacionalisti in pač uvozijo vse iz Francije, čeprav je to dražje kot bi kupovali v Sloveniji. V Sloveniji bi lahko kupili dejansko 90% sestavnih delov, pa jih seveda niti v sanjah ne. Ne pozabit, Renault je v lasti francoske in ne slovenske države.
sporočil: 4.098
[republican]Ni nujno. Endimion vedno pozabi povedat, da lep del prispevkov na place castijo slovenski davkoplacevalci.
> [vrac]
> > [Endimion]
> > Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
>
> Lahko bi bilo tudi mnogo bolje
Lahko bi bilo pa tudi slabše... Renault bi lahko pač preselil tovarno na Slovaško, ali v Romunijo, kjer so stroški proizvodnje nižji, kot v Sloveniji.
sporočil: 1.623
[republican]Ne vem, ce bi bilo tole slabse. Imeli bi par tisoc nezadovoljnih in izkoriscanih delavcev manj..
> [vrac]
> > [Endimion]
> > Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
>
> Lahko bi bilo tudi mnogo bolje
Lahko bi bilo pa tudi slabše... Renault bi lahko pač preselil tovarno na Slovaško, ali v Romunijo, kjer so stroški proizvodnje nižji, kot v Sloveniji.
Luna bi jim potalal jurja na mesec in vsi bi bili srecni do konca svojih dni (delo je norcev zabava!)
sporočil: 3.600
Tako je pač vedno, če imaš samo sestavljalnico avtomobilov. Pred časom sem govoril z enim mehičanom in mu rekel da se mi zdi zanimivo, koliko avtomobilov delajo tam. Pa mi je odvrnil, da oni ne delajo avtomobilov, da jih samo sestavljajo. Obogatela država od tega ne bo, imajo pa ljudje delo.Saj v tem je smisel. Ljudje brez dela delajo zgago.
Podoben primer. Ameriški podjetnik podizvajalec za avtomobilsko in strojno industrijo je od GM dobil jasno zahtevo: Ali boš proizvodnjo preselil v Mehiko, da boš konkurenčnejši ali bomo poiskali novega dobavitelja. Jasno, da je preselil. Mehičani imajo delo, GM dobiček. Tako to gre.
sporočil: 5.775
Trenutno kaplja, bo pa verjetno velik trend od 2020.
Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as ...
www.recode.net/.../m...ot-sales-r
May 26, 2017 - Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as companies ... In the long run, many think that automation and robotics are going to ... to the U.S. or are a result non-U.S. companies investing in U.S. factories, ...
4 Reasons Manufacturing Jobs Are Returning to the USA | Design News
www.designnews.com/a...e-returnin
Aug 8, 2017 - Manufacturing jobs are being reshored to the US. Here are the main drivers behind this trend.
Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as ...
www.recode.net/.../m...ot-sales-r
May 26, 2017 - Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as companies ... In the long run, many think that automation and robotics are going to ... to the U.S. or are a result non-U.S. companies investing in U.S. factories, ...
4 Reasons Manufacturing Jobs Are Returning to the USA | Design News
www.designnews.com/a...e-returnin
Aug 8, 2017 - Manufacturing jobs are being reshored to the US. Here are the main drivers behind this trend.
sporočil: 970
[rename]Ja, tudi Clio karavan je krajši od Kadjara. Captur je pa sedaj mali (Clio) SUV oz crossover. Sicer pa tudi mene Renault ne gane prav zelo. So mi bolj všeč kraljice odstavnih pasov.
> [bacco979]
> Clio je precej krajši (ca. pol metra) in ožji od Kadjara. Edina podobnost so morda zadnje luči. Bo pa verjetno Captur izgubil svoj smisel, če bo že Clio SUV.
Captur, Kadjar?
Clio "karavan" je tudi krajši od Capturja?
A Kadjar je manjši od Capturja?
No, saj bi lahko šelo zguglat tudi sam, ampak me Renault res ne zanima.
(Prisegam na Japonce ;-)).
sporočil: 13.528
[rename]Mogoče bo še na višjih fedrih :)
> [abrame]
> Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
sporočil: 6.715
[vickibedi]Avti se višajo zaradi:
> [rename]
> > [abrame]
> > Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
>
> Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
Mogoče bo še na višjih fedrih :)
- staranja populacije
- dvojnega dna za baterije (bodoče verzije)
sporočil: 13.528
[Endimion]Seveda je to dosti bolje kot nič, kljub vsem tveganju, da jih outsourcajo še v kakšno cenejšo državo. Od takšne industrije pa Slovenija žal nikoli ne bo postala druga Avstrija.
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
sporočil: 13.528
[philips]Višanje gre na račun manjše stabilnosti in višje porabe goriva..
> [vickibedi]
> > [rename]
> > > [abrame]
> > > Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
> >
> > Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
>
> Mogoče bo še na višjih fedrih :)
Avti se višajo zaradi:
- staranja populacije
- dvojnega dna za baterije (bodoče verzije)
sporočil: 31.909
[vickibedi]
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
Seveda je to dosti bolje kot nič, kljub vsem tveganju, da jih outsourcajo še v kakšno cenejšo državo. Od takšne industrije pa Slovenija žal nikoli ne bo postala druga Avstrija.... čuj, kaj Švici smo se sami odpovedali, ali pa so nam Švicarji prepovedali, da bi mi postali druga Švica ? ...
sporočil: 5.775
Mogoce pa pokojninski da subvecijo: nestabilen avto - strari
vozniki - vec nesrec - win-win all around. ;))))
sporočil: 5.775
Mogoce pa pokojninski da subvecijo: nestabilen avto - strari
vozniki - vec nesrec - win-win all around. ;))))
Drugace palahko vsak preizkusi moc trebusni misic: vstajanje iz avta brez da se z rokami kam primes.
Drugace palahko vsak preizkusi moc trebusni misic: vstajanje iz avta brez da se z rokami kam primes.
sporočil: 13.528
[PyotrNovak]Ja, pri folkswagnih pa dobiš kremo za mazanje ritnih žuljev ;)
Brez amortizerjev. Zraven dobis skatlo tablet proti morski bolezni. ;))))))
sporočil: 1.301
[rename]nič kaj ne kaže, da bo kej "mestno terenski":
Mestni terenec?
Clio na visjih fedrih bo novi SUV?
Saj ze imajo pet SUV modelov: Captur, Kadjar, Koleos, Scenic pa se Espace.
i95.servimg.com/u/f9...422411.jpg
Strani: 1