4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
Vmesno porocilo o Uberjevi nesreci je zdaj dostopno -

www.ntsb.gov/news/pr...80524.aspx

Povzetek: umetna inteligenca v avtomobilu ni odpovedala. Pravilno je zaznala oviro, pravilno ocenila predvideno pot, jo pravilno identificirala, zaznala potrebo po zaviranju in potrebo po obvestilu voznika.

Vse to pa nic ni pomagalo, ker konstruktorji 1) niso predvideli sistema za opozarjanje voznika in 2) so blokirali urgentne zaviralne manevre, dokler je avtomobil pod nadzorom racunalnika.

Kljucni del: "The self-driving system shows the system first registered radar and LIDAR observations of the pedestrian about six seconds before impact, when the vehicle was traveling 43 mph. As the vehicle and pedestrian paths converged, the self-driving system software classified the pedestrian as an unknown object, as a vehicle, and then as a bicycle with varying expectations of future travel path. At 1.3 seconds before impact, the self-driving system determined that emergency braking was needed to mitigate a collision. According to Uber emergency braking maneuvers are not enabled while the vehicle is under computer control to reduce the potential for erratic vehicle behavior. The vehicle operator is relied on to intervene and take action. The system is not designed to alert the operator."

Izkazalo se je, kar je vecina predvidevala. Ni slo za tezave umetne inteligence, ampak uporabniske izkusnje. Da avto zazna oviro in 1) ne sme zavirati, niti 2) nima mehanizma za opozoriti voznika je stopnja inzenirske nekompetentnosti, za katero bi moral kdo odgovarjati.