Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Punto in tipo se poslavljata, drugi Fiatovi malčki pa bodo neslišni
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2716448] 05.06.18 06:04
He he...
Ampak za SUV-e in ostale bedaste in popolnoma neuporabne oblike "športnih" avtov za "prosti čas" je pa ta tehnologija cenejša, a ne?
Neverjetno, kako lepo se da strič ovce ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2716448
Strani: 1
[#2716449] 05.06.18 06:21 · odgovor na: (# 2716448)
[psm]Saj ima prav.
"Tehnologija, ki omogoča, da avtomobil izpolnjuje standarde Evropske unije, Je namreč predraga."
He he...
Ampak za SUV-e in ostale bedaste in popolnoma neuporabne oblike "športnih" avtov za "prosti čas" je pa ta tehnologija cenejša, a ne?
Neverjetno, kako lepo se da strič ovce ...
Tehnologija je "predraga" glede na to, koliko so kupci pripravljeni plačati za nizkocenovne avtomobile.
Tako da se očitno manj premožni ne bodo več mogli voziti z novimi avtomobili.
Kar je najbrž celo cilj Nemcev, ki potrebujejo čimvečji trg na svoje rabljene škatle.
[#2716466] 05.06.18 08:18 · odgovor na: (# 2716448)
[psm]Če je marža pri avtu ene 5% na osnovo 7-8K EUR, je težko v to vsoto vgradit vso opremo. Pri luxuzu in večjih maržah gre to malo lažje...
"Tehnologija, ki omogoča, da avtomobil izpolnjuje standarde Evropske unije, Je namreč predraga."
He he...
Ampak za SUV-e in ostale bedaste in popolnoma neuporabne oblike "športnih" avtov za "prosti čas" je pa ta tehnologija cenejša, a ne?
Neverjetno, kako lepo se da strič ovce ...
[#2716494] 05.06.18 09:18 · odgovor na: (# 2716448)
Ampak za SUV-e in ostale bedaste in popolnoma neuporabne oblike "športnih" avtov za "prosti čas" je pa ta tehnologija cenejša, a ne?Meni je SUV zelo uporaben. Krajši je od dolgih limuzin, enako ali bolj prostoren, višje sedišče, boljši pregled, večji in zaradi podiranja sedežev bolj uporaben prtljažnik. Sami plusi.
Strani: 1