4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pečjakov električni Fiat panda, ki skuha kavo

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2715556] 02.06.18 12:54
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: FIN-379669 02.06.2018 13:02
Po domače: Ponoči polnimo vozila, čez dan, v špici, koristimo blagodati baterije. Logično je, da se tako cena elektrike ustali.

Podjetja pa bi spodbujala zaposlene, da tako počnejo. Idealno je, da imajo vsi zaposleni električno vozilo in čez dan "prodajo" 60% elektrike iz avta delodajalcu za ceno, ki je npr. 30% nižja od tržne. Od tega imajo vsi nekaj. Pa še izgube baterij so tako manjše...

Drugi del si delodajalec zagotovi z zalogovnikom, ki se polni ponoči iz omrežja in ima zraven še nekaj lastne produkcije.

Ogrevanje prostorov in vode pa danes v tovarnah ni več problem, ker je vse izpeljano skozi "kogeneracijo".

Strani: 1