Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 01.06.2018 12:30
[jani1974]
> [Endimion]
> Pozabljas da je promet Revoza dejansko PROIZVODNA VREDNOST. Ne pa prodajna vrednost. Revoz je tovarna ki je pointegrirana v sistem Renault. In od 15.000 za avto dobi 5000 Revoz ostalo pa prodajniki razvojniki logistika etc... In drzava seveda.

A si prepričan, da je to samo "proizvodna vrednost"? Transferne cene pa to?
Pa prodajna cena takega avta ni 15.000 jurjev, ampak bolj 10.000 jurjev, od česar je DDVja in marž prodajalcev polovica. In da, če prišteješ še logistiko...

> Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.
>
> Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.

Turčijo si še pozabil. Baje ful dobro dela.

> Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...

Še vedno ne vem, zakaj se ne bi mogli koristne počutiti v mojem sp-ju?
... čuj, če bi jih dobro plačal, bi se ziher počutili koristne, je pa toti tvoj sp nekaj posebnega, če lahko čez noč zaposliš 3000 ljudi iz avtomobilske industrije, ker sem si jaz do zdaj predstavljal, da je sp bolj "one man band" eventualno s kakšnim sodelavcem ali dvema ...

P.S.: ni mi jasno, kako in komu vse te silne tovarne avtomobilov po celem svetu prodajo vse svoje avtomobile v vseh možnih kategorijah, ker čisto vse zaradi večje konkurenčnosti delajo čisto vse, ljudi z denarjem pa je zaradi večje konkurenčnosti vedno manj ...