Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[Endimion]
Čakaj malo.. nihče ne kupi teh škatel,. samo revoz pa ima Milijardo prometa...

Nekaj ne bo držalo, mar ne?
Milijarda deljeno z 200.000 avtov je 5.000 evrov po avtu.
5.000 evrov = škatla

Nihče ne kupi = malo pesniško, ampak zato so morali še Clia zraven uvest v proizvodnjo, ker gre Twingo/Smart v promet slabše od pričakovanj

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2715174

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.298
Pozabljas da je promet Revoza dejansko PROIZVODNA VREDNOST. Ne pa prodajna vrednost. Revoz je tovarna ki je pointegrirana v sistem Renault. In od 15.000 za avto dobi 5000 Revoz ostalo pa prodajniki razvojniki logistika etc... In drzava seveda.

Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.

Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.

Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...

Strani: 1