18 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
47 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Začelo se je: Hamburg prepoveduje vstop dizelskih avtov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Eh Pero, ko boš videl gozd z vsemi drevesi vred, boš sodil. Malo počakaj in boš videl, da Teslič z avti ne bo naredil kakega resnega dobička, morda s paneli in gradbenimi stroji, morda z loopi.

Njegove avte bodo prevzeli kaki Kitajci in mu šele oni dali pozitivni ekonomnski spin, dotlej pa bo to še ena zgodba ameriške avtoromantike, ki se lahko slabo konča. Teh zgledov imaš iz zgodovine kolikor hočeš v USA.

Sicer pa glej številke BMW 3 worldwide in Tesle 3, potem primerjaj ekonomiko obeh, zanesljivost z vidika reklamacij (stroški, ugled) - kar pomeni dolgoročno priljubljenost pri kupcih -, zamude in potem boš lahko izračunal, kje je Tesla in kje BMW.

Ja, Teslo lahko ameriški trg drži nad gladino, dokler veruje vanj, ampak kruha se od avtomobilov ne bo najedel.

Najprej je boom, navdušenje "poznavalcev", potem kupljeni članki, mine čas... in potem pride realnost... koliko ti je ostalo v žepu od prodaje?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2714011

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
The Tesla Model S has been dominating the luxury segment in its home turf, the US, for a few years now, but it had yet to surpass some flagship gas-powered German premium cars in Europe until now.

The Californian automaker’s Model X is also seeing more success in Europe.

According to market researchers JATO Dynamics (via Auto News Europe), Tesla’s Model S in Europe jumped 30 percent to 16,132 units in 2017.

The firm compares the vehicle to the Mercedes S class, which saw its sales grow 3 percent to 13,359 units, and the BMW 7 series had sales of 11,735 units – down 13 percent.

To be fair, that’s accounting for the entire European market. In their very own home market of Germany, premium German automakers are still beating Tesla in sales.

2017 was also the first full year of sales for Tesla Model X in Europe and it has also made some great strides in its own segment.

According to JATO, Model X sales in Europe last year were 12,000 units, which is about the same as its gas-powered competitor the Porsche Cayenne and about 2,000 more than the BMW X6.


Search Results
Tesla Model S Achieves Best Safety Rating of Any Car Ever Tested ...
www.businessinsider....ted-2013-8


Poštena EU
We're often asked why cars sold in Europe seem to be so much more efficient than those on sale in the U.S.
Typically, it's accompanied by the mention of some supposedly 80-mpg car sold in Europe, while the best U.S.-market vehicles barely crest the 50-mpg mark.
Now, Reuters highlights one of the main reasons for the discrepancy: Not only are European tests unrealistic, but automakers exploit loopholes in the testing, further blurring the lines between rated efficiency and real-world results.


Preberi zgodbo SpaceX. Isti šef.
Russia appears to have surrendered to SpaceX in the global launch market
arstechnica.com/scie...ch-market/

Russian space bosses SPAT on Elon Musk when he tried to buy a ...

www.dailymail.co.uk/...veals.html

FIRST rule NEVER EVER UNDERESTIMATE US.

PS: ZA razliko od veliko prisotnih tule, sem jaz vrhunski inženir, tehnolog, ki si z viri na internetu in lastnim znanjem poskuša ustvariti realno sliko. Veliko tule pa jih je pri tehnologiji tipa: Real VS Barcelona. Zato vam lahko tudi nemci prodajajo muda za bubrege pri avtomobilih, alternativni energiji, itd. Fotovoltaika v Hamburgu recimo.

Strani: 1