Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: PyotrNovak 18.05.2018 09:01
"Pod 28.670 se pred jesenjo ne bo zgodilo nič."
Strizenje ovc. Ko primerjas KAJ dobis za ta denar v US se lahko samo grenko nasmehnes. Sam vozim spodnji srednji US razred, bencinar seveda, in po 9 letih NI bilo se nobenih okvar. Bencin, olje na servisu in TO JE TO. NIKOLI se kaksen Golf TDIOKL Super Duper ne bo mogel primerjati po stroskih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2712452

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[PyotrNovak]
"Pod 28.670 se pred jesenjo ne bo zgodilo nič."
Strizenje ovc. Ko primerjas KAJ dobis za ta denar v US se lahko samo grenko nasmehnes. Sam vozim spodnji srednji US razred, bencinar seveda, in po 9 letih NI bilo se nobenih okvar. Bencin, olje na servisu in TO JE TO. NIKOLI se kaksen Golf TDIOKL Super Duper ne bo mogel primerjati po stroskih.
Mercedes je pač premijsko vozilo, ki tudi v Ameriki ni poceni. Sicer pa tudi pri nas lahko kupiš kvaliteten avto za dostojno ceno. Ne smeš pa bit mahnjen na blišč znamke.
anon-171197 sporočil: 814
moras bit pa res totalni analfabet, da 2018 kupis dieselski ali bencinski motor. Prvic so to v primerjavi z e avti nepremicnine, drugic so to dinozavri, ki te stanejo po TCO kalkulaciji vsaj 75% mesecno vec kot primerljiv elektro avto, vkljucno z zacetno investicijo... Sicer pa pripeljes se na ccs polnilnico, avto nafilas v 30min za nadalnjih 300 km za dobra 2€ poleg pa opazujes bedake, ki tankajo kante s skupnim izkoristkom okoli 16% za 70€ po tanku :))) po mestu pa potem delajo zastoje s taistimi kantami, ki imajo vgrajene vse sorte neumnosti - od start/stop avtomatike- mehkih, plug in in kaj vem kasnih bedasti hibridi ter verbrenerji, ki se nikamur ne premaknejo in kurijo se zmeraj isto, kot pred 20l. razlika je samo ta, da je sedaj vgrajenih se vec gibajocih delov, ki predstaljajo se vecjo moznost okvare zato da tehnicne analfabete nategujejo z raznimi fintami o minimalnih porabah, ki s termodinamicnega aspekta splah niso mogoci.. Zadnji moj verbrener je bil A5 pri katerem je kompletni motor crknil pri 100 000km, od takrat naprej vozim elektriko in ne poznam ne servisov in ne okvar. V avto se enostavno vsedes in odpeljes pri izkoristku vsaj 92%.

Strani: 1