Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Tečnarjenje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 32.296
Zadnja sprememba: najobj 15.05.2018 10:21
[pobalin]... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je imel Kangler s 24/7 teroriziranjem in ropanjem lastnih prebivalcev prav, ker ni namen radarjev večja varnost prometa v lastnem mestu, ampak je z 92% pobranih kazni namen radarjev polnjenje lastnih žepov od lastnih meščanov ... eh, jebiga ...
> [najobj]
> ... čuj, nič ne zavajam, ker če je celo mesto posejano z radarji na za varnost prometa najbolj nesmiselnih mestih, ko se iz aviona vidi, kaj je edini namen radarjev, ki so v prvih 36 urah zaznali že 5.000 prekrškarjev www.rtvslo.si/lokaln...kov/293796
Za primerjavo bilanca enega ljubljanskega radarja, ki ga prestavljajo med štirimi lokacijami: v pol leta 10.000 kršitev.
www.ljubljana.si/sl/...-hitrosti/
> potem je vsakemu jasno, da je nekaj narobe ...
> P.S.: zgornji članek sem na hitro zguglal, spomnim pa se, da so bile po nekaj dnevih cifre kršiteljev nekaj desetkrat višje ...
Še malo bolj guglaj, ker ti ne verjamem. Preračun obeh navedenih podatkov pokaže, da je povprečen mariborski radar (od 30) na začetku ujel po 111 kršitev na 24 ur. Ljubljanski naj bi v pol leta ujel po 56 kršitev na 24 ur. Manjka podatek, koliko je ljubljanski radar požel v prvih dneh delovanja, vendar domnevam, da bi bila številka podobna kot v Mariboru.
Mogoče sem nor, ampak imam živo predstavo, da radar več ujame čisto na začetku delovanja, ko vozniki še niso seznanjeni z njegovim obstojem in delovanjem. Zato je tvoja interpolacija nekaj takega, kot če bi v šoli rekel, da je v prvih 15 minutah prve šolske ure pouk zamudilo 5% učencev, kar pomeni, da je danes v šoli manjkalo 105% učencev. (6 šolskih ur od 8h00 do 13h15 = 5,25 h : 0,25 = 21 x 5% = 105%)
> aja, in če bi bili najbolj radoživi občani Maribora res tako nevarni vozniki, bi se v vseh teh letih moralo pobiti vsaj za pol mesta, pa nesreč ni niti več niti manj kot pred famoznimi radarji, se pa strinjam s tabo, da se iz Ljubljane bolj slabo vidi v Maribor ...
Kdaj si pa prestopil med tiste, ki trdijo, da prekoračitev hitrosti za 10-20 km/h kar ubija? Na praznih cesta, sredi noči? Do zdaj sem mislil, da mi dopoveduješ, kako nepotrebne in nečloveške so bile omejitve pri radarjih. Zdaj pa si nenadoma privlekel namišljen prometni štajerocid. Džizs! Seveda je čisto možno, da se število nesreč ni dosti spremenilo, saj sta "civilna družba" in kanglerija radarje že zelo hitro požgali, izklopili in podrli. Nekaj tednov je statistično zanemarljivo obdobje. Itak je pa pri nas s štetjem nesreč in žrtev tako, da so ob vsakem izboljšanju stanja po prsih na vso moč tolčejo razni preventivni pralci možganov, za poslabšanje pa ti isti vedno pavšalno okrivijo zimzelene smrtne grehe v prometu v kombinaciji z neznanimi, neizrekljivimi in neizmerljivimi faktorji.
P.S.: strinjam se s tabo, da se iz Ljubljane bolj slabo vidi v Maribor oziroma se ne vidi, da so bili radarji postavljeni na NAJMANJ NEVARNIH odsekih cest brez bližine morebiti ogroženih pešcev in seveda ti privoščim, da Zoki tako lepo skrbi za vas ... khmm, čeprav si pozabil povedati, koliko radarjev ima na voljo, če seveda nima samo enega, ki ga prestavlja na 4 lokacije, kot si napisal na začetku in s katerim je Zoki v pol leta ujel celih 100% več kršiteljev, kot jih je Franca s 30 radarji po celem Mariboru ujel v enem dnevu in pol ... aja, ko boš ti zguglal statistiko, kjer Maribor po številu nesreč odstopa od kateregakoli slovenskega ali evropskega mesta, se pa skupaj s svojimi privoščljivimi somišljeniki spet javi ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2711989
Strani: 1
sporočil: 14.456
[najobj]Polnjenje občinske blagajne ni isto kot polnjenje lastnih žepov. Za slednje se ne spomnim, da bi mu ga uspeli dokazati, čeprav je bilo ob takšni kupčiji sum korupcije upravičen. Mogoče bi se, če bi radoživi domorodci malo umirili svoje hormone in pustili radarje vsaj pol leta delovati in stradati, zaradi pičlega denarnega toka v smeri Iskre začelo iskriti med Šešokom in Kanglerjem oz. MOM. Ker tisto bi bil res dober kres.
... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je imel Kangler s 24/7 teroriziranjem in ropanjem lastnih prebivalcev prav, ker ni namen radarjev večja varnost prometa v lastnem mestu, ampak je z 92% pobranih kazni namen radarjev polnjenje lastnih žepov od lastnih meščanov ... eh, jebiga ...
P.S.: strinjam se s tabo, da se iz Ljubljane bolj slabo vidi v Maribor oziroma se ne vidi, da so bili radarji postavljeni na NAJMANJ NEVARNIH odsekih cest brez bližine morebiti ogroženih pešcev in seveda ti privoščim, da Zoki tako lepo skrbi za vas ...Prva zadeva, ki me je zmotila že takrat in me moti še zdaj, je izpostavljanje radarjev, kot da se štajerskim pubecom fučka za omejitve dokler ni radarjev. Šele po tem, ko so zgoreli prvi radarji, se je začela obramba o nečloveških omejitvah hitrosti. Pa vseeno niso sežigali znakov za omejitev hitrosti ampak radarje. Kot bi pretepali policiste, ki bi po službeni dolžnosti uveljavljali nek butast, nepravičen zakon. Za napredek se je treba postaviti proti zakonu in zakonodajalcem, ki so ga sprejeli. Tako pobalinsko si namreč predstavljam demokratičen družbeni sistem.
khmm, čeprav si pozabil povedati, koliko radarjev ima na voljo, če seveda nima samo enega, ki ga prestavlja na 4 lokacije, kot si napisal na začetkuNisem pozabil. Vse je tam in na linku.
statistiko, kjer Maribor po številu nesreč odstopa od kateregakoli slovenskega ali evropskega mesta, se pa skupaj s svojimi privoščljivimi somišljeniki spet javi ...Oprosti, ker se oglašam prej oziroma ne da bi zguglal statistiko. To pa zato, ker ne vem, zakaj bi moral jaz guglati statistiko nesreč, če pa debatirava o večinoma majhnih kršitvah nečloveških omejitev na najbolj varnih delih cest. Ker menim, da se o (ne)smiselnosti pretiranih omejitev kar strinjava, ne pa o državljanskih postopkih, ko lokalni šerifi ali državna polit-birokracija brezumno represijo posvoji kot glavno orodje/orožje vladanja (glej: pod cmerarjem uvedena drakonska kazen za starše mladoletnikov, ki kolesarijo brez čelade).
Strani: 1