2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-184333 sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 12.05.2018 08:17
Ali kratica družbe 2TDK pomeni drugi tir Divača Koper ali dva tira Divača Koper?
Ne gre za izgradnjo (enega) drugega tira obstoječe proge ampak popolnoma nove (dvotirne) proge in bi se morala družba 2TDK pravilno imenovati NPDK.

Ali potrebujemo ZIUGDT zakon o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom Divača–Koper?
Zakon ni nič čudnega kajti, ko je davnega leta 1839 dobil koncesijo za gradnjo proge z Dunaja proti jugu bančnik Georg Sina je že 23. decembra 1841 država izdala dvorni dekret – država bo sama gradila večje železnice. V tem dekretu (zakonu) je bila prvič predvidena proga Dunaj – Trst. Novo dvotirno progo Divača Koper pa bi morala sama financirati naša država brez Madžarov.

Ali res potrebujemo družbo 2TDK lahko primerjamo z vprašanjem kdo je pametnejši, pes ali rep?
Pes, sicer bi rep mahal s psom.

PS: potrebujemo novo moderno dvotirno progo za doseganje evropskih standardov potovalnih hitrosti vse od Maribora do Kopra. Danes se na vlakih za Dunaj Avstrijci opravičujejo potnikom zaradi polurnih zamud na slovenskih železnicah.