Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov
Strani: 1
sporočil: 58
Zanimivo kako zelo Kia povečuje EV doseg. Po tej plati so na ravni
vodilne Tesle ... ob cca. 3x nižji ceni avta.
sporočil: 5
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima
toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog
0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš
450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih
200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
sporočil: 135
Pri električnih avtih imajo zunanji dejavniki mnogo večji vpliv na
doseg kot pri klasičnih. Priporočam ogled svežega, večinoma dokaj
poljudnega predavanja prof. M. Vidmarja (FE, Uni Lj), kjer tudi iz
lastnih izkušenj govori o tem.
www.youtube.com/watc...IVQrdtvfhI
www.youtube.com/watc...wx9myxo5HA
Drugi video, okoli 32.30 minute.
www.youtube.com/watc...IVQrdtvfhI
www.youtube.com/watc...wx9myxo5HA
Drugi video, okoli 32.30 minute.
sporočil: 10.517
[miikiii]Upam, da se energija zaviranja vrača v baterijo.
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog 0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš 450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih 200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
sporočil: 7.095
Realno gledano bo imela tale Kia vsaj v zahodni in osrednji
Sloveniji zaradi reljefa ozemlja po katerem potekajo ceste doseg
tam med 200 in 250 kilometri.
sporočil: 3.087
[miikiii]Ni to dizel, kjer gre 99 posto energije v dim.
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog 0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš 450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih 200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
Pri električarjih je izkoristek nad 80 posto.
Poraba v rangu 15 kWh na 100 km je pri električarjih normalna. Nad 20 kWh imajo krave a la Tesla X.
sporočil: 58
Kaj je realno, bo pokazala uporaba. Sodeč po normnih meritvah, ki
veljajo za vse proizvajalce, je pa doseg na ravni tistega pri
Tesli, kar je glede na ceno avta po mojem izvrsten rezultat.
sporočil: 5
15 kWh energije je, če uporabljaš moč 15 kW eno uro. Kdo bi se
hotel peljati z avtom, ki ima 15 kW? Ali drugače: baterijo 64 kW
porabiš pri maksimalni moči kie v pol ure -pri Postojni :)
sporočil: 3.087
[miikiii]A ti res misliš, da se konstantno voziš na maksimalni moči avta? Večino časa si pod 20 kW moči. V mestu med semaforji pod 10 kW, motor se ti vrti, samo da proizvaja dim.
15 kWh energije je, če uporabljaš moč 15 kW eno uro. Kdo bi se hotel peljati z avtom, ki ima 15 kW? Ali drugače: baterijo 64 kW porabiš pri maksimalni moči kie v pol ure -pri Postojni :)
Za ilustracijo, povprečen tovornjak ameriške vojske iz 2.sv vojne je imel le 40 kW moči, pa je skozi Ardene vlekel havbico in 35 vojakov z vso opremo.
Tukaj imaš EPA meritve kWh/100 km:
pushevs.com/electric...iency-epa/
NEDC - evropski lažnivi standard za dizle je pa tule, kaže še nižjo porabo:
pushevs.com/electric...ency-nedc/
sporočil: 5
15 ali 20 kW je dovolj za majhen motocikel, ne pa avto.
Seveda pa gre tudi z 1 kW, samo čas potovanja bo 100x daljši.
Čas bo pokazal, da podatki o dosegih električnih avtov še bolj zavajajo, kot zavajajo izpusti dizlov in bencinarjev.
Seveda pa gre tudi z 1 kW, samo čas potovanja bo 100x daljši.
Čas bo pokazal, da podatki o dosegih električnih avtov še bolj zavajajo, kot zavajajo izpusti dizlov in bencinarjev.
sporočil: 6.570
[ogo]Buče. Džip je imel 40 kW.
Za ilustracijo, povprečen tovornjak ameriške vojske iz 2.sv vojne je imel le 40 kW moči, pa je skozi Ardene vlekel havbico in 35 vojakov z vso opremo.
sporočil: 58
Kar nekaj časa sem imel možnost uporabe električnega Soula in lahko
povem s prve roke, da so podatki o dosegu, ki jih navajajo povsem
realistični. Ne vidim nobenega razloga, da ne bi bili niti pri EV
izvedbi Nira. Korejci so pri izdelavi baterij pač No.1 na svetu.
Verjamem pa, da gre to marsikomu v nos.
sporočil: 33
Narobe računaš moja poraba poleti je 15,2 kW na /100km BMW i3 iz
tega sledi, da to kar drži, zima 18,9kW , vmes pa cca 14 kW.
sporočil: 58
Prav toliko "lažejo" kot vsi ostali, saj gre za točno določene
norme po katerih se računa doseg. Pa tudi izkoristek je pri
električnem motorju enkrat višji kot pri dizelskemu, pa da ne
nadaljujemo s tem, da je izkoristek višji zaradi bolj preprosto
zasnovanih prenosov in regeneracije električne energije med
zaviranjem. Enostavno energetsko enečenje energije, ki jo dobiš iz
litra dizelskega goriva z električno energijo baterije, je milo
rečeno zavajujoče. Vsekakor se bo zadeva peljala na elektriko vsaj
400 km - sicer si pa poglej na EV forumu, kakšne imajo izkušnje
ljudje z ektričnimi Kijami.
Strani: 1