5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
Jaz sem pa vedno bolj ZA. Ne vem še, če bom sploh glasoval, morda celo bom. In to ZA.
Zakaj:
Ker se moji argumenti približno ujemajo s tistimi domačina s Črnega Kala na sinočnjme soočenju.
Res je treba čim prej zgraditi nova oba tira. Po moje se da gradbeno dovoljenje za dodaten tir sprejeti med izgradnjo po trenutnem dovoljenju. Sama trasa je mogoče draga, ampak ni pa sicer slaba. Če začnejo od začetka, bo zamik vsaj 5 let.
Res je treba graditi racionalno in za čim manj denarja. Sam zakon bistveno ne povišuje cene (po moje). Naslednja vlada naj poskrbi za pravi nadzor.
Zakon res brez veze ustanavlja posebno podjetje. Tudi tu pa naslednja vlada lahko vse racionalizira, da ne bo bistvene razlike v ceni.
Madžari tu niso nič slabega, lahko se dela brez njih ali pa tudi s kom drugim.
Vedno sem sicer trdil, da drugega tira ne potrebujemo. Res, če bi se odpovedali povezavi KP-LJ po svojem ozemlju. V nasprotnem primeru pa je nujen.