35 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
35 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
40 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2710729] 08.05.18 16:57
Odgovori   +    20
Če jim uspe število potnikov spraviti na 3 milijone, potem kapo dol. Mislim, da se da.

Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.

Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2710764] 08.05.18 21:37 · odgovor na: sopranos (#2710729)
Odgovori   +    22
Ja, ampak takrat je bi vendar "nas". To pa veliko stane.
rame sporočil: 957
[#2710797] 09.05.18 08:26
Odgovori   +    3
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem številu prepeljanih potnikov.

Kam se sedaj preliva ta dobiček.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710800] 09.05.18 08:40
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: anon-317028 09.05.2018 08:42
Končno! Nihče ne govori o Cerarjevih in Židanovih tudi Šarčevih (Erjavec je passe) kandidatih za predsednika uprave Aerodroma, za člane Nadzornega sveta, za svetovalne pogodbe podpisane s profesorji, ki radi letijo, o pritožbah na izbiro izvajalcev del...V Fraportu vse poteka poslovno in transparentno, Fraport je naše domače podjetje, tudi Telekom je, Petrol bo...ne glede na to, kdo je lastnik, vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710807] 09.05.18 09:04 · odgovor na: (#2710803)
Odgovori   +    8
[republican]
> [FIN-311684]
> vsa ta podjetja so naša in bodo naša.

Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja? Pomembno je le, da se slovenska država oz. slovenska politika umakne iz podjetij, ker ni dober in odgovoren lastnik. Poglej le kaj je naredil Cerar pa še vedno dela? V državnih podjetjih bo zamenjal vse kar se da in miga. Šarec, ki igralsko živi v vlogi "premiera" že izbira svoje kandidate za vodenje državnih podjetij. Kakorkoli, Fraport je naše podjetje, Revoz tudi, Lek tudi, NKBM je naša banka, SKB je naša banka...tudi NLB bo po skorajšnji prodaji ostala naša banka.
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2710821] 09.05.18 10:30 · odgovor na: rame (#2710797)
Odgovori   +    12
[rame]
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem številu prepeljanih potnikov.

Kam se sedaj preliva ta dobiček.
"imeti na računu" in "dobiček", jej,jej..........To me spominja na dogodek, ko je direktor ob koncu leta, ko so mu "računovodje" povedali za izgubo dejal: " Nič hudega, bom poklical na banko in bomo s kreditom pokrili izgubo".
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2710824] 09.05.18 10:37 · odgovor na: anon-317028 (#2710807)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [republican]
> > [FIN-311684]
> > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
>
> Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?

Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja? Pomembno je le, da se slovenska država oz. slovenska politika umakne iz podjetij, ker ni dober in odgovoren lastnik. Poglej le kaj je naredil Cerar pa še vedno dela? V državnih podjetjih bo zamenjal vse kar se da in miga. Šarec, ki igralsko živi v vlogi "premiera" že izbira svoje kandidate za vodenje državnih podjetij. Kakorkoli, Fraport je naše podjetje, Revoz tudi, Lek tudi, NKBM je naša banka, SKB je naša banka...tudi NLB bo po skorajšnji prodaji ostala naša banka.
Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710825] 09.05.18 10:42 · odgovor na: anon-202357 (#2710824)
Odgovori   +    13
[0611ISKRA]
> [FIN-311684]
> > [republican]
> > > [FIN-311684]
> > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> >
> > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
>
> Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja?...

Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
Kaj manjka Revozu v tuji lasti? Leku? Fraportu? Cimosu?...Kaj bo manjkalo Luki? Darsu? Slovenskim železnicam?...Brez zlobe, kaj bi manjkalo ljubljanskem kliničnem centru, če bi ga kupil npr. dunajski klinični center?
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2710830] 09.05.18 10:53 · odgovor na: anon-317028 (#2710825)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
> [0611ISKRA]
> > [FIN-311684]
> > > [republican]
> > > > [FIN-311684]
> > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > >
> > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
> >
> > Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja?...
>
> Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)

Kaj manjka Revozu v tuji lasti? Leku? Fraportu? Cimosu?...Kaj bo manjkalo Luki? Darsu? Slovenskim železnicam?...Brez zlobe, kaj bi manjkalo ljubljanskem kliničnem centru, če bi ga kupil npr. dunajski klinični center?
Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710865] 09.05.18 12:18 · odgovor na: anon-202357 (#2710830)
Odgovori   +    4
[0611ISKRA]
> [FIN-311684]
> > [0611ISKRA]
> > > [FIN-311684]
> > > > [republican]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > > >
> > > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?

Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
Podjetja so v Sloveniji in ne glede na lastnika so ta naša slovenska podjetja pa ne v pomenu "našizma" ali "naših", ki v političnih povezavah črpajo državna podjetja, sklepajo brezpotrebne pogodbe o poslovnem sodelovanju, zaposlujejo "naše" ipd.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2710906] 09.05.18 14:32
Odgovori   +    2
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710922] 09.05.18 16:13 · odgovor na: (#2710910)
Odgovori   +    2
[rename]
> [FIN-311684]
> > [0611ISKRA]
> > > [FIN-311684]
> > > > [0611ISKRA]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > > > [republican]
> > > > > > > [FIN-311684]
> > > > > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > > > > >
> > > > > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
> >
> > Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
>
> Podjetja so v Sloveniji in ne glede na lastnika so ta naša slovenska podjetja pa ne v pomenu "našizma" ali "naših", ki v političnih povezavah črpajo državna podjetja, sklepajo brezpotrebne pogodbe o poslovnem sodelovanju, zaposlujejo "naše" ipd.

No ja, v glavnem sem te poplusal, ampak naj ti vseeno prišepnem, da si se nerodno izrazil. Ta podjetja niso "naša," ampak so pri nas in bodo (načeloma) pri nas tudi ostala, ne glede na tuje lastnike. Fraport ne morejo odmontirati in odpeljati v Nemčijo, lahko ga le zaprejo. Podobno je z ostalimi "objekti"; res pa je, da lahko tuji lastnik (recimo) Gorenja, proizvodnjo v celoti preseli na jug (ali na vzhod), kot se je zgodilo v primeru Tobačne tovarne Ljubljana...

Absolutno pa se strinjam (in zato plusi), da je treba nehat s kadrovanjem vsakokratne vlade po principu Cerar dobi 3, Erjavec in Židan pa po enega...
Hvala, sem ga kar kresnil...preprosto težko prenesem te razne kadrovske ključe in imenovanja in zaposlitve v državnih in občinskih "naših" podjetjih po političnih ali pajdaških linijah. Imam kar nekaj znancev, ki so politični aktivni in v raznih strankah na lokalnem nivoju in ker vedo, da me v politiko niti s tankom ne spravijo in nikogar ne ogrožam se pač svobodno pogovarjajo in kadrujejo že pred volitvami. Vse je dogovorjeno vnaprej. Kaj bi najraje privatiziral v Novem mestu? Komunalo in otroške vrtce vse do enega. Vse bi bilo v koncesiji tudi šole in bolnišnice in seveda, zasebnik izvaja dela, politika ga kontrolira.
sopranos sporočil: 11.404
[#2710972] 09.05.18 21:47 · odgovor na: anon-48899 (#2710906)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: sopranos 09.05.2018 21:48
[tes]
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.
Ja, z istimi ljudmi je težko hitre spremembe izvesti. To je proces. Vprašanje je tudi kakšna je tukaj vloga letalskih prevoznikov. Na splošno pa v Sloveniji ni neke pretirane skrbi za gostoljubje in se ne posveča uporabniški izkušnji..

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.

In ko pogledaš letališče, je tega tam ogromno.

Vprašanje pa je ali lahko tuji lastnik to popravi. Oni se bodo fokusirali na dobičkonostnost, na rast itd.
anon-202165 sporočil: 970
[#2710993] 10.05.18 07:39 · odgovor na: sopranos (#2710972)
Odgovori   +    2
[sopranos]
> [tes]

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
sopranos sporočil: 11.404
[#2711058] 10.05.18 12:45 · odgovor na: anon-202165 (#2710993)
Odgovori   +    3
[bacco979]
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
>

Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
To je v človeški naravi, da skušamo zadeve poenostaviti. In razvoj gre v smer, da se vse skuša tako narediti. To,da bomo ljudem zapovedovali, jih prisilno prevzgajali in ne vem kaj še vse je pase.

Razvite države pač veliko dajo na uporabniško izkušnjo, na poenostavitev itd. Pri nas pa gradimo na 100 kilometrov kolesarskih stez oz pločnikov, ki so naredijeni tako, da jih kolesarji nočejo uporabljati. To pa delamo zato, ker so taki predpisi. Ker se je tako en idiot ali skupina le-teh tako odločila. Brez razmisleka o tem kako bi se dalo zadeve izboljšati.

Poglej recimo izzum krožišča. Idealna zadeva za zmeren promet. Prej so bila krožišča pogosto nevarna ali pa je bila izgradnja in vzdrževanje semaforjev precej visoka. In so vse to razrešili s preprostihm krožiščem. Enostavna, a briljantna ideja.

Govorjenje, da smo Slovenci, ki smo prisiljeni uporabljati nepraktične rešitve čudni, je brca v temo.
anon-202165 sporočil: 970
[#2711061] 10.05.18 12:54 · odgovor na: sopranos (#2711058)
Odgovori   +    2
Ja, se strinjam da smo pri prometnih rešitvah Slovenci pravi geniji in poskušamo vsako zadevo, ki v svetu normalno funkcionira narediti drugače (in ponavadi slabše).

Ampak kolesarske steze so kakršne so. Pravila pa tudi. Probaj se vozit v kontra smer s kolesom v kakem avstrijskem mestu. Niti ne rabiš policije, ker te bo nahrulil že vsak mimoidoči. Pa tudi zelenice v tujini večinoma niso prepredene z blatnimi bližnjicami, tudi če je treba zaradi poteka tlakovane poti narediti kak ovinek.
sopranos sporočil: 11.404
[#2711062] 10.05.18 12:58 · odgovor na: anon-202165 (#2711061)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Ja, se strinjam da smo pri prometnih rešitvah Slovenci pravi geniji in poskušamo vsako zadevo, ki v svetu normalno funkcionira narediti drugače (in ponavadi slabše).

Ampak kolesarske steze so kakršne so. Pravila pa tudi. Probaj se vozit v kontra smer s kolesom v kakem avstrijskem mestu. Niti ne rabiš policije, ker te bo nahrulil že vsak mimoidoči. Pa tudi zelenice v tujini večinoma niso prepredene z blatnimi bližnjicami, tudi če je treba zaradi poteka tlakovane poti narediti kak ovinek.
V Sloveniji se teh preprostih pravil kar precej držimo. Avstrija je seveda še pred nami, ampak jih pa vseeno kar dohitevamo kar se teh osnovih zadev tiče.

Pravila, ki so v nasprotju z zdravo pametjo in vrednotami večine prebivalstva, ponavadi postanejo mrtva črka na papirju.
najobj sporočil: 31.867
[#2711072] 10.05.18 13:24 · odgovor na: anon-202165 (#2710993)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 10.05.2018 13:31
[bacco979]
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
... čuj, predvsem pa jebeš idiote, ki so si izmislili pravila, da je po vseh nekoliko ožjih cestah dovoljen samo enosmerni promet, čeprav dva avtomobila brez pretirano zmanjšane hitrosti komot peljeta en mimo drugega ... khmm, če zdaj pozabim, da je promet na tisti nekoliko ožji cesti zelo redek in se dva avtomobila mogoče srečata vsake pol ure, enosmerne ceste v nasprotno smer pa sploh ni ...

P.S.: nikoli ne bom razumel, zakaj je dvosmerni promet počasnejših kolesarjev bolj nevaren od dvosmernega prometa hitrejših avtomobilov, da je dvosmerni promet avtomobilov po cestah dovoljen, dvosmerni promet kolesarjev po kolesarskih stezah pa ne ... aja, jaz se raje počasi vozim tudi po pločnikih, ker raje jaz pazim na pešce, kot pa da šoferji avtobusov in tovornjakov na ozkih cestah (ne) pazijo na mene ...
anon-319376 sporočil: 145
[#2711494] 12.05.18 12:24 · odgovor na: najobj (#2711072)
Odgovori   +    0
Čuj ti, nea se sekiraj, to se vam najboljšim žal stalno dogaja,da kaj ne razumete, tak da mirno spij malo Drave s kafčino pa idi na sprehod do čolnrne, boš kakši den duže v zelenem Štajeri.
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2711613] 13.05.18 07:28 · odgovor na: anon-202357 (#2710824)
Odgovori   +    3
Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
Če ste že sosedje ne bo težava vprašati sobarice in šoferje v čem je vzrok,da niso odšli v tujino,da bi tam opravljali enako delo. So mogoče primerno plačani in dovolj cenjeni kot delavci kar doma,na slovenski zemlji? So mogoče zadovoljni s svojim statusom delavca in jim ni treba čakati na poziv Semoliča,da jim nataknejo rdeč plasični ovitek,jih pošljejo na ulice z naučeno parolo...dol s kapitalisti.
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2711902] 14.05.18 17:18 · odgovor na: anon-149637 (#2711613)
Odgovori   +    0
[rosom]
>Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)

Če ste že sosedje ne bo težava vprašati sobarice in šoferje v čem je vzrok,da niso odšli v tujino,da bi tam opravljali enako delo. So mogoče primerno plačani in dovolj cenjeni kot delavci kar doma,na slovenski zemlji? So mogoče zadovoljni s svojim statusom delavca in jim ni treba čakati na poziv Semoliča,da jim nataknejo rdeč plasični ovitek,jih pošljejo na ulice z naučeno parolo...dol s kapitalisti.
Preden odgovoriš, bi bilo dobro prebrati, potem razumeti, potem , potem pa piši, četudi nima zveze .......

Strani: 1