Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Fraport Slovenija: vse raste – prihodki, naložbe, zaposlitve, plače
Strani: 1
sporočil: 11.404
Če jim uspe število potnikov spraviti na 3 milijone, potem kapo
dol. Mislim, da se da.
Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.
Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.
Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
sporočil: 958
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem
številu prepeljanih potnikov.
Kam se sedaj preliva ta dobiček.
Kam se sedaj preliva ta dobiček.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 09.05.2018 08:42
Končno! Nihče ne govori o Cerarjevih in Židanovih tudi Šarčevih
(Erjavec je passe) kandidatih za predsednika uprave Aerodroma, za
člane Nadzornega sveta, za svetovalne pogodbe podpisane s
profesorji, ki radi letijo, o pritožbah na izbiro izvajalcev
del...V Fraportu vse poteka poslovno in transparentno, Fraport je
naše domače podjetje, tudi Telekom je, Petrol bo...ne glede na to,
kdo je lastnik, vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
sporočil: 30.415
[republican]Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja? Pomembno je le, da se slovenska država oz. slovenska politika umakne iz podjetij, ker ni dober in odgovoren lastnik. Poglej le kaj je naredil Cerar pa še vedno dela? V državnih podjetjih bo zamenjal vse kar se da in miga. Šarec, ki igralsko živi v vlogi "premiera" že izbira svoje kandidate za vodenje državnih podjetij. Kakorkoli, Fraport je naše podjetje, Revoz tudi, Lek tudi, NKBM je naša banka, SKB je naša banka...tudi NLB bo po skorajšnji prodaji ostala naša banka.
> [FIN-311684]
> vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
sporočil: 1.374
[rame]"imeti na računu" in "dobiček", jej,jej..........To me spominja na dogodek, ko je direktor ob koncu leta, ko so mu "računovodje" povedali za izgubo dejal: " Nič hudega, bom poklical na banko in bomo s kreditom pokrili izgubo".
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem številu prepeljanih potnikov.
Kam se sedaj preliva ta dobiček.
sporočil: 1.374
[FIN-311684]Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
> [republican]
> > [FIN-311684]
> > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
>
> Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja? Pomembno je le, da se slovenska država oz. slovenska politika umakne iz podjetij, ker ni dober in odgovoren lastnik. Poglej le kaj je naredil Cerar pa še vedno dela? V državnih podjetjih bo zamenjal vse kar se da in miga. Šarec, ki igralsko živi v vlogi "premiera" že izbira svoje kandidate za vodenje državnih podjetij. Kakorkoli, Fraport je naše podjetje, Revoz tudi, Lek tudi, NKBM je naša banka, SKB je naša banka...tudi NLB bo po skorajšnji prodaji ostala naša banka.
sporočil: 30.415
[0611ISKRA]Kaj manjka Revozu v tuji lasti? Leku? Fraportu? Cimosu?...Kaj bo manjkalo Luki? Darsu? Slovenskim železnicam?...Brez zlobe, kaj bi manjkalo ljubljanskem kliničnem centru, če bi ga kupil npr. dunajski klinični center?
> [FIN-311684]
> > [republican]
> > > [FIN-311684]
> > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> >
> > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
>
> Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja?...
Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
sporočil: 1.374
[FIN-311684]Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
> [0611ISKRA]
> > [FIN-311684]
> > > [republican]
> > > > [FIN-311684]
> > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > >
> > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
> >
> > Recimo, da smo jih državljani Slovenije podedovali in smo jih ali jih bomo zaradi nesposobnosti, da z njimi dobro gospodarimo preprosto prodali, podjetja so (ali bodo) še vedno tukaj na naši sveti zemljici, zaposlujejo, dobre plače in zanesljive plače dajejo in zakaj bi sploh bilo pomembno kdo je lastnik podjetja?...
>
> Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
Kaj manjka Revozu v tuji lasti? Leku? Fraportu? Cimosu?...Kaj bo manjkalo Luki? Darsu? Slovenskim železnicam?...Brez zlobe, kaj bi manjkalo ljubljanskem kliničnem centru, če bi ga kupil npr. dunajski klinični center?
sporočil: 30.415
[0611ISKRA]Podjetja so v Sloveniji in ne glede na lastnika so ta naša slovenska podjetja pa ne v pomenu "našizma" ali "naših", ki v političnih povezavah črpajo državna podjetja, sklepajo brezpotrebne pogodbe o poslovnem sodelovanju, zaposlujejo "naše" ipd.
> [FIN-311684]
> > [0611ISKRA]
> > > [FIN-311684]
> > > > [republican]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > > >
> > > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
sporočil: 1.153
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj
zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem
redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni
let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi
carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na
transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju.
Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit
za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in
doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo
pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi
zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni
ravni pred privatizacijo.
sporočil: 30.415
[rename]Hvala, sem ga kar kresnil...preprosto težko prenesem te razne kadrovske ključe in imenovanja in zaposlitve v državnih in občinskih "naših" podjetjih po političnih ali pajdaških linijah. Imam kar nekaj znancev, ki so politični aktivni in v raznih strankah na lokalnem nivoju in ker vedo, da me v politiko niti s tankom ne spravijo in nikogar ne ogrožam se pač svobodno pogovarjajo in kadrujejo že pred volitvami. Vse je dogovorjeno vnaprej. Kaj bi najraje privatiziral v Novem mestu? Komunalo in otroške vrtce vse do enega. Vse bi bilo v koncesiji tudi šole in bolnišnice in seveda, zasebnik izvaja dela, politika ga kontrolira.
> [FIN-311684]
> > [0611ISKRA]
> > > [FIN-311684]
> > > > [0611ISKRA]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > > > [republican]
> > > > > > > [FIN-311684]
> > > > > > > vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
> > > > > >
> > > > > > Kako to misliš naša? Kdaj smo jih pa kupili?
> >
> > Kdo govori o tem???? odgovor se nananša na tvoj post "vsa ta podjetja so naša in bodo naša".
>
> Podjetja so v Sloveniji in ne glede na lastnika so ta naša slovenska podjetja pa ne v pomenu "našizma" ali "naših", ki v političnih povezavah črpajo državna podjetja, sklepajo brezpotrebne pogodbe o poslovnem sodelovanju, zaposlujejo "naše" ipd.
No ja, v glavnem sem te poplusal, ampak naj ti vseeno prišepnem, da si se nerodno izrazil. Ta podjetja niso "naša," ampak so pri nas in bodo (načeloma) pri nas tudi ostala, ne glede na tuje lastnike. Fraport ne morejo odmontirati in odpeljati v Nemčijo, lahko ga le zaprejo. Podobno je z ostalimi "objekti"; res pa je, da lahko tuji lastnik (recimo) Gorenja, proizvodnjo v celoti preseli na jug (ali na vzhod), kot se je zgodilo v primeru Tobačne tovarne Ljubljana...
Absolutno pa se strinjam (in zato plusi), da je treba nehat s kadrovanjem vsakokratne vlade po principu Cerar dobi 3, Erjavec in Židan pa po enega...
sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 09.05.2018 21:48
[tes]Ja, z istimi ljudmi je težko hitre spremembe izvesti. To je proces. Vprašanje je tudi kakšna je tukaj vloga letalskih prevoznikov. Na splošno pa v Sloveniji ni neke pretirane skrbi za gostoljubje in se ne posveča uporabniški izkušnji..
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.
Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
In ko pogledaš letališče, je tega tam ogromno.
Vprašanje pa je ali lahko tuji lastnik to popravi. Oni se bodo fokusirali na dobičkonostnost, na rast itd.
sporočil: 970
[sopranos]Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
> [tes]
Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
sporočil: 11.404
[bacco979]To je v človeški naravi, da skušamo zadeve poenostaviti. In razvoj gre v smer, da se vse skuša tako narediti. To,da bomo ljudem zapovedovali, jih prisilno prevzgajali in ne vem kaj še vse je pase.
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
>
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
Razvite države pač veliko dajo na uporabniško izkušnjo, na poenostavitev itd. Pri nas pa gradimo na 100 kilometrov kolesarskih stez oz pločnikov, ki so naredijeni tako, da jih kolesarji nočejo uporabljati. To pa delamo zato, ker so taki predpisi. Ker se je tako en idiot ali skupina le-teh tako odločila. Brez razmisleka o tem kako bi se dalo zadeve izboljšati.
Poglej recimo izzum krožišča. Idealna zadeva za zmeren promet. Prej so bila krožišča pogosto nevarna ali pa je bila izgradnja in vzdrževanje semaforjev precej visoka. In so vse to razrešili s preprostihm krožiščem. Enostavna, a briljantna ideja.
Govorjenje, da smo Slovenci, ki smo prisiljeni uporabljati nepraktične rešitve čudni, je brca v temo.
sporočil: 970
Ja, se strinjam da smo pri prometnih rešitvah Slovenci pravi geniji
in poskušamo vsako zadevo, ki v svetu normalno funkcionira narediti
drugače (in ponavadi slabše).
Ampak kolesarske steze so kakršne so. Pravila pa tudi. Probaj se vozit v kontra smer s kolesom v kakem avstrijskem mestu. Niti ne rabiš policije, ker te bo nahrulil že vsak mimoidoči. Pa tudi zelenice v tujini večinoma niso prepredene z blatnimi bližnjicami, tudi če je treba zaradi poteka tlakovane poti narediti kak ovinek.
Ampak kolesarske steze so kakršne so. Pravila pa tudi. Probaj se vozit v kontra smer s kolesom v kakem avstrijskem mestu. Niti ne rabiš policije, ker te bo nahrulil že vsak mimoidoči. Pa tudi zelenice v tujini večinoma niso prepredene z blatnimi bližnjicami, tudi če je treba zaradi poteka tlakovane poti narediti kak ovinek.
sporočil: 11.404
[bacco979]V Sloveniji se teh preprostih pravil kar precej držimo. Avstrija je seveda še pred nami, ampak jih pa vseeno kar dohitevamo kar se teh osnovih zadev tiče.
Ja, se strinjam da smo pri prometnih rešitvah Slovenci pravi geniji in poskušamo vsako zadevo, ki v svetu normalno funkcionira narediti drugače (in ponavadi slabše).
Ampak kolesarske steze so kakršne so. Pravila pa tudi. Probaj se vozit v kontra smer s kolesom v kakem avstrijskem mestu. Niti ne rabiš policije, ker te bo nahrulil že vsak mimoidoči. Pa tudi zelenice v tujini večinoma niso prepredene z blatnimi bližnjicami, tudi če je treba zaradi poteka tlakovane poti narediti kak ovinek.
Pravila, ki so v nasprotju z zdravo pametjo in vrednotami večine prebivalstva, ponavadi postanejo mrtva črka na papirju.
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 10.05.2018 13:31
[bacco979]
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.... čuj, predvsem pa jebeš idiote, ki so si izmislili pravila, da je po vseh nekoliko ožjih cestah dovoljen samo enosmerni promet, čeprav dva avtomobila brez pretirano zmanjšane hitrosti komot peljeta en mimo drugega ... khmm, če zdaj pozabim, da je promet na tisti nekoliko ožji cesti zelo redek in se dva avtomobila mogoče srečata vsake pol ure, enosmerne ceste v nasprotno smer pa sploh ni ...
P.S.: nikoli ne bom razumel, zakaj je dvosmerni promet počasnejših kolesarjev bolj nevaren od dvosmernega prometa hitrejših avtomobilov, da je dvosmerni promet avtomobilov po cestah dovoljen, dvosmerni promet kolesarjev po kolesarskih stezah pa ne ... aja, jaz se raje počasi vozim tudi po pločnikih, ker raje jaz pazim na pešce, kot pa da šoferji avtobusov in tovornjakov na ozkih cestah (ne) pazijo na mene ...
sporočil: 145
Čuj ti, nea se sekiraj, to se vam najboljšim žal stalno dogaja,da
kaj ne razumete, tak da mirno spij malo Drave s kafčino pa idi na
sprehod do čolnrne, boš kakši den duže v zelenem Štajeri.
sporočil: 3.223
Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)Če ste že sosedje ne bo težava vprašati sobarice in šoferje v čem je vzrok,da niso odšli v tujino,da bi tam opravljali enako delo. So mogoče primerno plačani in dovolj cenjeni kot delavci kar doma,na slovenski zemlji? So mogoče zadovoljni s svojim statusom delavca in jim ni treba čakati na poziv Semoliča,da jim nataknejo rdeč plasični ovitek,jih pošljejo na ulice z naučeno parolo...dol s kapitalisti.
sporočil: 1.374
[rosom]Preden odgovoriš, bi bilo dobro prebrati, potem razumeti, potem , potem pa piši, četudi nima zveze .......
>Seveda, pa sosedova vila , katere lastnik je Rus, je tudi " naša -moja", saj stoji na slovenski zemlji in cel kup Slovencev dela v njej ( kot sobarice, šoferji,...,)
Če ste že sosedje ne bo težava vprašati sobarice in šoferje v čem je vzrok,da niso odšli v tujino,da bi tam opravljali enako delo. So mogoče primerno plačani in dovolj cenjeni kot delavci kar doma,na slovenski zemlji? So mogoče zadovoljni s svojim statusom delavca in jim ni treba čakati na poziv Semoliča,da jim nataknejo rdeč plasični ovitek,jih pošljejo na ulice z naučeno parolo...dol s kapitalisti.
Strani: 1