Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970
[sopranos]
> [tes]

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710993

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[bacco979]
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
>

Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
To je v človeški naravi, da skušamo zadeve poenostaviti. In razvoj gre v smer, da se vse skuša tako narediti. To,da bomo ljudem zapovedovali, jih prisilno prevzgajali in ne vem kaj še vse je pase.

Razvite države pač veliko dajo na uporabniško izkušnjo, na poenostavitev itd. Pri nas pa gradimo na 100 kilometrov kolesarskih stez oz pločnikov, ki so naredijeni tako, da jih kolesarji nočejo uporabljati. To pa delamo zato, ker so taki predpisi. Ker se je tako en idiot ali skupina le-teh tako odločila. Brez razmisleka o tem kako bi se dalo zadeve izboljšati.

Poglej recimo izzum krožišča. Idealna zadeva za zmeren promet. Prej so bila krožišča pogosto nevarna ali pa je bila izgradnja in vzdrževanje semaforjev precej visoka. In so vse to razrešili s preprostihm krožiščem. Enostavna, a briljantna ideja.

Govorjenje, da smo Slovenci, ki smo prisiljeni uporabljati nepraktične rešitve čudni, je brca v temo.
najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 10.05.2018 13:31
[bacco979]
> [sopranos]
> > [tes]
>
> Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.
... čuj, predvsem pa jebeš idiote, ki so si izmislili pravila, da je po vseh nekoliko ožjih cestah dovoljen samo enosmerni promet, čeprav dva avtomobila brez pretirano zmanjšane hitrosti komot peljeta en mimo drugega ... khmm, če zdaj pozabim, da je promet na tisti nekoliko ožji cesti zelo redek in se dva avtomobila mogoče srečata vsake pol ure, enosmerne ceste v nasprotno smer pa sploh ni ...

P.S.: nikoli ne bom razumel, zakaj je dvosmerni promet počasnejših kolesarjev bolj nevaren od dvosmernega prometa hitrejših avtomobilov, da je dvosmerni promet avtomobilov po cestah dovoljen, dvosmerni promet kolesarjev po kolesarskih stezah pa ne ... aja, jaz se raje počasi vozim tudi po pločnikih, ker raje jaz pazim na pešce, kot pa da šoferji avtobusov in tovornjakov na ozkih cestah (ne) pazijo na mene ...

Strani: 1