9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 09.05.2018 21:48
[tes]
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.
Ja, z istimi ljudmi je težko hitre spremembe izvesti. To je proces. Vprašanje je tudi kakšna je tukaj vloga letalskih prevoznikov. Na splošno pa v Sloveniji ni neke pretirane skrbi za gostoljubje in se ne posveča uporabniški izkušnji..

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.

In ko pogledaš letališče, je tega tam ogromno.

Vprašanje pa je ali lahko tuji lastnik to popravi. Oni se bodo fokusirali na dobičkonostnost, na rast itd.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710972

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
[sopranos]
> [tes]

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.
Ta slovenska logika optimalne poti je res zanimiva. Raje po blatu kot 3 korake več. Pa v napačno smer po kolesarski. Cilj je na levi strani ceste. Je*eš pravila.

Strani: 1