Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 09.05.2018 21:48
[tes]
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.
Ja, z istimi ljudmi je težko hitre spremembe izvesti. To je proces. Vprašanje je tudi kakšna je tukaj vloga letalskih prevoznikov. Na splošno pa v Sloveniji ni neke pretirane skrbi za gostoljubje in se ne posveča uporabniški izkušnji..

Če lahko dam en res obskuren in po svoje butast primer. Dva objekta v Sloveniji. Enega se je gradilo za domačega, drugega za tuje podjetje. Tuje podjetje je počakalo z urejanjem okolice, da je videlo, kje ljudje hodijo, kje so se ustvarile poti itd. In nato tlakovalo te poti in uredilo okolico. Okolica izgleda tip top. Kako se je tega lotilo slovensko podjetje? Oni so določili kje so poti za hojo, jih postavili, uredili okolico. Ker pa to niso bile optimalne poti, so si ljudje utrli pot po zelenicah, ki so sedaj prepredene z neurejenimi potmi. V času dežja blatnimi in potem se to blato vnaša tudi v poslovni prostor.

In ko pogledaš letališče, je tega tam ogromno.

Vprašanje pa je ali lahko tuji lastnik to popravi. Oni se bodo fokusirali na dobičkonostnost, na rast itd.