20 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
1 ura
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Mrnjafko sporočil: 544
Ja, in ni edini ki se to sprašuje. Že račun za elektriko je tak, da ga povprečni slovenski Francelj težko šteka, kaj šele, da bi človek vedel, kam gre denar. Obstaja nevarnost, da se zadeve obrnejo bolj po cestarskih principih. Če bi šli vsi novci od tega kar pri haraću za ceste vsako leto in haraću za kaookolje pri nakupu avta in še 1x haraću za kaookolje pri ceni bencina dejansko za ceste in okolje, bi imeli ceste, na katerih bi lahko kegljal in okolje iz knjige o raju. Mamo pa rally proge, zastoje vsak dan in kolaps države, če se na eni cesti zgodi med gužvo nesreča in seveda finančne ministre, ki jokajo, da se potroši premalo goriva in so prilivi premajhni (še pomnite tovariši Bra.., sorry, Mramorja?).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710661

Strani: 1

BorutHocevar sporočil: 1.534
[Mrnjafko]
Ja, in ni edini ki se to sprašuje. Že račun za elektriko je tak, da ga povprečni slovenski Francelj težko šteka, kaj šele, da bi človek vedel, kam gre denar. Obstaja nevarnost, da se zadeve obrnejo bolj po cestarskih principih. Če bi šli vsi novci od tega kar pri haraću za ceste vsako leto in haraću za kaookolje pri nakupu avta in še 1x haraću za kaookolje pri ceni bencina dejansko za ceste in okolje, bi imeli ceste, na katerih bi lahko kegljal in okolje iz knjige o raju.
In ne pozabite na harač na fosilna goriva :-)
oe.finance.si/893259...-cist-zrak
FIN-454644 sporočil: 10.889
Vsako javno podjetje je neke vrste davkarija. Ko se dela statistiko davcnih obremenitev, bi bilo omreznine/del omreznin vkljuciti v to statistiko. In ce pomislis glede cest: Bulcevka na koncu nori po EU, da nam bo s ponovnim cestninjenjem in ukinitvijo vinjet dokoncno preprecila uporabo tega, kar smo nekajkrt preplacli.

Strani: 1