Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek 7 vprašanj in odgovorov pred novim referendumom o drugem tiru
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2710088] 03.05.18 11:05 · odgovor na: (# 2710079)
[MarijanMacek]Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. Vsi TGVji imajo lokomotive (ali kakorkoli se že imenujejo). Tudi vsi Eurostari. Nekateri imajo zraven lokomotive še en pogonski voziček. Noben nima 50% gnanih osi. Zakaj se AGV v Franciji ni prijel, ne vem. Mogoče pri takih razdaljah med postajami pospešek ni pomemben.
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.
LGV so trasirane za 35 promilov, kar očitno še zmorejo brez distribuiranega pogona. O zablodah je težko govoriti, ker je Nemčija gosteje poseljena kot Francija ali Španija, več je gričevnatega terena in ni velikega mesta, kamor bi se stekali prometni tokovi (kot Pariz ali London). Končni uspeh je podoben: v obeh državah je modal split potniškega prometa tam pri 10%, v Franciji je malenkost višji. Obe sta uspešnejši od Španije in Italije in hkrati precej za Švico in Avstrijo. Ki tudi postopoma gradita zmerno hitre proge.
Tovornega prometa gre v Nemčiji na tire več kot v Franciji, pa še zmeraj precej manj kot v alpskih državah (vključno s Slovenijo).
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710088
Strani: 1
[#2710144] 03.05.18 19:57 · odgovor na: (# 2710088)
[andrej71]Vidim, da kar precej veš, se da debatirat. Vendar sem pa še vedno mneja, da so francoski vlaki za visoke hitrosti neprimerno boljši od vsega, kar sem preiskusil v Nemčiji. Na poti iz Hamburga (1916) sem preprosto imel občutek, da sem v Indiji, in leto
> [MarijanMacek]
> Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. Vsi TGVji imajo lokomotive (ali kakorkoli se že imenujejo). Tudi vsi Eurostari. Nekateri imajo zraven lokomotive še en pogonski voziček. Noben nima 50% gnanih osi. Zakaj se AGV v Franciji ni prijel, ne vem. Mogoče pri takih razdaljah med postajami pospešek ni pomemben.
LGV so trasirane za 35 promilov, kar očitno še zmorejo brez distribuiranega pogona. O zablodah je težko govoriti, ker je Nemčija gosteje poseljena kot Francija ali Španija, več je gričevnatega terena in ni velikega mesta, kamor bi se stekali prometni tokovi (kot Pariz ali London). Končni uspeh je podoben: v obeh državah je modal split potniškega prometa tam pri 10%, v Franciji je malenkost višji. Obe sta uspešnejši od Španije in Italije in hkrati precej za Švico in Avstrijo. Ki tudi postopoma gradita zmerno hitre proge.
Tovornega prometa gre v Nemčiji na tire več kot v Franciji, pa še zmeraj precej manj kot v alpskih državah (vključno s Slovenijo).
poprej na poti iz Leipziga ni bilo kaj bolje, oziroma je bil vlak eden od prvih ICE-1 in temu primerno zgodovinsko "abšlesan". O Franciji pa samo to, tipičen TGV vozi na navadnih progah hitreje kot ICE v Nemčiji. To pove vse in nadaljne primerjave niso potrebne. In neprimerno varnejši so, predsvem zaradi svoje konstrukcije z artikuliranim podvozjem. V nesreči menda še noben potnik ni izgubil življena, v Nemčiji pa katastrofa zaradi napačne zasnove.
Strani: 1