57 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 4
1 ura
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
1 ura
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 ura
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
3 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
8 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-84062 sporočil: 1.393
[MarijanMacek]
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. Vsi TGVji imajo lokomotive (ali kakorkoli se že imenujejo). Tudi vsi Eurostari. Nekateri imajo zraven lokomotive še en pogonski voziček. Noben nima 50% gnanih osi. Zakaj se AGV v Franciji ni prijel, ne vem. Mogoče pri takih razdaljah med postajami pospešek ni pomemben.

LGV so trasirane za 35 promilov, kar očitno še zmorejo brez distribuiranega pogona. O zablodah je težko govoriti, ker je Nemčija gosteje poseljena kot Francija ali Španija, več je gričevnatega terena in ni velikega mesta, kamor bi se stekali prometni tokovi (kot Pariz ali London). Končni uspeh je podoben: v obeh državah je modal split potniškega prometa tam pri 10%, v Franciji je malenkost višji. Obe sta uspešnejši od Španije in Italije in hkrati precej za Švico in Avstrijo. Ki tudi postopoma gradita zmerno hitre proge.

Tovornega prometa gre v Nemčiji na tire več kot v Franciji, pa še zmeraj precej manj kot v alpskih državah (vključno s Slovenijo).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710088

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[andrej71]
> [MarijanMacek]
> Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.

Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. Vsi TGVji imajo lokomotive (ali kakorkoli se že imenujejo). Tudi vsi Eurostari. Nekateri imajo zraven lokomotive še en pogonski voziček. Noben nima 50% gnanih osi. Zakaj se AGV v Franciji ni prijel, ne vem. Mogoče pri takih razdaljah med postajami pospešek ni pomemben.

LGV so trasirane za 35 promilov, kar očitno še zmorejo brez distribuiranega pogona. O zablodah je težko govoriti, ker je Nemčija gosteje poseljena kot Francija ali Španija, več je gričevnatega terena in ni velikega mesta, kamor bi se stekali prometni tokovi (kot Pariz ali London). Končni uspeh je podoben: v obeh državah je modal split potniškega prometa tam pri 10%, v Franciji je malenkost višji. Obe sta uspešnejši od Španije in Italije in hkrati precej za Švico in Avstrijo. Ki tudi postopoma gradita zmerno hitre proge.

Tovornega prometa gre v Nemčiji na tire več kot v Franciji, pa še zmeraj precej manj kot v alpskih državah (vključno s Slovenijo).
Vidim, da kar precej veš, se da debatirat. Vendar sem pa še vedno mneja, da so francoski vlaki za visoke hitrosti neprimerno boljši od vsega, kar sem preiskusil v Nemčiji. Na poti iz Hamburga (1916) sem preprosto imel občutek, da sem v Indiji, in leto
poprej na poti iz Leipziga ni bilo kaj bolje, oziroma je bil vlak eden od prvih ICE-1 in temu primerno zgodovinsko "abšlesan". O Franciji pa samo to, tipičen TGV vozi na navadnih progah hitreje kot ICE v Nemčiji. To pove vse in nadaljne primerjave niso potrebne. In neprimerno varnejši so, predsvem zaradi svoje konstrukcije z artikuliranim podvozjem. V nesreči menda še noben potnik ni izgubil življena, v Nemčiji pa katastrofa zaradi napačne zasnove.

Strani: 1