Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Potrebna bi bila vsaj dva tunelčka od samo po približno 750 m dolžine, pod Škofijami in pri Orehu. Seveda bi bilo veliko lažje podreti naselje Štramar in speljati progo skozi Žavlje, vprašanje je le, kdo bi ti to dopustil. Železniška infrastruktura v tem koncu je žalost, zanemarjeni industrijski tiri, torej bi bila potreba novogradnja. Umestitev v prostor v povsem pozidani pokrajini je povsem preprosta, vse podreš...., se prebijem mimo postaje San Sabba (v. Sobota) in prideš do Škednja. še malo podiraš po industrijskih conah, malo improviziraš in že si prišel do obvoznega tunela. Na drugi strani pa povsem zasedena proga, rabiš 3. tir do Tržiča. Kam pa potem, okoli riti v žep (pardon Sežano), ali pa kar lepo po progi proti Tablji, samo ta ne gravitira v smeri SV Evrope, Madžarske recimo, do Avstrije in Češke in zlasti Slovaške tudi precejšen ovinek..... Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710041

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.782
[MarijanMacek]
Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.
Kolikor se spomnim sta za progo Koper-Trst navijala oba, Popovič in Illy. Nismo si je torej samo mi zamislili. Bolj je problem, ker zadeva ne vodi v Ljubljano, kjer se o tem odloča. Zato se ves čas ustanavlja le povezavo Ljubljana-Trst, ki pa je skoraj nihče ne rabi.

Ljudje iz Kopra in ne iz Ljubljane hodijo vsakodnevno v službo v Trst in ljudje iz Trsta hodijo redno v Koper (Piran, Portorož) na lepše. Iz Ljubljane nihče ne hodi redno v Trst in obratno tudi ne.

Verjetno EU ureja in (z večjo vnemo) sofinancira izgradnjo in souporabo mednarodnih javnih infrastruktur. Seveda se uporabo običajno na nek način tudi plača in se ponavadi tudi splača, če je v redni uporabi.

Strani: 1