39 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
52 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Potrebna bi bila vsaj dva tunelčka od samo po približno 750 m dolžine, pod Škofijami in pri Orehu. Seveda bi bilo veliko lažje podreti naselje Štramar in speljati progo skozi Žavlje, vprašanje je le, kdo bi ti to dopustil. Železniška infrastruktura v tem koncu je žalost, zanemarjeni industrijski tiri, torej bi bila potreba novogradnja. Umestitev v prostor v povsem pozidani pokrajini je povsem preprosta, vse podreš...., se prebijem mimo postaje San Sabba (v. Sobota) in prideš do Škednja. še malo podiraš po industrijskih conah, malo improviziraš in že si prišel do obvoznega tunela. Na drugi strani pa povsem zasedena proga, rabiš 3. tir do Tržiča. Kam pa potem, okoli riti v žep (pardon Sežano), ali pa kar lepo po progi proti Tablji, samo ta ne gravitira v smeri SV Evrope, Madžarske recimo, do Avstrije in Češke in zlasti Slovaške tudi precejšen ovinek..... Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.