Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.757
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Pa zelo verjetno bi dodatni potniški del prinesel precej evrov. Nenazadnje je pivo pri nas po polovični ceni in bi bilo tole vabljivo tudi za tržaške mulce za vikend žure. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710039

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Potrebna bi bila vsaj dva tunelčka od samo po približno 750 m dolžine, pod Škofijami in pri Orehu. Seveda bi bilo veliko lažje podreti naselje Štramar in speljati progo skozi Žavlje, vprašanje je le, kdo bi ti to dopustil. Železniška infrastruktura v tem koncu je žalost, zanemarjeni industrijski tiri, torej bi bila potreba novogradnja. Umestitev v prostor v povsem pozidani pokrajini je povsem preprosta, vse podreš...., se prebijem mimo postaje San Sabba (v. Sobota) in prideš do Škednja. še malo podiraš po industrijskih conah, malo improviziraš in že si prišel do obvoznega tunela. Na drugi strani pa povsem zasedena proga, rabiš 3. tir do Tržiča. Kam pa potem, okoli riti v žep (pardon Sežano), ali pa kar lepo po progi proti Tablji, samo ta ne gravitira v smeri SV Evrope, Madžarske recimo, do Avstrije in Češke in zlasti Slovaške tudi precejšen ovinek..... Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.
vrac sporočil: 11.068
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Pa zelo verjetno bi dodatni potniški del prinesel precej evrov. Nenazadnje je pivo pri nas po polovični ceni in bi bilo tole vabljivo tudi za tržaške mulce za vikend žure. :-)
Ni stvar tako enostavna. Brez povezave Koper - Divača se poruši poslovanje Slovenskih železnic, ker bi te ostale brez tovora iz Luke Koper, samo poslovanje Luke pa bilo ogroženo, če bi Italijani sabotirali vlake iz Slovenije v korist lastnega pristanišča Trst. Poleg tega je ta pot daljša za tovore za Bavarsko, Madžarsko, Slovaško in Ukrajino. Seveda je pa ena možnost tudi ukinitev Luke in odločitev samo za turizem, potem proge niti ne potrebujemo. Je pa ta rešitev seveda skrajno slaba.
depersin sporočil: 10.224
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Za nas bi bila to najcenejša rešitev, ampak saj veš - nacionalni interes.

Strani: 1