Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
Počasi. Logika in zdrav razum pomagata tudi v tem primeru:

1. Pristanišče Koper še ni doseglo maksimalne kapacitete, ki jo obstoječi tir ponuja. Doseglo jo bo MOGOČE v prihodnosti, ČE bo mednarodna pomorska trgovina še naprej rasla.
2. Da bi izkoristili kapacitete nove proge v celoti, bi bilo v Kopru potrebno zgraditi vsaj tretji pomol, čemur Ankarančani NASPROTUJEJO. Pa tudi v Kopru so že protestirali proti prevelikemu hrupu iz pristanišča.
3. Tudi če bi se oboje navedeno zgodilo, so prevozniki že povedali, da za prevoz skozi luko Koper in po drugem tiru NISO PRIPRAVLJENI plačevati več. Pa tudi v pristanišču imajo neznanske TEŽAVE z normalnim ZAPOSLOVANJEM delavcev, kar pomeni, da vse skupaj že sedaj in bo tudi v prihodnosti dejansko funkcioniralo z izgubo.
4. Pri tem še sploh nihče ni upošteval, da bodo Avstrijci in Italijani razvijali Trst in da se bo posledično kvečjemu še več tekmovalo tudi s cenami, da o kakšni Reki ali Solunu sploh ne govorimo. Pri tem, da lahko vsi navedeni pristanišča poljubno širijo, mi pa ne moremo.
5. Nepristranska analiza geografskih danosti bi posledično pokazala, da lokacija Kopra za izvajanje pristaniške dejavnosti ni optimalna. Da je fino, da imamo Slovenci pristanišče za svoje potrebe, na lahko najdemo tudi kakšno nišo, kjer bomo dobro delali, da tekmovati na globalnem trgu s količinami pač ne moremo, ker nimamo niti prostora ob morju niti prave poti v notranjost.
6. In pri vsem tem se pozablja, kaj vse se da z milijardo evrov NAREDITI DRUGEGA. Koliko tujih investicij v industrijo in turizem lahko spodbudimo ali celo sami izvedemo. Koliko delovnih mest bi to prineslo in koliko denarja v proračun.
7. Tudi za same Primorce ne verjamem, da se odpovejo delu denarja iz proračuna, da bi se lahko preusmeril v investicijo v drugi tir. Luka Koper pa je že jasno povedala, da svojega denarja tudi NE DA. Kar bi že samo po sebi bilo dovolj za glasovanje proti.