Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ivon sporočil: 1.349
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati....
Zmagati mora razum!
16. aprila 2018 je bil v DS ponovno strokovni posvet (bil je že lani) o interdisciplinarnem (!) pristopu k projektu 2.tir (razprava je na ogled na spletni strani DS). Novinarjev, ki so dolžni informirati javnost (tudi sama sem jih povabila) ni bilo, čeprav je Cerar razglasil, da gre za največji razvojni projekt njegove vlade! Torej je šlo za prvovrstno tematiko, na nujnost vsestranske razjasnitve pa je opozorilo VS, zato ponavljamo referendum!

Tehnična - tehnološka plat vpliva tudi na investicijsko vrednost projekta. Vladna ocena investicije 27 km enojnega tira, od tega 21 km po tveganem kraškem podzemlju, ki naj bi bil zgrajen do 2026, je po javnih kritikah padala od okoli 1,7 mrd evrov proti 0,9 mrd (brez davka?!), kar kaže, da vlada ni sposobna niti ovrednotiti projekta (celo makete!), ki ga bo vodilo, po zakonu ZIUGDT, podjetje 2TDK v državni lasti. In gre za traso po tveganem(!) kraške6m podzemlju, je bilo jasno obrazloženo na strokovnem posvetu (geologi)!

Staro progo do Prešnice bo treba modernizirati (povezava s Pulo), od tu navzdol se stara "nevarna" proga preseka proti Rižani s tunelom in z vožnjo z lokomotivami (sistem potiskanja in zadrževanja-zaviranja) brez jeklenice!!! Tudi o tem je bili govora na predstavitviž v DS!