Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [ivon]
> Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec...

> GLASUJMO PROTI!

In še vedno ne veš, da se ne glasuje proti 2TDK ampak proti načinu vodenja gradnje z firmo 2TDK. 2 tir se bo gradil ali preko firme 2TDK ali pa direktno preko DRI, ki je že sedaj investitor obsežnih del v žel. infrastrukturo.
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati. Torej, proga se bo gradila mi pa bomo še desetletja modrovali o raznih opcijah za gradnjo. Bolje bi se bilo skoncentrirati na obvladovanje stroškov pri gradnji, sicer se zdi, da je javnost tako nabrita in naelektrena, da do tešovskega nekontroliranega zapravljanja denarja preprosto ne more več priti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710000

Strani: 1

ivon sporočil: 1.349
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati....
Zmagati mora razum!
16. aprila 2018 je bil v DS ponovno strokovni posvet (bil je že lani) o interdisciplinarnem (!) pristopu k projektu 2.tir (razprava je na ogled na spletni strani DS). Novinarjev, ki so dolžni informirati javnost (tudi sama sem jih povabila) ni bilo, čeprav je Cerar razglasil, da gre za največji razvojni projekt njegove vlade! Torej je šlo za prvovrstno tematiko, na nujnost vsestranske razjasnitve pa je opozorilo VS, zato ponavljamo referendum!

Tehnična - tehnološka plat vpliva tudi na investicijsko vrednost projekta. Vladna ocena investicije 27 km enojnega tira, od tega 21 km po tveganem kraškem podzemlju, ki naj bi bil zgrajen do 2026, je po javnih kritikah padala od okoli 1,7 mrd evrov proti 0,9 mrd (brez davka?!), kar kaže, da vlada ni sposobna niti ovrednotiti projekta (celo makete!), ki ga bo vodilo, po zakonu ZIUGDT, podjetje 2TDK v državni lasti. In gre za traso po tveganem(!) kraške6m podzemlju, je bilo jasno obrazloženo na strokovnem posvetu (geologi)!

Staro progo do Prešnice bo treba modernizirati (povezava s Pulo), od tu navzdol se stara "nevarna" proga preseka proti Rižani s tunelom in z vožnjo z lokomotivami (sistem potiskanja in zadrževanja-zaviranja) brez jeklenice!!! Tudi o tem je bili govora na predstavitviž v DS!

Strani: 1