Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[ivon]
Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, 2TDK pa vodi star obraz kontinuitete in lobijev M. Dragonja (nekdanji član LDS, tudi minister, od 2009-2016 pa je vodil rusko podružnico NLB). O več sto milijonski škodi, ki jo plačujemo davkoplačevalci v primeru TEŠ6, se država (preiskovalna komisija, kriminalisti, tožilstvo) ukvarja post festum....
Lepo prosim za detaljni prikaz več stomljijonskih stroškov davkoplačevalcev. Kolikor vem, je do sedaj dala država le garancije za kredite. Vljudno prosim!


, pri gradnji drugega tira pa imamo volivci možnost preventive!Gre za milijarde, če bi se zgodila nepotrebna gradnja viaduktov in vrtanje množice predorov saj obstajajo alternative, tudi posodobljena inovativna rešitev dvotirne(!) proge z uporabo sistema potiskanja in zadrževanja-zaviranja v le 6 km tunelu,...
Zanimivo, še dr. D se je menda poslovil od svoje ideje, proizvajalec žičniških naparav Dopplelmayer Garawenta je pa o ideji zadržan. In oprosti, po značilnostih to ni železnica ampak žičnica, in verjemi mi, EU ne bi sofinancirala žičnice, razen v okviru kakšnega raziskovalnega projekta.


...s preostalim posodobljenim obstoječim tirom in dodanim drugim tirom (z izmeničnim tokom!),
Napajanje z izmeničnim 1F, 25 kV, 50 Hz (obstaja tudi 15 kV, 16 2/3 Hz), ali starejšim enosmernim sistemok 3 kV se razlikujeta samo v tem, da je pri prvem moč lokomotiv za ščepec večja, potrebno je manj bakra in napajalnih postaj, zmožnost vleke v kanec je pa 100% identična. Da se pa povečati obremenitev vkakov v okviru sedanjih tehnoloških rešitev na zahodno evropskih železnica (odbojniki omejujeo silo potiskanja, spenjače vlečno silo) za 25% na 2.000 t z uvedbo modernih 6 osnih lokomotiv, ki so na trgu, vendar jih kupujejo bolj eksotični prevozniki. Toda vse železnice v tem koncu E vztrajajo na 4 osnih, in poudarjajo prevsem hitrost vožnje koridorskih vlakov in manj bruto maso prepljenih vlakov in je vprašanje ali bi Avstrijci sprejemali tako težke vlake. kaj hočemo, rak rana železnic je nacionalna razdrobljenost

> vse dokončano v 4 letih za največ 800 milijonov. In, proga bi bila namenjena tudi potniškemu prometu. Tako bi lahko ljudje (tudi tuji turisti) potovali z moderno železnico do morja. Prihranjen denar bi porabili za posodobitev celotnega železniškega omrežja.
In za 200 M manj bi dobili progo s progovno hitrostjo 65-75 km/h, kakšnih 20 km daljšo od nove, ni kaj, baš primerno za potniški promet in rastoč tovorni promet. Na žičniškem delu bi se nabirali vlaki, potrebna je namreč uravnoteženost, število vlakov pa še približno ni enko gor ali dol. In ta rešitev bi preprečila vožnjo težjih vlakov, ki so že sedaj mogoči. če ne verjameš, da bi se vlaki nabirali in bi bili zastoji si poglej kakšne so bile razmere po žledu, vse lepo organizirano, le vlaki so bolj ali manj čakali na prosto lokomotivo.

GLASUJMO PROTI!
In še vedno ne veš, da se ne glasuje proti 2TDK ampak proti načinu vodenja gradnje z firmo 2TDK. 2 tir se bo gradil ali preko firme 2TDK ali pa direktno preko DRI, ki je že sedaj investitor obsežnih del v žel. infrastrukturo.