Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ivon sporočil: 1.349
Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, 2TDK pa vodi star obraz kontinuitete in lobijev M. Dragonja (nekdanji član LDS, tudi minister, od 2009-2016 pa je vodil rusko podružnico NLB). O več sto milijonski škodi, ki jo plačujemo davkoplačevalci v primeru TEŠ6, se država (preiskovalna komisija, kriminalisti, tožilstvo) ukvarja post festum, pri gradnji drugega tira pa imamo volivci možnost preventive!Gre za milijarde, če bi se zgodila nepotrebna gradnja viaduktov in vrtanje množice predorov saj obstajajo alternative, tudi posodobljena inovativna rešitev dvotirne(!) proge z uporabo sistema potiskanja in zadrževanja-zaviranja v le 6 km tunelu, s preostalim posodobljenim obstoječim tirom in dodanim drugim tirom (z izmeničnim tokom!), vse dokončano v 4 letih za največ 800 milijonov. In, proga bi bila namenjena tudi potniškemu prometu. Tako bi lahko ljudje (tudi tuji turisti) potovali z moderno železnico do morja. Prihranjen denar bi porabili za posodobitev celotnega železniškega omrežja.
GLASUJMO PROTI!