Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
V MORS so pojasnili, da je A-Cosmos padel pri nosilnosti strehe. Namesto sto je ta le 80 kilogramov, ponudnik pa ni navedel sprememb, ki bi omogočale zahtevano nosilnost. Ob tem je pod vprašaj postavil garancijo v primeru uporabe vojaškega goriva – kerozina (to je zahteva MORS), s čimer ni zadostil garancijskim zahtevam MORS. Poleg tega je pri vseh treh različicah prvega sklopa vozil navedel enako nosilnost, čeprav to zaradi različne opreme in mase vozila ni mogoče.
Ma buče, kot vedno, kadar država kupuje avtomobile. Ni samo zdravstvo leglo korupcije.

Tudi Landcruiser ima nosilnost strehe samo 80 kg. Pri Achleitnerju so pač napisali 100 kg, ker so kao proizvajalec, A-Cosmos pa ne more, ker to ni. Pravo vprašanje tukaj je, kaj namerava SV voziti na strehi, kar bo težje od 80 kg in lažje od 100 kg? Pa recimo, če Achleitner "spreminja" vozilo, kakšne te spremembe so in kako te spremembe vplivajo npr. na varnost v primeru nesreče.
V razpisu je sicer govora je o nosilnosti prtljažnika na strehi, kar ni isto. Torej, če prtljažnik tehta cca. 20 kg, kolikor je videti v brošuri, da tehta Achleitnerjev, mora biti nosilnost strehe 120 kg!

Drugič, v promocijskem materialu Achleitnerja nič ne piše, da bi bila njihova škatla oziroma njihov motor STANAG 1135 kompatibilen. Me prav zanima, kako bo izgledalo uveljavljanje garancij. Računa se najbrž na tankanje navadnega dizla v 99% primerov.
Sicer pa mora garancija veljati samo v Evropi, minimalni rok pa je 36 mesecev, tako da kaj bo drugje in potem, Achleitnerja ne boli. In zakaj garancija izven Evrope ne rabi veljati?

Glede nosilnosti avtomobilov pa je zanimiva ugotovitev MORSa, kaj je mogoče in kaj ni mogoče. Ogled katerihkoli tehničnih podatkov za avtomobile namreč pokaže, da ima isti model z različnimi masami praznega vozila potem tudi različne največje dovoljene mase. Tudi Toyota Landcruiser!

Podvprašanja:
Zakaj imajo nekatera vozila zahtevano območje uporabe samo -15 do +35 stopnj C? V Sloveniji ni nikoli -20? Gorska reševalna neha reševati pri -16?
Zakaj potrebujejo vozila CD predvajalnike? Kaj je narobe z Denis Avdič šovom?
Zakaj je pri nekaterih vozilih prostornina motorja omejena tudi navzdol? (pri tem, da je definirana min. moč in navor). Zakaj je hkrati definiran največji vzpon in število prestav v menjalniku? Zakaj je pri nekaterih vozilih predviden samo standard EURO 3? Ali se mora EURO 3 dosegati tudi s "kerozinom" in zakaj ne?
Zakaj je potrebno daljinsko zaklepanje vozila? Zakaj je za srednje kombinirano vozilo največja masa omejena na 3000 kg? Zakaj morajo biti zadnja vrata dvižna in ne dvokrilna?
Za določenega dobavitelja je napisana tudi kombinacija največ 2000 kubikov in najmanj 136 konjev. In zakaj kombinirana vozila nimajo zahteve po sistemu za pomoč pri zaviranju v sili?

Itd itd. Človeku gre na bruhanje, ko to bere.